القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مبخلفش (ماسة وكمال) الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

رواية مبخلفش (ماسة وكمال) الحلقة الثالثة 3 بقلم مجهول
رواية مبخلفش (ماسة وكمال) الجزء الثالث 3 بقلم مجهول
رواية مبخلفش (ماسة وكمال) البارت الثالث 3 بقلم مجهول
رواية مبخلفش (ماسة وكمال) الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

رواية مبخلفش (ماسة وكمال) الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

• كمال بعدما أخته مشيت رجع تانى لماسه وقعد جنبها على السرير وحط أيديه على شعرها 
• كمال : حبيبي ماله زعلان 
• ماسه : مش زعلانه أبدا 
• كمال : بس مش واضح كده مين ضايقك مرات ابوكى مره تانيه الست دى عايز اقتلها 
• ماسه : لا بس انت أديتنى حقنه وانا بخاف منها 
• كمال : غصب عنى يا قلبي بس كان لازم تاخديها علشان تخفي 
• ماسه : بتحبنى يا كمال 
• كمال : بموت في التراب اللى بتمشي عليه 
• ماسه : هو اللى بيحب حد ممكن في يوم يأذيه 
• كمال : ليه بتقولى كده بس هجاوبك ممكن الاذيه دى تبقي مؤقته علشان اللى بنحبهم يبقوا كويسين ويفضلوا معانا على طول وميبعدوش عننا 
• ماسه : بس في حاجه إسمها حق الاختيار 
• كمال : وفي حد ميقدرش يعيش من غير حد ف بيعمل كل اللى يقدر عليه علشان يضمن وجوده 
• ماسه بضحك : ايه كل العمق ده كفايه جد خلينا هزار احسن 
• كمال : هقوم اجهزلك الاكل
• ماسه : انت عمرك دخلت مطبخ 
• كمال : علشان خاطر عيونك ادخل 
• ماسه : لا مليش نفس تعال نطلع ناكل بره 
• كمال : بس انا مش بحب أكل الشارع 
• ماسه بقمصه : حتى وانا تعبانه مش عايز تسمع كلامى شكرا يا مصر 
• كمال بضحك : يابنتى انتى مش تعبانه 
• قامت ماسه وقفت على السرير وقال انا بقيت زى الفل بس عايزه أخرج 
• كمال : تمام يا ستى البسي ويالا بينا 
• ماسه : بتحمد ربنا من جواها كانت خايفه يحطلها حاجه في الاكل 
• وخرجوا واكلوا بره وراح يجيبلها عصير وهو راجع حطلها فيه الدوا 
• كمال : اتفضلي يا حبيبتى المانجه اللى بتحبيها 
• ماسه : وانت جيبت ايه 
• كمال : برتقال 
• ماسه : ياااه انا نفسي في البرتقال ممكن نبدل
• كمال بتوتر : ليه بس مش انتى بتحبي المانجه 
• ماسه : تغيير علشان زهقت 
• كمال : طيب هروح اجيبلك واجى 
• ماسه : ما بتاعك حلو يا كيمو 
• كمال أدالها العصير غصب عنه وهي بتقوله يشرب المانجه حاول يتهرب بس خدتها منه وشربتهاله غصب عنه 
• ماسه بعدما روحوا البيت لاحظت على كمال التعب 
• ماسه : مالك يا كيمو في ايه 
• كمال : حاسس بمغص فظيع ودخل الحمام وكانت بطنن بتتقطع 
• وجابوله دكتور وبقي كويس نوعا ما 
• كمال : كويس يا حبيبتى إنك مأخدتيش المانجه وانا اللى شربتها 
• ماسه : انا اسفه يا حبيبي انا اللى غصبت عليك تشربها 
• هند : المهم إنه بخير 
• كمال : ممكن تجيبيلى مايه يا ماسه معلش 
• ماسه : حاضر يا حبيبي 
• وطلعت ماسه 
• هند : إزاى انت اللى تشرب العصير يا كمال 
• كمال : شربتهونى غصب عنى أعمل أيه لو كنت اعرف انها هتختار البرتقال مكنتش حطيت حاجه وخوفت لحسن تحس ان في حاجه لو مشربتش المانجه 
• هند : تقوم تموت نفسك 
• كمال : هو الزفت ده بيموت هتموتى ماسه يا هند ده انا اشرب من دمك 
• هند : لا يا حبيبي ده بس بيتعب الرحم عندها وانت معندكش ف كان ممكن يقتلك فاهم 
• ماسه رجعت : اتفضل يا حبيبي 
• هند : طيب انا همشي بقي خلى بالك منه يا ماسه 
• ماسه : في عيونى يا هند طبعا من غير كلام 
• ومشيت هند وماسه أدت كمال الدواء ومعاه برشام منوم علشان تبتدى الخطه بتاعتها 
• يا ترى أيه هى 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية مبخلفش (ماسة وكمال) الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مبخلفش (ماسة وكمال) )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.