القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مشاكل عائلية الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مشاكل عائلية الحلقة الرابعة 4 بقلم سلسبيل أحمد
رواية مشاكل عائلية الجزء الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد
رواية مشاكل عائلية البارت الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد
رواية مشاكل عائلية الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مشاكل عائلية الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

- ماما انتي مغسلتيش السويت شيرت ولا اية 
= غسلتة و سيليا خدته من عالحبل لبسته يا احمد
- بنتال
= بنت ال اية؟؟ 
جز على سنانه - بنت السكر هيييي فييين
سيليا من وراه: يلا عشان توصلني
- اقلعي يابت السويت شيرت ده ، يخربيتك ده انا ذات نفسي لسه ملبستوش
= مانا بجربهولك الاول افرض طلع وحش 
مسكها من قفاها: يابت بقولك اقلعي
- يجدع احنا تؤام وحاجتنا واحده ماانت بتاخد شراباتي
= تؤام اها احنا اصلا جايبينك من ملجأ وريني التي شيرت ده كدا
لقيت زين دخل فا جريت اسخبيت وراه
- يا زين اللحقني
= في اية انت وهي! 
- ياعم السويت شيرت الى اشتريته من يومين حطيته فالغسيل عشان اللبسه الهانم ضربت عليه ولبسته
= وريني كدا 
سيليا وقفت قدامه تستعرض السويت شيرت 
- لا جامد جامد هياكل من عليكي حته اية الحلاوة دي
= شكرا شكرا هبقي اسلفهولك
احمد بغيظ: جرا اييييه انت مع مين 
- احم خلاص بقي اختك الصغيره
= يارب كان لازم تخلق تؤام قدي ، انا هتخن يا سيليا عشان منبقاش نفس الحجم ومتلبسيش هدومي
- عادي هضيقهم
= الصبر من عندك يارب ، يلا عشان اوصلك 
زين: احبك وانت عاقل خلي بالك منها
- ياعم دي تاخد بالها من بلد 
نزلوا و زين قعد مع فاطمه فا بصتله: مش ناوي تشوف العروسه؟ 
= لاء
- طيب 
"بعد نص ساعه"
فاطمه: انا كلمت طنط حكمت وهنروح نشوف بنتها خت معاد مستنينا الساعه 7 جهز نفسك
زين بصدمه وعدم استيعاب: هوا في اية؟ 
فاطمه: انا خارجه اشتري طرحه مع جارتنا يلا سلام وكلم ابوك عرفه المعاد واخوك و اختك 
مشيت و زين لسه متنح فا كلم محمود يشتكيله
- الو يا بابا ! يا تلحقني يا متلحقنيش لا ثانيه اللحقونا اللحقونا بجد
= في اية يا واد
- مراتك شوف عمايل مراتك راحت تاخد معاد مع طنط حكمه و لاحكمت دي عشان تخطبلي بنتها جرا اية هو انا عيل يا بابا
= المعاد امته؟ 
- الساعه 7 
= طب هاجي بدري عشان تجهز يلا سلام 
- يا بابا است
قفل فوشه
زين بعصبيه: اية العيله دي!! 
فضل ياكل فنفسه لحد ما سيليا و احمد رجعوا من المدرسه ولقوا قالب وشه
سيليا بحنيه: اية ده مالك مين زعلك
زين: محدش يكلمني دلوقتي
احمد: عملت اية ماهو يا عملت يا اتعمل فيك
زين: اتعمل فيا يخويا
احمد وسيليا ضحكوا: اتعمل اية ومين الى عمل
زين: امك
احمد: احترم نفسك ياض 
زين: اقعد يابن الذكيه انا مش بشتمك ماهي امي انا كمان امك راحت تخدلي معاد عشان اشوف واحده وعايزاني اخطبها 
سيليا: هييييييه هحضر الفستان
زين بعدم فهم: فستان اية؟ 
سيليا: فستان الفرح
احمد كتم ضحكه: يخربيتك الواد هيروح مننا فرح اية طب عالاقل قولي فستان الخطوبة
زين: اخرس انت كمان انا ادبست جامد وشكلها هتطلع وحشه
سيليا: الشكل مش كل حاجه
زين: يبقي هتطلع حلوة بس تنكه او دمها تقيل
سيليا: لا لو كده تسبها احنا ابننا ميخدش واحده دمها تقيل
زين: اختي الى مليش غيرها 
بصوا لاحمد فا رفع ايده بأستسلام: انا معاكوا كل الدعم
الساعه كانت 6 وكله اتجمع وكانوا بيجهزوا عشان يروحوا محمود و فاطمه جهزوا و كمان احمد و سيليا و زين كان بيتأخر قصد لحد ما خلص على 7 الا ربع واتحركوا
- عاجبك كده الساعه 7 
= متقلقيش يا ماما متأخرناش احنا طالعين اهو! 
- طالعين اية دول فالدور الاول
احمد همس: امال اتأخرنا على اية
فاطمه: اركنوا على جمب كده اقف فى الاول يا زين وخبط
زين بتزمر: هوا طابور! 
فاطمه بحزم: خبط يا ولد 
سيليا رنت هي الجرس فا زين بصلها بتوعد: هنفخك بس لما نروح 
والباب اتفتح
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية مشاكل عائلية الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مشاكل عائلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.