القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق وجنون الصياد الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم

 رواية عشق وجنون الصياد الحلقة السابعة 7 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء السابع 7 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد البارت السابع 7 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم

القصر مزين باجمل زينة على الاطلاق وجميع رجال الأعمال و زوجاتهم حاضرين فاليوم عقد نور و عمرو

جلس بجابنهاا لا يستطيع ابعاد عينه من عليهااا فهي فتنة

تشعر هي بنظرااته تجلعهاا تنكمش على نفسهاا اكثر

تريد البكااء و الصرااخ لكن ليس باليد حيلة

افااقت على قول الماذون وهو يعلن زواجهم

اغمضت عينااه بالم ودمعة خائنة نزلت منهاا مسحتهاا بسرعة

لكنه رااهاا قبض على يديه بعنف هل يعقل انهاا مازالت

تحب ذااك الاسر

راتهاا حور وهي تشفق عليهاا فهي كانت بمكانها بيوم من

الايااام

















وقد حان الان موعد رقصت العروسين

امسك يدهاا وجذبهاا ناحية منصة الرقص وكذلك حور و ادهم

عمرو " مبرووك ي نوري

نور ........

عمرو " انتي خلاص بقيتي مرااتي يعنى خلاص

لازم تتقبلي انك بقيتي ليااا

نور بغضب " مستحيل اقبلك زوج ليا ي عمرو ومتفكرش

انك خلاص امتلكتني انت جوزي بالاسم وبس والمهزلة

ال حصلت دي صدقني هيجي يووم وانت تطلقني بيه

بنفسك ي عمرو

تركته فصعدت للاعلى وهو خرج للخاارج بغضب شديد

.........

ادهم " مااالك ي حور

حور بحزن " مضاايقة عشاان نور لاني كنت في مكانهاا

بيووم من الايااااام

واناا كماان اتجوزت حد مش بحبه بالاجبااار ومحدش

ساال عن راائي لو كنت موافقة او لا















رااات حور نور تصعد للاعلى فاستاذنت ادهم وذهبت ولا

تعلم ان مااا قاالته سبب لادهم جرح و الم غاائر

.........

كانت تبكي فحسب

نور " مكنتش اتخيل انه هيجي يووم و اكرهك فيه ي

عمرو ده انااا كنت بعشقك وانت دمرت كل حاااجة بثواني بس

دخلت حور فااحتضنتهاا وهي ايضاا تبكي معهااا

حور " بالاول هتنجرحي بس هتتعودي ي قلبي خلاص بطلي عياااط عشاان متتعبيش

نور " انتي بتقولي كده لانه انتي و ابيه بتحبو بعض بس

حور "

هو نصيبي بالدنياا دي عشاان كده اتجوزناا برغم من الطريقة ال اتجوزناا

ثم شهقت وهي تتذكر ماا قاالته لادهم

نور باستغراب " مالك

حور " اناا جرحت ادهم من غير ماا اقصد ي نور

..........

كااناا على السطح ينظراان للسمااء بشرود

ادهم " مش عملت ال انت عاايزه من المفروض تكوون مبسوط ااوي مش كده

عمرو " بس هي مش مبسوطة

انااا خلاص خسرت نور بسبب عملتي ال****

ادهم " هو انت دلوقتي لوصلت حمد لله على السلامة

عمرو " وانت بتعمل ااي هناا مش المفروض تكون مع مراتك

بتفكرواا اذااي تجيبواا لعمتي الحفيد ال هي عايزه



















ادهم " ادهم الصيااد اكبر رجل اعماال بالشرق الأوسط

مش قااادر يخلي مراااته تحبه

عمرو " ومين ال*** ال قالك انهااا مبتحبكش ي ذكي

ادهم وهو ينظر له " هي بتحبني

عمرو بسخرية " هو انت لدلوقتي لوصلت حمد لله على السلامة ي اخويااا

ادهم " ممكن تبطل سخريتك دي وتقولي اعمل ااي

عمرو " بسيطة جدااا ......

.........

دخل لغرفتهاا بهدوء نظرت له انتفضت تريد الصراخ به

لكنه كمم فمهااا

عمرو " مش كل مرة ادخل اوضتك تصرخي وتلمي علينا البيت كله

نور وهي تزيح يده عن فمهاا بغضب " طب انت بطل

تدخل لاوضتي نهااائي

عمرو " والله اوضة مرااتي اجي فيهاا وقت ال احب

نور بغضب " احناا ملناش غير ٣ ساعاات متجوزين وانت

داخل اوضتي بالطريقة دي

عمرو بخبث " عقباال ماا ادخل قلبك كماان

نور بغضب " براااا















عمرو وهو يقترب منهااا " مش قبل ماا اعمل كده

لم تلبث ان تفهم ماا تقصد حتى انقض على شفتيهااا يقبلها

ابعدته عنهااا رفعت يدهاا تريد صفعه لكنه امسكهاا

من خلف ظهرهاا و قربهاا له اكثر حتى التصقت به امسك

خصلاتهاا بغضب وعااد وانقض عليهاا بعنف وهي

تحاول الفكاك من قبضته لكنه لا يتزهزا احس بطعم

الدماء و دموعهااا فابتعد عنهااا وهو يهزهاا بجنون

عمرو " هو انتي اااي مشكلتك ي نور

انااا دلوقتي جوزك واقدر اعمل اكتر من كده برضاكي

او غصب عنك فااهمة

تركهاا وغاادر بغضب كبيرااا وهي......
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.