القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عروسة للايجار الفصل الخامس 5 بقلم رنا أحمد

رواية عروسة للايجار الحلقة الخامسة 5 بقلم رنا أحمد
رواية عروسة للايجار الجزء الخامس 5 بقلم رنا أحمد
رواية عروسة للايجار البارت الخامس 5 بقلم رنا أحمد
رواية عروسة للايجار الفصل الخامس 5 بقلم رنا أحمد

رواية عروسة للايجار الفصل الخامس 5 بقلم رنا أحمد

في المطعم ....
كانت واقفه فرح بدمو*ع وحز*ن لأنها حطته في الموقف ده وفي نفس الوقت كانت هتمو*ت وتاخده في حضنها من الفرحه لاول مره تلاقي حد يحبها ويهتم بيها ويفتخر بيها قدام الناس حقا أصبح القلب اسيرا له وأعلن عشقه .
هادي وهو يقبل يدها بحنان وابتسامه ساحره/هي مرائتي ي رامي بيه ي هي انضف انسانه انا قبلتها في حياتي  وفخور أنها في حياتي .
رامي بابتسامه/احيك علي شجاعتك الي مش موجوده في رجاله كتير ي هادي .
زوجته بابتسامه/ي بختك ي فرح بزوج زي هادي بيه عن اذنكم نسيبكم بقا لو حدكم .
فرح بدمو*ع وإحر*اج/انا اس*فه عريتك قدام الناس اس*فه .
هادي بحد*ه /اوعي تقويلي كده تاني فاهمه انا فخور انك مرائتي انتي انضف من كل الي انتي شيفاهم دول كلهم بمائه وش لكن انتي بريئه انا بحبك ي فرح .
فرح بصد*مه ومر*ح /وحياه ام*ك .
هادي بضحكه ساحره/ههههه وحياه ام*ي بحبك ي فرح مش عارف امتا وازي بس خلاص مبقتش قادر استغنا عنك ولا هسيبك .
فرح بابتسامه وسعاده لا توصف /ي عني خلاص مبقتش عروسه لايجار.
هادي وهو يحتضنها بعشق/بقيتي عروسه قلبي ي فروحه.
فرحه بابتسامه وسعاده/بعشقك ي هادي ي اجمل راجل في الدنيا كلها.
في جنينه الفيلا ....
كانت عزه قاعد*ه بر*عب وخو*ف .
هادي باستغراب /مالك ي عزه .
عزه بار*تباك /مفيش ي هادي مخنو*قه شويه ممكن تسبني انا وفرح شويه .
هادي بقل*ق /وماله فرح هستناكي فوق .
فرح بجد*يه /ماشي ي حبيبي.
عزه بد*موع وو*جع/فرح انا عايزاكي تساعديني كل الي قولتي عليه صح وانا الي كنت غب*يه ومسمعتش كلامك الو*اطي فارس ماسك عليا صور وبيهدد*ني بيها اقفي جنبي ي فرح الله يخليكي .
فرح بتو*عد وحد*ه /بعد ايه أن شاء الله شوفتي آخره الد*لع والغر*ور ايه .
عزه بو*جع وكسر*ه/عندك حق ي فرح اهو انتي ملكيش أهل ومع ذلك وأعيه واخده بالك من نفسك لكن احنا للا*سف اهلنا موجودين مش فايقين لاي حاجه غير الفلو*س وبس لما ضيعنا احنا في الوسط .
فرح وهي تحتضنها بحنان/بعد الش*ر عليكي من الضيا*ع ولا يهمك والكل*ب ده انا الي هجبلك حقك منه .
عزه بدمو*ع /ازي ي فرح ابوس ايدك هادي ممكن يق*تلني .
فرح بابتسامه حنونه /متقلقيش ي حبيبتي محدش هيعرف حاجه.
عزه وهي تحتضنها بدمو*ع/ربنا يخليكي يا فرح انتي بجد تستاهلي كل خير.
فريال بغي*ظ شديد/ايه ده ي عزه ايه الي موقفك مع البنت دي .
فرح بد*لع واستفز*از/انا مش فيقا*لك ي مونليزا علشان هروح انام في حضن جوز حبيبي باي .
فريال بغ*يظ شديد/باي ي بتا*عه الشو*ارع وانتي ملكيش دعوه باللبنت دي .
عزه بض*يق /عن اذنك ي امي .
في جناح هادي وفرح.....
كانت فرح في احضان هادي بسعاده وعشق .
هادي وهو يقبلها بعشق /مبروك ي فرحي بقيتي مرائتي رسمي .
فرح بابتسامه با*هته /انا خا*يفه ي هادي هادي اوعا تسبني انا مش هقدر اعيش من غيرك ابدا .
هادي بابتسامه ساحره/انا الي خلاص بقيت قت*يلك انا لو لفيت الدنيا كلها مش هلاقي زيك .
فرح بغمز*ه ومر*ح/اه لو فريال تخش علينا دلوقتي اقطع دراعي أن مجاتلها سكته قل*بيه .
هادي بضحكه عاليه/ههههه اه ي شر*يره انتي بس برضه بحبك ي عسل انتي .
****************.
في الحاره ...
في غرفه فرح ...
كانت فرح واقفه بتنظر ل فارس الي متعلق بغ*ضب شديد.
/بقا انت بقا الي عملي فيها د*كر مش كده طب انا هخليك قطه وكل*اب الشار*ع كلها تجري وراك ربنا يخليك ليا ي عم جابر .
جابر بجد*يه /ده انتي بنتي ي فرح بس اطمني انا مسحت كل الصور وكله تمام والباشا ده كمان اتصور فيديو عنب مش هيخليه ير*فع عينه في واحد*ه ست. 
فارس بر*عب من منظر رجاله الحاره ومن الضر*ب الي اخده .
/سيبو*ني والنبي نزل*وني .
فرح بحد*ه وغ*يظ/هنزلك ي كتكوت بس لما تتر*با شويه كمان عم جابر شوف شغلك .
جابر بجد*يه/اؤامرك ي فرح ي بنتي يلا ي رجاله نر*بي المر*اه ده .
************.
في شركه هادي ...
عدي بابتسامه/الف مبروك ي صاحبي .
هادي بسعاده /اول اعرف معنا السعاده الحقيقه ي عدي بجد فرح دي نورت حياتي سلام بقا علشان انا هروح للفرحتي .
عدي بابتسامه/ماشي ي عم الله يسهله ي وكستك ي عدي .
هادي بضحك /ههههه ماشي ي لمض .
******************.
في أحدا الكافيهات الفاخمه.
كانت ترقص فرح في احضان هادي بابتسامه وسعاده .
فرح بابتسامه/مش قادره اصدق الي انا فيه ي هادي حاسه اني بحلم معقول انا في حضنك في المكان الجميل ده .
هادي بابتسامه ساحره/لا صدقي ي روحي محدش يستاهل الفرحه دي غيرك انتي ي فروحتي اوعدك ي فرح اني اعوضك كل الي فات بحبك بحبك ي فرح .
فرح بعشق/وانا بعشقك ي هادي وهعيش عمري كله اسعدك وبس .
ليرن هاتف هادي بصوت مني البا*كي لحدوث حاد*ثه لجدها وجدتتها ووالدتها ليسرعوا هادي وفرح الي الم*شفي .
في المستشفي ...
بعد وقت .
الدكتور بجدية/الحمد لله كلهم حاجات بسيطه بس محتاجين رعايه جامده جدا .
فرح بطيبه /انا هخد*مهم ي دكتور برموش عنيا .
هادي وهو يقبل رأسها بحنان /ربنا مايحرمني منك ابدا ي روحي .
عزه بابتسامه وحب /انتي بجد جميله اوي ي فرح وبقينا فعلا بنحبك اوي .
مني بابتسامه/فرح خلاص بقت اختنا مش بس مرات اخونا .
فرح بسعاده لا توصف فأصبحت في وسط عائله تحبها وترعاها وزوج لا يعوض .
في فيلا الجارحي ...
في جناح كمال ....
فرح بابتسامه/خلاص هي دي بس علشان خاطري .
كمال بابتسامه /حاضر ي ست فرح انا مقدرش علي ز*علك .
فرح بابتسامه/ربنا يخليك ليا ي جدو .
كمال بعت*اب لذاته /متز*عليش مني ي بنتي انا ا*سف علي كل الي عملته معاكي .
فرح وهي تقبل يده باحترام /ربنا يخليك ليا ي جدو انا مش زعلانه كفايه أن كلكم بقيتوا بتحبوني كفايه أن في وسطيكم وفي حضن هادي بس لو بتعتبرني زي بنتك بجد توافق علي جواز مني وعدي وتفرحنا .
كمال بابتسامه /علشان خاطرك ي فرح .
فرح وهي تحتضنه بسعاده/ربنا يخليك ليا ي جدو ي حبيبي .
هادي بابتسامه/ايه ده أن شاء الله ايه ي جدو انا عص*بي و*بغير .
فرح بابتسامه وسعاده/جدو خلاص وافق علي جواز مني وعدي لازم نستعد .
فريال وهي تمشي بالعكا*ز وتنظر إليها بابتسامه حانيه.
فرح بفز*ع /ايه ي ماما الي قومك من السرير .
فريال بابتسامه حانيه /انا كويسه ي حبيبتي متقلقيش ربنا يخليكي لينا علي كل الي عملتيه معانا احنا غل*طنا في حقك كتير ي بنتي السك*ينه كانت سرقانه بس انتي خليتينا نشوف الحياه صح بجد ي بنتي انتي نورتي حياتنا.
فرح بابتسامه وهي تحتضن هادي /بالعكس انتوا الي نورتوا حياتي ربنا مايحرمني منكم ي ابدا ي عائله الجميله .
مني بسعاده وعشق/طب يلا بقا مفيش وقت عدي علي وصول انا عايزه اعمل فرح يكسر الدنيا .
هادي وهو يقبل فرح بعشق /بحبك .
فرح بابتسامه حنونه/وانا بعشقك 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية عروسة للايجار الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عروسة للايجار )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.