القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب وانتقام قاصر الفصل السابع 7 بقلم أيات الرحمن

رواية حب وانتقام قاصر الحلقة السابعة 7 بقلم أيات الرحمن
رواية حب وانتقام قاصر الجزء السابع 7 بقلم أيات الرحمن
رواية حب وانتقام قاصر البارت السابع 7 بقلم أيات الرحمن
رواية حب وانتقام قاصر الفصل السابع 7 بقلم أيات الرحمن

رواية حب وانتقام قاصر الفصل السابع 7 بقلم أيات الرحمن

انا قررت اسيب كادي وطفلها يعيشوا معانا في البيت ايه رأيك
هى بصراحه حكايتها صع"به بس ماينفعش تجيب اي حد من الشارع وتخليه يسكن معانا علي الأقل لازم نعرف كل حاجه عنها الاول قبل ما تسكن معانا
بيتها اهلها اي حاجه عنها 
تفتكر يا مروان ممكن تقول حاجه توصلنا لاهلها
ممكن وليه لا بس نستني لما تهدي كدا ونتكلم معاها 
بتعجبني لما تشغل دماغك
ههههههههههه تلميذك يا بوى
ابوى انت لسه بتقابله
ههههههههههه يااااه دا علاقتنا بقيت فيها تطور كبير
طب انا جيت ليا فكره 
ايه هي
بما ان صاحبك دا ضابط ايه رأيك لو كادي اتكلمت وعرفتنا اهلها مين نخليه يعرف لينا معلومات اكتر عنها ويوصل لينا ايه اللي حصل بالضبط
اكيد وهو مش هيمنع
وانا هعرض عليه مبلغ محترم
علي فكره يا بابا هو صعيدي ود،مه حر يعني مستحيل يقبل كدا ابدا
دي اكتر حاجه بتعجبني في الصعايده مابيبصوش للمال واى خدمه بتطلبها منهم حتى لو غريب بينفذوها علي أكمل وجه
ههههههههههه ابنك مش بيصاحب غير الأحرار
طول عمرك بطل لأبوك وتتعالي ضحكاتهم وحركاتهم اللي بتحول الاب وابنه لواحد وصديقه المقرب 
بيمر يومين وكادي بتكون هديت خالص
مراد: ماهي انا عينتك للمهمه دي عايز كل حاجه عنها كل نفس فهمانى
ماهي تاب: لا تقلق مولاي معاك المحقق كونال 
مراد: طب يلا يا محققتي الصغيره
في الجنينه بتكون قاعده كادي ومعاها منال وطفلها 
ماهي:انا جيت 
منال غمزت لماهي وقالت طب اسيبكم وادخل عند مروان بدل مايز،هق ويفك الجبس لنفسه الكل ضحك وبعدين ماهي قعدت مع كادي
ماهي: كيفه صغيرنا اليوم
كادي: هما الصعايده بيقولوا كيفه
لا بس انا من كتر مابتفرج علي التركي والهندي بقيت بتكلم زيهم
ايوه بس دي مش لغتهم الحقيقيه
عارفه دي لغة لبنان او بيروت او اي حاجه هههههههههههه
ههههههههههه
بما ان احنا بقينا صحاب
كادي بصيت ليها بإستغراب
ايوه بقينا صحاب انا بحب اتكلم كتير اوى اوى اوى وكل صحابي عارفين عني كدا وكل جيرانا والخدم وماما وبابا ومروان وصحابه وصحبات بابا وصحبات ماما
صحبات بابا ازاى هو والدك مصاحب ستات
لا طبعا قصدى صحابه ست ماما لو سمعت هتغ،رقنا في البيسين دا 
بصي يا سيتي انا ماهي تاب مراد عندي 22 سنة كلية أداب وانتي 
انا اسمي كادي عندي 14 سنة ونص وماكملتش تعليمي
ليه
سكتت كادي
مش احنا بقينا صحاب يبقي انتي مش حابه صداقتي
لا مين قال كدا بالعكس انتوا ناس كويسه جدا ومحترمين
طب يلا قولي ماكملتيش ليه
عشان اتزوجت
ايه وانتى صغيره كدا واهلك وافقوا علي كدا
لا انا اتزوجت من غير ما يعرفوا ومشيت معاه من البيت
طب واهلك عملوا ايه
طردوني
طردوكي عشان اتزوجتي من غير ما يعرفوا
ايوه
طب انتي منين واهلك اسمهم ايه
من القاهره 
من فين في القاهره
من **********
طب واهلك اسمهم ايه
اسمهم بابا اسمه محمد وماما اسمها ولاء واختي اسمها ملاك واخويا اسمه عمر
اسماءهم حلوه
زي اسماءنا بابا مراد وماما منال واخويا مروان وانا ماهي تاب ههههههه
ههههههههههه
اسم والدك محمد ايه
اسمه محمد الحسيني 
اها وانا بابا مراد الغرباوي
طب وزوجك اسمه ايه 
اسمه إلياس
وانا كمان عندي حبيب بس اوعي تقولي لحد اسمه مراد عزت
علي اسم والدك 
ايوه وعشان كدا بحبه
(دا اسم والدها اصلا مراد عزت الغرباوي هي بتحقق معاها ) 
وزوجك اسمه إلياس ايه
إلياس عبد الله 
ومن نفس بلدكم ولا ايه
ايوه هو بعيد عننا بشويه بس وخلاص
وطبعا فضلت تسألها عرفتيه ازاى وتحقيقات كتير
مراد:ها يا بطل سجلت كل حاجه
ايوه سجلت اسم اهلها وعنوانهم واسم زوجها وعنوانه 
حلو كلم صاحبك بقي وخليه يتصرف 
تمام 
وبعد كام يوم لان مش هيعرف في يوم وليله يعني 
مروان: ها عملت ايه
مازن:جيبت كل حاجه عنها هى واهلها
والدها طول عمره مسافر الكويت واجازاته قليله جدا ووالدتها كمثل وكل اهتماماتها باللبس والموضه والخروج واخواتها الولد ساب البيت بسبب قلة اهتمام. اهله بيه هو واخواته والبنت التانيه مشيت من البيت لما ما لقيتش اختها واهلها سافروا الكويت تاني وهيرجعوا امتي الله اعلم 
اختها راحت فين
قاعده مع صحبتها 
تمام كمل
بالنسبه لإلياس فهو متزوج وعنده طفلين طفل معا"ق والتانيه قلبها تعبان 
معا،ق ازاى
هو سليم ومعافي بس شكله يشبه الاسد جسمه كله شعر زى الاسد وكسيف جدا والاطباء قالوا مفيش علاج ليه ولو ازالوه هيطلع اطول واكسف من الاول
اه كمل 
ومن كام سنه ضحك علي بنت هو وصاحبه وقال ان هو متزوجها وجاب صاحبه وعمله مأذون عشان تطمن يعنى وفهمها ان دا زواج والكلام ده هى صدقته ومشيت معاه لكن بعدها سابها في مكان مهج.ور ومشي وبعدها انجبت طفل صغير ولما راحت بيه ليه كان هياخده منها ولما راحت لاهلها طردوها
يعني هو ما اتزوجهاش
لا 
تمام خليك متابع لحد ما اشوف بابا هيقرر إيه 
وحكي لوالده علي اللي حصل
كل دا حصل ليها وهى في العمر دا
تصور يا بابا المهم قولي هنعمل ايه
مراد بص لمروان بصت الفأر لما بيقع في ايد القط 
اوعي يكون اللي في دماغي
مراد: 😁😁😁😁😁
مروان:ينهار . أسود يا مراد يا غرباوي عايزني اتزوج طفله 
يتبع....
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية حب وانتقام قاصر الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حب وانتقام قاصر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.