القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اخي المشاكس الفصل الخامس 5 بقلم نوران

رواية اخي المشاكس الحلقة الخامسة 5 بقلم نوران
رواية اخي المشاكس الجزء الخامس 5 بقلم نوران
رواية اخي المشاكس البارت الخامس 5 بقلم نوران
رواية اخي المشاكس الفصل الخامس 5 بقلم نوران

رواية اخي المشاكس الفصل الخامس 5 بقلم نوران


رائد:انا طالب ايد الانسة نور 
الهام بحب:انت طلبتها مني من قبل الحادثة وانا قولتلك هفكر ودلوقتي انا معنديش مانع انك تتجوزها عن اذنكوا يلا ياحمد 
اللواء اشرف :ودلوقت ياعامر عايز اوريك حاجة اتمني انها تعجبك ..العسكري اخد عامر ونزل بيه زنزانه تحت الارض فتحها عامر بص شاف ابنه قاعد علي سجادة الصلاه بيقرأ في المصحف وبيكي بشدة 
عامر بصدمة :ابني 😳
اللواء اشرف بحزن :شوفت وصلت ابنك لفين ضعيت مستقبله ودمرت حياته علمته ازاي يسر.ق يق.تل بدل ماتعلمه الصلاه 
عامر نزل راسه في الارض وحس انه خسر ابنه وخلاص هيخسر حياته وبص لابنه تاني وشاف دموعه نازله وكأنها شلال ومشي مع العسكري اللواء بص لعاصم وبيقي يدعيله ربنا يسامحه 
احمد وصل بالهام عند نور وشاف الدكتور خارج من اوضتها 
احمد بلهفه :طمني يا دكتور 
الدكتور بابتسامة :الحمد لله بقت بخير وعدت مرحلة الخطر تقدروا  تشوفوها 
الهام دخلت بلهفه وفرحة 
الهام:نور بنتي حمدلله علي سلامتك يانور عيني 
نور اتصدمت لما شافتها
نور:اعاااا عفرريت ماماااااععع الحقوناااااااي اعااااا
احمد جري بسرعة وحش ايديه علي بوقها 
احمد :اسكتي يخربيتك هتفضحينا 
نوربتحاول تتكلم بس اخوها حاطط ايدوا علي بوقها 
احمد:اهدي يامتخلفة انا هفهمك 
نور شاورت براسها من فوق لتحت بمعني اه
احمد : اسمعي ياحيوانة انتي وبص عليها كل اللي حصل 
نور بدموع :بجد يابابا يعني انتي عايشة 
احمد :انتي حمارة يابت انتي 
الهام :براحه عليها يني دا اثر صدمتها بس 
احمد بردح :صدمة اي دي يختي بالاخر زمن 
نور بقرف :هستنياي من واحد مهزق زيك فكر لما انطردت من المحاضرة بسببك 
احمد :ايوا بأمارة القلم ابو جنية المعفن اللي طلبته منك 
الباب خبط ..
احمد :اتفضل 
دخل شااب في العشرينات وفي ايديه بوكيه ورد وابتسم بحب
رائد :حمدلله علي سلامتك ياانسة نور 
الهام :اتفضل يبني انت مبقتش غريب تعالي جمبي هنا 
احمد :انا مش عارفة اشكرك ازاي ياحضرة الظابط لولا انك عرفتنا الحقيقة كان...
رائد :مفيش شكر ولا حاجة دا واجب عليا وسيادة اللواء كان معانا بكل خطوة وقدرنا نقبض عامر ورجالته 
(رائد اللي كان بدل عاصم علشان يقبض علي عامر )
نور كانت متنحة لرائد وكأنها بتشبه عليهوبصت لأخوها وشدتهمن لاياقة قميصه 
نور  :ولا ياحمد انت يلا 
احمد :ولا اسمي ولا دا انتي خدتي عليا اوي 
نور :اتنيل وخدلك جمب وشاورت علي رائد مش دا توم كروز ولا شاروخان 
كلهم ضحكوا علي كلامها وضحكتها اللي بتظهز غمازتها 
احمد :ما تراجع نفسك يا حضرة الظابط هتندم 
رائد :تؤتؤ انا شوفتها حدا وحبتها كدا قولتي ايه ياست البنات 
نور بحماس :هييييه ونا مواافقة 
احمد :يخربيك انت واقعة كدا علطول 
الهام :ربنا يسعدكم يحابيبي ويفرحني بيك ياحمد يبني يارب وكلهم .حضنوا بعض ...
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية اخي المشاكس )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.