القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صقور الداخلية الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الحلقة السادسة 6 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الجزء السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية البارت السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة


✨نبدا ✨
وصلو الاربعه الي الحفله تكريم ✨💖
حفله عباره عن قاعه كبيره اوي وجميله ✨💖
كان في مسرح كده كبير عشان يقفو يكرمو عليه ✨💖 حور& ورد: انبهرو ب جمال مكان جدا✨💖
بداو يوصلو ممرضات وعساكر وكانو كلهم وقفين بانتظام بجانب بعض ❤️✨
ورد &حور ادم & مراد. وقفين قدام جمب بعض كلهم ✨💖
بدأ حفل تكريم الان✨💖
لواء شريف وأصدقائه: مسكو الميكروفون دلوقتي نرحب بي
سياده الوزير الداخليه: حسين محمد 💖
الكل بدأ يشوفو وهو جي مع حراس كتير وبيطلع علي مسرح يقف جمب اللواء وأصدقائه 💖
كلهم سقفو تصفيق عالي بترحيبه 💖✨
بدأ وزير الداخلية يتحدث : انهارده انا جيت احضر الحفله الي هنكرم فيها شبابنا الي رافعو راسنا انهارده في مهمه سيناء💖✨
ونجحو نجاح غير عادي مبهور بيكو كلكو
وخصوصا مقدم ادم و رائد مراد 💖✨
ماشاء الله عليكو. بجد رفعتو راسنا 💖✨
ادم & مراد مبسوطين بكلام جدا 💖✨
اللواء :اتكلم مقدم ادم اتفضل اطلع علي مسرح تستلم جائزه 💖
ادم : طلع بكل شموخ 💖استلم جائزه علي شكل صقر🦅 ومكتوب عليه من تحت وزاره داخليه 💖
وبعدين ادم حب يتكلم علي علي مايك 🎤
ادم : بشكر سياده وزير وموجدين وشكرا لكل الي عمل حفل دا ديما في انتصار ونتتصر علي أعداء💪 كلنا ايد وحده 💖 كل سقف علي كلاموو♥️👏
ادم : نزل قعد علي ترابيزه ✨
لواء: استدعاء رائد مراد✨
طلع مراد: استلم جائزه علي شكل صقر برضو 🦅
مراد: شكرا جدا سياده وزير وسياده لواء وبشكر علي كلام جميل الي قولتو في حقنا وانتو سبب في انننا نوصل المكانه دي شكرا ليكو💖
كل سقف وذهب الي بجانب ادم 💖
الوزير :نرحب ب ممرضتين💖حور اشرف &ورد اشرف 💖
ممكن تتطلعو هنا .
حور &ورد بصو لبعض وفرحانين 💖😍
طلعو وقفو جمب بعض 💖
اكلم الوزير: فخور أن مصر عندها بنات في ذكائكم في شغلهم بجد فخور بيكم انتم و ممرضات ال معكم 💖 طبعا الاتنين كانو مكسوفين جدا من كلامو وفرحانين💖
مراد: كان متنح في ورد شعرها كيرلي الي علي وشها مخليها جميله اوي وفستانها جميل 💖
لواء: إعطاء الجائزتين الي الوزير💖 ومكتوب تحتها وزاره داخليه✨ وزير سلم لكل وحده جائزتها 💖
طبعا كل سقفلهم معرفوش يتكلمو بس قالو شكرا ليكم 💖👩‍❤️‍👩 لان مكسوفين جدا💖
نزلوا من علي مسرح ثم ذهبوا الي تربيزه يقعدو عليها
مراد: حور &ورد تعالو هنا اقعدو معانا😊
ورد &حور وفقو وقعدو معاهم💖
قعدو ف وش بعض مراد قدام ورد & حور قدام ادم
بدأو في تكريم عساكر واخدو مداليه عليها مكتوب افضل عسكري في الجيش💖
ومكتوب ورا ميداليه وزاره داخليه 💖
بعدين كل واحد يطلع ويكرم وطبعا كان في صحافه وتصوير
عند مراد & ورد & حور & ادم
مراد اتكلم : بقالنا انا وادم في شغل دا اجي كذا سنه انا ٦سنين وادم ٧ سنين
وديما متعودين علي جوائز زي 💖😊
طبعا ورد &حور انبهرو ✨
ادم :حب يرخم علي حور قال 😂
عمرك انتي شوفتي حفله زي دي يا حور 😌
حور ردت: لا بس حفله منوره بوجودي مش صح يا مراد 😉
مراد :😂حب يغيظ ادم قال طبعا يا عيون مراد 😂
ادم: ادايق و قرصو في رجلو😂.
ادم:باستعباط😂 قالو مالك فيك حاجه 🤔
مراد بوجع وغيظ😏😂: قالو لا بس شكل في حشره بنت كلش قرصتني .
ادم : سلامتك من حشره وشووشلو في ودنو وحياه ام*ك لما نروح بيت 😒
حور لاحظت أن اختها غارت بس حبت تفرفشها وهتفهمها لما يرجعو البيت
حور :توشوش في ودن ورد هفهمك لما نروح💖
ورد ابتسمت ل اختها وبقت عادي 💖
مراد : مش عارف يبطل يشيل عينو من عليها 💖
ورد : ملاحظه دا ومكسوفه 😂💖
حور : كانت بتاابع نظرات مراد راحت طرقعت بي صوابعها وقالت مراد بتبص فين 🤔😂
مراد: قال لا مش ببص 😌
حور : ماشي 😉😂
حور بصت ل ادم والي بصصلها نظرات ديق 😂😂
هي كمان بصت لي نفس نظرات 😂
بدأو في ممرضات اكرمو برضو بي ميداليات مكتوب عليها افضل ممرضات 💖ومن وراه برضو مكتوب وزاره داخليه 💖
بعدين تكريم انتهي وعساكر بدأت تذهب خلاص وممرضات ركبت ميكروباص وذهبوا الي منزلهم 💖
حفل لسه شغال بس ناس كبار قاعدين في لسه شويه 💖
حور & ورد قعدو شويه 💖
ادم &حور: حسو في حاجه مش طبيعه في مكان
مراد: شايف ورد قاعده سرحانه قالها ممكن تيجي نقعد شويه عند بسين 🌊
ورد: بصت لحور أنها تقوم يعني
حور : تمام روحي 💖
حور شافت أن مراد كويس عشان بتقبل اختها تروح معاه💖
ادم: حب ينهي خناق بينهم ويكلم حلو معاها
ادم: اتبسطي انهارده 💖
حور :في سرها بسم الله اي ادب الي نزل فجاه عليه دا 😳😂
حور ردت: اه جدا 💖
ادم : انا الي مخلي الديكور الحفله يبقا كده عشان ديما يبقا في بهجه في مكان 💖
حور :راحت شرقت وهي بتشرب
قالت انت 😳
ادم : عندك مانع في ذوقي
حور : لا بس مستغربه انك مخلي مكتبك اسود وانك خليت حفله فيها الوان حلوه صراحه 💖
حور حبت تغيظو😂: صراحه يعني لو كانو خلوني انا اقف مع عمال كنت هخلي احلي من كده 😂😂😌
ادم : ضحك ضحكه استهزاء 😅 مهو لو كان علي زوقك كنتي هتخلي مكان قاعه افراح مش حفله زي كده 😌
حور اتغاظت : كانت لسه هتمسك في 😂 بس سكتت عشان متعملش مشكله عشان في صحافه وقفين 😂
عند مراد & حور 💖
مراد شايفك سرحانه لو حابه نرجع ليهم تاني تعالي
قلتلو لا عادي بس مش بعرف افتح مواضيع مع اي حد
مراد : خلاص اكلم اي رايك
ورد : ماشي 😂💖
قعدو يكلمو وكتير ويضحكون سوي وكان مراد فرحان أنها بدأت تكلم معاه وتضحك ويسرح في جمال ضحكتها 💖😍
وهي تلاحظ دا
ورد :عشان تداري كسوفها طرقعت صوابعها عشان يفوق
مراد :انتي واختك معندكوش غير طرقعه الي بتخض منها دي 😏😂
ورد :مش توام بقا 😂
مراد : اه والله يختي😂😂😂
ورد : ضحكت علي كلمه يختي 😂😂
نسيب بقا ثنائي القمر دول 😂💖
نيجي عند ادم & حور 💖
حور انا زهقت ورد اتاخرت كده لي 🤔
ادم : خايفه مراد يأكلها ولا اي 😏
حور : اكيد لا يعني 😌بس اختي وبطمن عليها 😏
وكمان عايزه اروح لان عايزه انام من تعب الي شوفتو امبارح بسبب حد كده تقيل د*م 😏😂
ادم :فهم أن كلام عليه 😂
ادم : في وحده امبارح لو كانت اكلمت بأسلوب كويس مع مقدم بتاعها مكانش زمانها عايزه تنام كل شويه زي حيو*ان كسلان كده 😂😂😂
كانت دلوقني زمانها مرتاحه 😏
حور بغضب : انا حيو*ان كسلان ياادم 😡
ادم : انتي اخدتي كلام دا علي نفسك لي 😏😂
حور : تصدق بقا انك فعلا غوريلا غاضبه زي ما قولت 🙄
ادم : لمي لسانك احسن متلوميش غير نفسك 😏
بعدين اكلمي عدل 😌 بدل مقوم أش*د في شعرك 😘
حور : لسه هتز*عق و هتكلم ويشدو في بعض 👊 حست هي و ادم أن في حاجه مش مظبوطه في حفله 🫣
من بعيد مجموعه ناس عايزه تغتال وزير الداخلية بس مستنين
فرصه لما يقوم عشان يخلص*و عليه.
وكان فعلا في ناس مقنعه وقفين مستخبين.
ادم & حور: شافوهم بس حور عملت نفسها مش شايفه 🫣
ادم : خليكي هنا وجي تاني ماشي
حور : تمام
ذهب ادم : عند الوزير وقال معالي الوزير لازم حضرتك تمشي حالا في مجموعه مستخبين لازم نمشي حالا .
وزير : اتصدم من كلامو . وبدأ يمشي مع ادم وحراس .
ادم :ماشي معاه لحد ما وصلو عربيه ركب عربيتو ومشي وراه مع حراس عشان يامن سلامتو.
وكان في ٣ عربيات وقفه ال ناس مقنعه ركبوو وبدا يتحركو وراهم .
مجهول ١ : نايم في سابع نومه 😂
مجهول ٢ : فضل يرن عليه مش بيرد
مجهول ٢ يبقا مروان ✨
كده بدأ دور مروان من بارت دا ❤️
مروان : غبي 😡 شكلو نايم دلوقتي اعمل اي بس 😡
مروان مسك صوره بنت ثم قال قريب اوي هخدك ونعيش سوي ✨فضل يرن عليه لحد ما يرد.
عند حور ✨
في الحفله' في ناس وقفه مستخبيه علي جنب علشان يختا*لو اللواء .
حور :خافت علي موجدين وعلي سياده اللواء وعماله تفكر فين اختها و مراد 😥 لسه بتقوم لاقت ضر*ب نا*ر اشتغل .
حور : حاولت تجري من غير ما يشوفها حد و وصلت عند لواء وحراس كانو جمبو .
حور : سياده لواء في باب سري تعرفوا تمشو من هنا ولا مفيش
اللواء . ايوه في .
حور : امشي معايا براحه ووانتو الحراس امشو قدامي عشان اوصلكو لحد باب وعلي طول تروحو ب سياده لواء علي بيت يلا
حور: حاولت تمشي هي وحراس واللواء من غير ما حد يشوفها ❤️ فعلا قدرت توصل اللواء الي باب خلفي وومشو بسرعه حور اطمنت أنهم ركبو عربيه ومشيو ❤️
حور :بتلاقي حد ماسك مسد*س عليها ومتجهو علي رأسها 😳
ورد &مراد : سمعو صوت ضرب نا*ر
قامو بسرعه يشوفو في اي .
مراد & حور : لاقو في ناس كتيره مقنعه موجوده وماسكه مسد**سات علي رأس كل موجدين و ناس وقفه علي جنب ماسكين اسل*حه .
ورد :فين حور و ادم وناس دي دخلت كده ازاي .
مراد: مش عارف فين لازم اتصرف بسرعه الا ممكن يحصل مصيبه لو اي حد من باشاوات دول حصلهم حاجه.
عند حور ✨
حور فضلت تمشي معاه لحد ما وصلو الحفله تاني وقدام الكل .
ورد : شافت اختها كده لسه هتصوت .
مراد اهدي متقلقيش هحاول اتصرف .
استني نشوف هيقول اي وهحاول اعمل اي حاجه.
حور : اي هتفضل حاطط مسد*س علي راسي كده كتير
راجل مقنع اسكتي 😠
حور : انت بتزعقيلي انا تب خد 👊 حور ادتو بوك*س ف وشو وقع علي أرض ومسد*س اخدتو منو ✨
حور : تصدق مكنتش اعرف ان ضعيف اوي كده 🙄
كل دا تحت عيون موجدين استغربوا مخافتش ازاي
مراد واقف مصدوم ازاي عملت كده 😳
ورد : فهمت كده أن اختها هتبدا المعر*كه دلوقتي ابتسمت
مراد : واقف مش فاهم حاجه.
رائيس رجال مقنعين : واضح انك مش خايفه مننا ولا اي .
حور : واحد بس الي بخاف منو هو ربنا لاكن اخاف من شويه عرايس لعبه زيكو 😏
واحد من مقنعين : سبني عليها يا ريس
رائيس رجال مقنعين: واضح أنك مش خايفه من الي هيحصل ليكي بعد كلامك دا 🤔
حور : قبل اي حاجه لازم ناس تمشي من هنا ملهومش ذنب أنهم يحصلهم حاجه.
رائيس رجال مقنعين: فكر شويه وافق لان كانت مهمتو يق*تل اللواء بس الاسف قدرت تهربو.
رائيس رجال مقنعين : موافق .
حور : تعجبني 😌
وفعلا حراس وباشاوات مشيو 💖
مفضلش غير. ٣٠ واحد رجل مقنع بس و مراد و ورد
مراد& ورد وقفين علي جمب بيشوفو موضوع .
مراد : اتبسطت من فكره حور لان كان هيعمل كده زيها .
بعدين مراد بدأ يطلع ليهم وكل صوب ال اسل*حه عليه
حور : انت بتعمل اي .
مراد مش هسيبك لوحدك يا حور لازم نك*سر عضم*هم سوي .
بعدين اتجهت ليهم ورد : وكل مصوب عليها برضو و وقفت جمبهم واتلاته وقفين زي اسد جمب بعض .
فلاش باك .
مراد : لازم اعرف دلوقتي يا ورد ازاي حور ضرب*ت راجل كده 🤔 قولي حقيقه متكدبيش
ورد هقولك حقيقه .
ورد : من ٣ سنين واحنا بنخلي واحد يدربنا علي فنون قتاليه ودفاع عن نفس عشان احنا بنات لوحدينا لازم نكون بندافع عن نفسنا فهمت كده 💖
مراد : فهم اه قولي كده بقا عشان كده استغربت لما عملتو تحيه قدام اللواء .
ورد: لان احنا فعلا شوفنا دا على تلفزيون . وعرفنا نعمل زيكو بس كده
باك💖
حور: وقفت قدام شويه .
واحد من مقنعين : بقا انتو هتقدرو علي ٣٠ واحد علينا
حور : تحب تشوف بس استني بدون اسل*حه عيب يا راجل انت معاك واحنا لا تيجي ازاي دي
رائيس رجال مقنعين : سيبو اسل*حه بس صدقيني هتخسري لان قوتك دي مش هتقدر علي ٣٠ واحد 😌
ورد& حور : بصو لبعض وقعدو يضحكو 😂😂
مراد: كان واقف مذهول من عدم خوفها دا .
ورد & حور: اوعو ابدا تستخفو بينا 💪
بدأ القت*ال 💪✨
٥ مره وحده جريو عليها .
حور : بدأت تضر*ب واحد في رجلو
تاني في قلبوو
تالت بسرعه في جمبو
رابع بسرعه بو*كس في وشو جامد
خامس ف بطن*و .
خمسه وقعو علي ارض مش قادرين .😂
مراد واقف : فاتح بوقو من الي شافو.
ورجال مقنعه برقو. استغربوا ازاي 😳
ورد : مش قالت متستخفوش بينا ولا اي يا رجاله 😌
كلهم اتعصبو وكلهم جريو مره وحده عليهم .
مراد & حور& ورد جهزو نفسهم بداو في ضر*ب كل رجال مقنعه وكانو ابطال بمعني كلمه .
مراد : ما شاء الله عليكو يا بنات دنتو كانكو ١٠ رجال في بعض
حور حست أن دراعها واجعها 😂😂
حور : اه دراعي اه منك لله يا مراد 😂
ورد : اي يا مراد في حد يقول كده 😏😂
مراد: مقصدش 😂 والله ماشاء الله عليكم
ثم قال 😉 مكنتش اعرف ان في اسد جوه انثي دي 😉😂
ورد اكسفت وسكتت 😂
حور : واديك خسرت يا رائيس 😂
مش وقولت ليك هتخسر اهلا بيك بسجن مؤبد باذن الله انت والي معاك .
كان واقع علي ارض وكان جنبو مسد*س ولسه هيقت*ل حور .
واحد من ظباط إدالو رصا*صه في ضهرو وقع ما*ت
حور : حمد الله شكر ليك يارب اانك انقذتني ❤️🤲
مجموعه من ظباط وصلو واخدو كل علي أرض وحطوهم في عربيه وهيتحبسو كلهم ❤️
بتيجي رساله لحور : بتفتح تشوف رساله بتلاقي مكتوب تعالو دلوقتي متتاخروش .
حور: قفلت فون .
قالت لورد ف و دنها يلا نمشي دلوقتي .
مراد اي هتمشو لوحدكوو كده تعالو اوصلكو يلا .
حور & ورد: لا روح انت يا مراد شكرا احنا هناخد تاكسي
مراد : تاكسي ونا موجود مش عيب دي في حقي .
حور : معلش يا مراد تتعوض مره تانيه .
مراد : خلاص علي رحتكو سلام ❤️
حور & ورد : سلام .
حور استني شويه لحد ما يمشي .
مراد ركب عربيته ومشي ❤️
حور& اتااكدو انو مشي .
لاقو عربيه جايه عليهم ركبوو عربيه ومشيو فيها ❤️
و مجهول ١ واحد فاق بعد ما كلهم مشيو وشاف فون
لاقا مروان اتصل قد كده
مجهول ١ يبقا دراع يمين لي مروان
اسمو :سالم .
سالم :. يلهوي هيقت*لني 😥
اتصل مروان تاني .
مروان: انت فين كل دا 😡
سالم: اسف يا بيه راحت عليه نومه .
مروان : غبييييييي 😡
ارجع دلوقتي تعالي عندي 😡
سالم اتجه الي بيت مروان وكان خايف 😥
عند ادم ❤️✨
ادم : واقف في مستشفي عند اوضه وزير .
ادم واقف بحزن 😓
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية صقور الداخلية الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صقور الداخلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.