القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة محمود

رواية صعيدي احتل قلبي الحلقة الخامسة 5 بقلم حبيبة محمود
رواية صعيدي احتل قلبي الجزء الخامس 5 بقلم حبيبة محمود
رواية صعيدي احتل قلبي البارت الخامس 5 بقلم حبيبة محمود
رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة محمود

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة محمود

سليمان: ميصحش كدا يا ولدي دي مهما كان ضيفة
حمزة: جديي لو سمحتو انتو عايزينها تتربي محدش يدخل 
واتجه للخارج
سليمان: متزعلش يا ولدي هو بس بيعمل كدا عشان تلزم حدودها معاه 
محمد وهو يرتب علي كتف  حسن
محمد: شويه وهيخرجها يا خوي جوم انت بس غير خلجاتك وارتاح منا ما يعملو الوكل  
حسن : تمام بس ممكن تتصل بيه يخرجها عشان تغير هي كمان 
محمد: حاضر يلا عشان اعرفك اوضتك 
وقامو وشاورلو علي الأوضه 
وكان بياخد شاور 
عند امل خالت حمزة وسمر بنتها
أمل : سمعتي يا سمر بلبت الي جايه جديد 
سمر : بت مين يما
امل: بت حسن
سمر : ايه هو جه من اسكندريه
امل : ايوه يا ختي جه وسمعتهم وهما بيقلو عايزين يجوزها لحمزة 
سمر : نعمممم حمزة دا ليا انا وبس 
بت بحري تيجي تاخدة مني والله عال 
أمل : أهدي بس وهنشوف حل 
عند محمد طلع في الجنينة ذهب إلي حمزة
محمد: ينفع يا ولدي الي عملته مع بت عمك 
حمزة: ما هي الي قليلة الادب يا بوي 
محمد: معليش بس روح طلعها عشان تغير خلجتها تلاقيها جايه تعبانه
تنهد حمزة : حاضر يا بوي 
رتب علي كتفه محمد وذهب حمزة للغرفه التي بها سلمي 
ثم دق الباب ولم احد يرد دق مره اخرى
ثم فتح الباب 
وكانت سلمي واقعه مغشي عليها
حمزة اول ما شافها اتخض وجري عليها 
حمزة: انتي يا 
كان بيتذكر اسمها 
حمزة: يا يا سلمي انتي يا بت 
وكان يخبط علي وجهها الناعم بكف يده
حمزة شالها وطلع بيها الاوضه 
ووضعها على السرير 
حمزة: صفاء يا صفاااء 
صفاء جات جري : نعم يا عمدة 
حمزة : اطلبي دكتور بسرعه 
صفاء: حاضر حاضر
وبلغت كل الي في البيت
كلهم اتجمعو في الأوضه 
حسن : بنتي بنتي حاصلها ايه يا حمزة 
حمزة: متقلقش يا عمي الدكتور جه اهو وهيطمنا دلوقتي عليها 
حسن : يارب يارب 
صفاء: الدكتور جه يا عمدة 
حمزة : اتفضل يا دكتور اطلعو يا جماعه برا وانا هفضل معاها 
كلهم خرجو 
أمل بتكلم سمر
أمل : البت ذي الجمر 
سمر : لا دي عفشة  انا احلي منيها ووالله لا اوريها
أمل : يبت اسكتي لا حد يسمعنا 
في الغرفة
في الغرفة
حمزة: خير يا دكتور 
دكتور: هي تقريبا جالها خنقه من المكان فا داخت واغمي عليها هي خلاص قربت تفوق 
حسن : يعني هي كويسة يا دكتور 
دكتور : اه كويسه 
حمزة: تمام اتفضل
كلهم دخلو اطمنو عليها 
وسلمي فاقت 
سلمي : اه أنا فين 
سليمان : حمدالله على سلامتك يا بتي 
سلمي : مين حضرتك 
سليمان : أنا جدك يا سلمي 
سلمي ابتسمت 
ومين حضرتك وكانت بتكلم عن محمد 
محمد: انا عمك ابو حمزة
سلمي اول ما سمعت اسم حمزة اتعصبت
وبصتله بقرف خافت تكلم لا يحبسها تاني 
حمزة: متبصي زين 
سلمي : ابص ذي ما انا عايزة 
حمزة كان لسه هيكلم 
سليمان: طيب يلا سبوها عشان تغير وما ما يعملو الأكل
كلهم خرجو 
سلمي خدت شاور وغيرت 
ولبست سلوبت بيتي قصيره نص كم لحد الركبه ولمت شعرها ديل حصان 
صفاء راحت خبطت عليها 
سلمي : ادخل 
صفاء: الاكل جاهز ست خلود بتقولك انزلي 
سلمي : تمام
سلمي نزلت وقعدت معاهم علي السفرة 
وحمزة اول ما شاف لبسها اتعصب جدا
ووو
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية صعيدي احتل قلبي الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صعيدي احتل قلبي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.