القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الرابع 4 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الحلقة الرابعة 4 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الجزء الرابع 4 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها البارت الرابع 4 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الفصل الرابع 4 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الرابع 4 بقلم هاجر العفيفي

كارما بصراخ : عمررر الحقناااااااى انا اتخطفت
عمر بإنزعاج : صوتك ياكارما صوتك ياماما
كارما بصدمه : انت هنا ازاى انت ال خطفتنى !!!!!
عمر بضحك : حاجه زي كده
كارما بصدمه اكبر : بتخطفنى ليه عملتلك ايه انت مش لسه معترف بحبك امبارح يابنى لحقت تنسى
عمر كان مذهول من كلامها وانفجر فى الضحك اكتر
كارما بغيظ : مش هنقضيها ضحك عايزه اعرف خطفتني ليه
عمر قرب منها وقال : هو فى حد يخطف مراته برضوا ياحبيبتى ماتركزى كده
كارما بتحذير : ينفع تتكلم من مكانك ومتقربش
عمر قرب باستفزاز وقال : ولو قربت هتعملى ايه 
كارما ضحكت وقالتله : هصوت وألم عليك الناس وانت عارف صوتى
عمر ببرود : اعملى ال تعمليه مش هيهزنى
كارما صرخت بغيظ وقالت : عمررر انت بتعمل كده ليه
عمر بحنان وابتسامه : والله بعمل كده عشانك 
كارما بغباء : بتخطفنى وتقولى عشانك تيجي ازاى وبعدين انت ازاى تخلى حد يلمسنى كده ويدخلني العربيه
عمر : لو كان حد عمل كده كنت قت"لته بس طبعا العربيه كان فيها ستات مش رجاله ياروحي 
كارما : اصل اتخدرت بسرعه ومكنتش مركزه
عمر : لاء ابقى ركزى المره الجايه 
كارما : هو أنا هتخطف تانى
عمر بغمزه : هنشوف الموضوع ده بعدين
كارما بصتله وقالت : مشحترم والله
عمر ضحك والباب انفتح ودخلت مايا بنت خال كارما
كارما بصدمه : مايا !!!! بتعملى ايه هنا عمر خطفك انتي كمان
مايا بدموع جريت على كارما وحضنتها وكارما كانت مصدومه 
مايا بدموع : وحشتيني اووى ياكارما
كارما رفعت ايدها وضمتها بس كانت برضوا على نفس صدمتها
عمر غمزلها وخرج من الأوضه وسابهم مع بعض
مايا بعدت عنها شويه وقالت : عارفه انك مصدومه والله بس انا روحت لعمر وقولتله أن امي ناويه تأذيكي وكمان كانت عايزاني اتجوز عمر عشان فلوسه انا بحبك ياكارما وانتي اختى الكبيره وياما وقفتى جمبى ومستحيل ابيعك كده فى لحظه عشان كده عمر اتفق معايا أن هيبعدك عن الڤيلا وكمان هيجيبك هنا وانا هكون معاكي فتره لحد لما نعمل خطه صغيره نخلى ماما تفوق قبل ماتدمر كل حاجه سامحيني ياكارما
قالت اخر كلامها وهي بتعيط 
كارما بحب وابتسامه : تصدقي يامايا انتي الوحيده ال عمرى ماشكيت لحظه انك تكر"هيني انتي اختي الصغيره يابت قبل ما تكوني بنت خالى وانا مبسوطه أنك بقيتي قريبه مني وانا مش زعلانه
حضنتها بحب ومايا فرحت جدا 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا
عمر كان بيتكلم فى التلفون : بقولك فض الشراكه مع وليد فى اسرع وقت 
مروان : انت مش عارف الخساره ال هتكون علينا بفض الشراكه
عمر ببرود : ميهمنيش اي حاجه المهم هو ياخد نتيجة طمعه وكمان عايز اسمه فى السوق يتلغى خالص
مروان : تمام ياعمر ال تشوفه
عمر : ومتنساش تعدى عليا فى شقتى القديمه عايزك
مروان : تمام سلام
عمر قفل معاه واتنهد بعمق وقال : كل حاجه هتتغير عشانك ياكارما عشانك انتى وبس
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
كارما بتنهيده : معرفش ايه سبب ال هما بيعملوه فيا ده كله
مايا ابتسمت بحزن : الفلوس ياكارما للأسف الفلوس بتخلى الناس ينسوا كل حاجه ينسوا دينهم وينسوا كل حاجه بسبب الطمع
كارما : ليه يامايا اختارتي تساعديني
مايا وجع : أهلى ظلموني اووى ياكارما من وانا صغيره دايما فى مقارنه مع غيري وكل شويه امي تقولى انتي عمرك ماهتكوني زي دي ودي انتي اخرك البيت والمطبخ وكمان مش هتفلحي فيهم هدمت كل طموحي وكمان لما نجحت فى الثانويه كسروا خاطرى ومنعوني أن أكمل واخيرا عايزني اتجوز عمر عشان يعملوا عداوه بيني وبينك ويكسروا اخر امل ليا فى الحياه
كارما حزنت عليها اوى حضنتها وقالت : حقك على قلبى انا وصدقيني هساعدك انا وعمر انك تكملى حياتك صح لحد لما يجي ابن الحلال ال يقدرك ويسعدك
مايا بابتسامه : ربنا يخليكي ليا ياكارما
كارما : ويخليكي ليا ياقلبي 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله
وليد بغضب : شايفه اخر عمايلك عمر الجارحي فض الشراكه ال بينا وانا خلاص هعلن افلاسى
سعاد عصبيه : انت سايب بنتك ال ......" ال هربت وماسك فى الشراكه
وليد بسخريه : بنتك مهربتش بنتك اتخطفت ياهانم عمر خطفها وبيساومنى لو مرجعتش فلوس كارما ال انا اخدتها زمان بتاعت ابوها وامها هيأذى مايا
سعاد بصدمه : اتخطفت 
وليد بحده : شوفتى خططك الفاشله وصلت بينا لفين شوفتى مش عايز اعرف انك عملتى حاجه تانى سبيني ارجع ال ضيعتيه
قال كلامه ودخل الأوضه بغضب
سعاد بغضب: ماشى ياكارما انتي وجودك بقا أذى ليا وجودك هيضيع كل حاجه  المو"ت هو الحل الوحيد ليكي 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا
عمر دخل الأوضه نام على السرير وفرد ضهره
كارما : رايح فين
عمر : هنام
كارما : هنا
عمر بغيظ : ايوه ياكارما هنا انتي ناسيه أن مايا معانا فى مكان واحد ده حتي عيبه فى حقي لما انام فى اوضه تانيه
كارما بابتسامه : خلاص خليك صعبت عليا
عمر بغيظ : الحمد لله أن قلبك لسه شغال افتكرت مشاعرك بقت ناشفه
كارما بتوتر : هو الصراحه كده كنت عايزه اقولك حاجه
عمر مسك أيدها وقال باطمئنان : مش عايز التوتر ده وانتي بتكلميني ياكارما لو خوفتى من العالم كله أنا لاء
كارما رفعت عيونها ليه وقالت : يعني اقول ومش هتكسفنى بكلامك
عمر بعدم فهم : انا مش فاهم فى ايه بس لاء طبعا مش هكسفك
كارما فركت أيدها بتوتر وقالت : انا أنا
عمر بضحك : مالك ياكارما
كارما استجمعت قوتها وقالت : انا بحبك ياعمر
عمر اتصدم من كلامها
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.