رواية خادمة الصقر الفصل السادس والستون 66 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الحلقة السادسة والستون 66 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء السادس والستون 66 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت السادس والستون 66 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الفصل السادس والستون 66 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل السادس والستون 66 بقلم يوستينا سامي


66 الاخييييييره 🎊❤️

خالد بحد*ه / هتخدي الشوكولاته ولا اديكي بالبو*كس في وشك

نغم بصد*مة / خلاص هاخدها .. براحة شوية الله
ايه لازمة التبر*يق انا مش عارفة

كريم بضحك/ احبك و انت مسيطر يا خلود والله

خالد بضحك / لا انا اعجبك اووي والله

نغم ابتسمت و عدت اليوم علشان متنكدش عليه و و قضوا اليوم مع بعض لحد ما وصل عساف و معاه همس ..

اول ما دخلت همس جريت علي والد عساف و حضنته / وحشتني اوي يا اونكل بجد

والد عساف / وانتي اوي يا همس ، ليه الغياب ده كله يا بنتي ..

همس بحر*ج / معلش بقي سامحني .. والله ده انا كنت همو*ت و انزل مصر علشان اشوفك انت .. انت و بس علفكرة

عساف / احم ايه نحن هنااا ، نلم نفسنا و بلاش احضان علشان انا بغير هااا

كريم بفرحة / والله انا ما مصدق انك رجعتي يا هموس .. هنا في واحد كان بيمو*ت حرفيا .

عساف بحر*ج / كن في نفسك و بعدين اسمها همس
و اتلم علشان انت اللي بتز*عل علفكره ولا ايه رايك نسال ياسوو

كريم بضحك/ خلاص يا عم .. انا اسف همس اهوو
تمام كدة

...و فضلوا يتكلموا مع بعض و عساف اخد صقر و دخل بيه المكتب
________________________________________
في مكتب صقر ...

صقر بضحك/ ممكن افهم ساحبني ليه كده ده احنا خلاص 10 دقائق و هنطفي الشمع

عساف وهو مبتسم / ما تستهبلش يا صقر .. انت عارف انا جايبك هنا ليه هو انت فعلا روحت لهمس عند خالها عشان تحاول ترجعها عليا .

صقر ابتسم / اه حاولت ومش مره مرتين ممكن تز*عل اني تتدخلت في حياتك بس انا كان نفسي اشوفك فرحان زينا وحياتك كامله .. كنت انت الوحيد اللي حياتك با*يظة يا عساف ما كنتش قادر اشوفك كده .. انا اسف لو ادخلت بس

عساف قاطعه في الكلام و حضنه جامد / حقيقي انت اغلي واحد عندي في الدنيا ، مش بس علشان انت السبب في كل حاجة حلوة حصلتلنا لاااا .. انت اطيب بني ادم في الدنيا يا صقر

صقر بفرحة بادل عساف الحضن / انتوا اخواتي و اقرب ناس ليا و نفسي اشوفكم مبسوطين و انا معملتش اي حاجة زيادة عن الطبيعي علفكرة ..

وضحك صقر وحاول ان هو يفك الموضوع
وقال له/ اسكت مش انا اديت ابوك 300,000 اللي انا كنت سالفهم منك

عساف ضحك من قلبه / طب كويس انك رجعت الفلوس اللي عليك بقى وبطل تستلف من حد تاني السلف تلف يا ابني

صقر بجد*ية/ عساف اوعدني ان مافيش حاجة تخليك تبعد عننا .. احنا عيلتك التانية ، افتكر اني دايما في ضهرك وقت ما تحتاجني .

عساف / ربنا يخليك لينا ..

ضحك عساف بتريقة / الفرق بينا حوالي سنة و بجد بعتبرك اخويا الكبير .. انت رهيب يا صقر بجد

صقر ابتسم بفخر / يا ابني مش بالسن . و بعدين يلا علشان نطفي الشمع
______________________________________

في الجنينة 🍀
اتجمعوا كلهم و كانوا واقفين مستنين جاسر و عزة ..

الحديدي و هو ماسك معاذ / الساعة بقت ٩ و جاسر موصلش ما حد يكلمه

صقر بغ*يظ / طب ايه رايكم بقى ان هو لو ما جاءش في خلال 10 دقائق والله يطفي الشمع علشان ده عيل رخم بجد

الحديدي/ اهدي يا صقر معلش الغايب حجته معاه

صقر / اهدي اي بس يا جدي ده عيل بارد هو و مراته

قمر بتحاول تهد*يه / خلاص يا صقر .. جاسر زمانه جاي هو وعزه .. و بعدين ما انت عارف ان غزة حامل وصعب يمشي بالعربيه بسرعه

نغم / اه و بعدين هدي اعصابك احسن تطب ساكت . اي علشان اتاخر شوية هتنكد علينا احنا

صقر بغي*ظ و هو بيبص لخالد/ سكت مراتك يا خالد بدل ما بالتورتة دي في وشها انا مش ناقص

خالد و هو شايل كارمن و بيلاعبها بهزار/ طب اعملها علشان البسك انا الجاتوا في وشك ، نغم اعملي اللي انتي عايزاه يا حبيبتي . هز*قي الناس كلها ولا يهمك انا اصلا فقدت الامل فيكي

نغم ضر*بته بغل في كتفه / كدة برضووو.

ياسمين بضحك خب*طت نغم علي دماغها / اسكتي بقي شوية. . احنا اسفين يا صقر . كمل زعيق

كريم بح*ده / ياسمين اسكتي ده ممكن يب*لعنا ..و خدي امسكي ابنك اللي شغال عض في امي من الصبح ده .
و انت يا عم صقر ما تطفي الشمع بقي و متقرفناش ده انت رخم صحيح يعني شارط ان كلنا نبقي متجمعين و نسمع كلامك و في الاخر تز*عقلنا . دي مش عيشة .. اقولك الغي رحلتشييي

و قعدوا يضحكوا كلهم جامد و صقر اتغا*ظ / كدة طيب

... و لسه هيو*لع الشمع دخل جاسر هو و عزة اللي كانت حامل في ولد و عايزين يسموه ادهم و في السابع

جاسر دخل و هو رافع ايده / انا اسف ع التاخير و الله كله من البنت دي هي السبب

خالد بضحك / خلاص قرب اقف جمبي بلاش تقرب من صقر دلوقتي علشان هيطلع نا*ر من بوقه .. و يلا نط*في الشمع ..

و فعلا اتجمعوا كلهم و احتفلوا بعيد الميلاد و طفوا الشمع و قعدوا يهزروا مع بعض كلهم ..

و صقر بعد عنهم شوية و الحديدي راح وراه

الحديدي/ مالك فرحان مش كدة...

صقر ابتسم / كنت فاكر السعاده بتتقاس بالفلوس والمكانه و الاحترام طلعت غلطان عرفت ان السعاده بتتقاس بحب الناس انا بجد النهارده في غايه السعاده يا جدي .

الحديدي بفرحة / ليه يا صقر و اشمعنا النهاردة

وبص صقر ناحيه اخوه بفرحة / اشمعنا علشان خالد بقى عنده اكبر سلسله مطاعم و متجوز وعنده بنوته و فرحان .. حياته تغيرت قوي بجد انا فخور بيه اوي ، وكريم استقر في مصر و رجع الشركه معايا متجوز و مرتاح مع ياسمين .. حتي جاسر و غزة و اكتملت النهاردة بعساف .. همس اخيرا رجعتله
بعد كل ده بتسالني فرحان ليه

الحديدي قرب منه و حط ايده علي كتفه / عرفت ابوك اختارك ليه تبقي انت الكبير من بعده علشان واخد حكمته و عقله مع نقاء قلب والدتك .. اينعم كان في حاجات مشوشة علي النقاء ده بس انت قدرت تغير نفسك

و سابه الحديدي ووقف صقر و هو بيبص ناحيتهم بفرحة و فخر ...

صقر في سره / حياتي كانت مثل النيرا*ن
و الحب كان بالنسبه لي آخر شي .. عملي كان الاهم
ولكن الآن ادركت معني الحب بوجود عائلتي بجانبي و اصداقائي ، أصبحت ابتسامت علي وجهي أكثر بوجودهم جانبي
نعم ..الفلوس ليست كل شي أحيانا الفلوس الذي تكون معانا تهلك حياتنا وتجعلها الم ووجع قلب
ولكن حب العائلة هو الدفئ الذي كنت ابحث عنه من يوم نشاتي .

و اتفاجاه صقر بقمر حضنته من ضهره و بتقرب علي ودنه و تقوله / بحبك اوي ، كلهم بيرقصوا مع بعض
ما تيجي نرقص

صقر ابتسم و شدها لحضنه / انا بموو*وت فيكي يا قمر . روحي نادي عليهم ناخد صووورة مع بعض

و قربوا كلهم و اخدوا صوورة للذكري ..

 لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-