القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب وانتقام قاصر الفصل الرابع 4 بقلم أيات الرحمن

رواية حب وانتقام قاصر الحلقة الرابعة 4 بقلم أيات الرحمن
رواية حب وانتقام قاصر الجزء الرابع 4 بقلم أيات الرحمن
رواية حب وانتقام قاصر البارت الرابع 4 بقلم أيات الرحمن
رواية حب وانتقام قاصر الفصل الرابع 4 بقلم أيات الرحمن

رواية حب وانتقام قاصر الفصل الرابع 4 بقلم أيات الرحمن

إلياس فتح باب الاوضه ولقي كارلا مغمي عليها وقاطعه شرا"يينها 
طب ازاى وهى لسه قالت ان هى هتهتم بإبنها وترعاه تابعوا معايا
بتطلع كارلا اوضتها وهى منها"ره ازاى إلياس قدر يخدعها كدا 
قفلت الباب وهى مش قادره تستوعب حتي اللي حصل وحاسه ان دا كابوووووس مر"عب حطيت ايديها علي جنينها وقالت
سامحنى انا مش هقدر اعيش مع إلياس ولا اسمح ان هو يا خدك منى انا عارفاه بيعد الايام عشان يشوفك بس لازم اوج"عه علينا احنا الاتنين ولو انت فضلت عايش وانا لا اعرف ان انا ماكنتش بعد الايام بس عشان اشوفك انا كنت بعد الدقائق والثواني وبتقرب من سك"ينه علي طبق فواكه وبتقطع ش"رايينها 
وهنا بيدخل إلياس وبيجري عليها لكن هى بتكون مغمى عليها 
كارلا كارلا ردي عليا مامااااااااااا يا ماااااااما تعالي بسرعه كارلا هتمو"ت منى 
الام كانت في عالم تانى كانت بتتمنى تشوف حفيدها وبالفعل شافته بس مش اللي كانت في انتظاره طفل كادي
قربت ومديت ايديها عشان تشيله لكن كادي رفضت
عشان خاطري يا كادي خليني اشيله لو سمحتى
لا انتى هتاخديه منى 
لا يا كادي انا مش هاخده انا هشيله بس وماتخا"فيش عليه 
طب خدي بس خليه قريب مني
حاضر وشالته
الله انت حلو اوى وصغير اوى ماشاء الله عليك تبارك الرحمن فيما خلق دا شكل إلياس اوى وهو صغير وباسته 
واخيرا شوفتك قدامى تعرف انا من زمان اوى بستناك مش مهم هتكون من مين بس المهم ان ربنا ما حرمنيش من ان اكون جده واشوف احفادي حواليا هو انا ينفع اضمك ليا بس اخا"ف يحصل ليك حاجه انت صغير اوى وكمان مش لابس هدوم ليه هو مش عنده لبس يا كادي
لا مش عنده حاجه 
خلاص هشترى ليه اجمل حاجه في الدنيا كلها وكمان هجيب ليه سرير صغير زيه كدا عشان اتابعه بنفسي واهتم بيه
كادي بلهفه : وانا هروح فين
اكيد هتفضلي معاه مااقدرش احر"مك منه
وهنا بينزل إلياس وهو شايل كارلا وبيجري بيها واخيرا الام انتبهت وطلعت برا لكن كان إلياس اخد كارلا ومشي
اتصلت عليه ماردش وبعدها كلمها وحكي ليها كان لازم تروح لكن هو منعها بس هى صممت وراحت بعد ما طلبت من الهاوس كيبنج تهتم بكادى وطفلها لحد ما يرجعوا
بقولك ايه
قولي 
انتى خدي طفلك دا لو مش عايزاه يبعد عنك واهر"بي من هنا
 ليه
عشان هياخدوه منك ويطر"دوكى ومش هتشوفيه تانى
انتى بتقولي ايه مستحيل ياخدوا إلياس الصغير مني
صدقيني مش هيسيبوه ليكى انا بلغتك وانتى حره اللهم بلغت اللهم فإشهد
وانتى حره
فضلت كادي ساكته شويه وبعدين اخدت طفلها ومشيت من البيت
واتوجهت لبيت اهلها ووقفت قدامه وهى متردده تدخل ولا تمشي
لحد ما استقويت شويه وخبطت وهنا الباب بيتفتح وبتكون المفاجأه ان والدها هو اللي بيفتح الباب
في المستشفى
بتخرج ممرضه من اوضة العمليات وبتقول ان كارلا فقدت كميه كبيره من د"مها ومحتاجين متبرع في اسرع وقت 
انا موجود يلا بسرعه مفيش وقت
وبعد وقت طويل
خير يادكتور طمنا كارلا عامله ايه 
الحمد لله قدرنا ننقذها هى والأطفال ونقلنا الاطفال الحضانه لان  للاسف 
للاسف ايه يا دكتور وبعدين هى مش دا موعدها دي لسه قدامها ايام
تعالي علي مكتبي وانا هفهمك كل حاجه
اتفضل
في ايه يا دكتور قلقتنا
المدام لما وصلت هنا كانت خسرت كميه كبيره من د"مها وكان لازم حد يتبرع ليها بأسرع وقت ممكن فالحمد لله انت اتبرعت ليها كان لازم زى مااتطمنا عليها نطمن علي اطفالها وخصوصا ان هى في شهورها الاخيره
بس المش"كله ان الاجنه كانت حركتهم بسيطه ومفيش اي مياه حواليهم اضطرينا نعمل ليها عمليه قيص"ريه لان لو فضلوا اكتر من كدا يومين كمان وماكنتش هقدر افيدكم بحاجه لانا ولا اى دكتور غيرى
ايوه فعلا هى الفتره الاخيره قالت ان هما مش بيتحركوا خالص وكانت مستنيه موعد مع الدكتوره اللي متابعه حالتها تيجي
طب وهو مفيش غير الدكتوره دى فرضنا ان الدكتوره ماجتش في الموعد وجيت بعد سنه كانت هتسيبهم سنه
عموما الاطفال في الحضانه ويؤسفني اني اقول ليكم كدا
ان في طفل منهم شكله غريب جدا ودى يمكن اول مره من وقت مابدءت شغل اشوف حاجه او اقابل حاجه زى كدا انا بقالي 30 سنه بشتغل هنا وماقابلتش كدا ابدا
ايه يادكتور قلقتنا
تعالوا معايا
ووصلوا الحضان ووقفت الام برا ودخل إلياس بعد مالبس لبس معقم شاف البنت كانت عاديه جدا زى اي طفله
دى بنت وللاسف هي هنا مش عشان ناقصه ايام بس زى ما قولت ليك هى عندها ثقب في القلب وهتفضل هنا فتره 
ايييه
انا اسف جدا لسماعك كدا
واخده عند الولد واول ماشافه دموعه نزلت ولف وشه وبدء تنفسه يعلي اكتر واكتر 
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية حب وانتقام قاصر الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حب وانتقام قاصر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.