القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الحلقة الخامسة والثلاثون 35 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الجزء الخامس والثلاثون 35 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس البارت الخامس والثلاثون 35 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم منار همام

ادهم بزهول: ايي!!! 
آيه بعياط: ايوه طلقني و متلكلمنيش ومخصماك 
ادهم: مخصماني!!!! 
آيه قعدت علي الارض وفضلت تعيط.. ادهم نزل لمستواها وحط ايده علي خدها
: مالك يا روحي 
آيه بدموع:مخنوقه اوي وعايزه اعيط
ادهم بحنيه: طاب ننزل نتمشا 
آيه بتمسح دموعها وشهقاتها شغالة
:لا
ادهم وهو بيحرك صباعه علي خدها بحنيه
: طاب عايزه اي يا روحي 
آيه: عايزه اعيط 
ادهم خدها في حضنه 
: عيطي  في حضني براحتك 
آيه دخلت جوه حضنه وكأن دا تصريح علشان تطلع كل الي جواها. وانهارت في العياط 
و ادهم ضمها اوي 
آيه بدموع: ماما وحشتني اووي يا ادهم انهارده لما شفت اهل حور وهما جين يشوفو ابن بنتهم علشان تعبان... كان نفسي يبقا عندي اهل يجو عندي لما اتعب... كان نفسي بابا يبقا بيحبني... آيه رفعت وشها الي احمر من العياط لادهم....هو انا وحشه يا ادهم 
ادهم باس مناخيرها 
: لا يا روحي انتي اجمل واحده اشوفها في حياتي 
آيه بشهقات: امال الكل بيكرهني ويبعد عني ليه 
ادهم: طاب هو انا  بعدت عنك ما انا اهو و خالتك و صحابك غير اهلي... كلنا بنحبك والله... قرص منخيرها.... بس انتي الي غبيه وعايزه تشوفي حاجه وتسيبي حاجه 
آيه دفنت وشها في صدره ورجعت تعيط تاني... بعد وقت آيه كانت هديت
ادهم وهو بيمسح اثار الدموع من عنيها
: خلصتي 
آيه بخجل: عكننت عليك بس انا والله كنت مضايقه و محتاجه اعيط
ادهم با*سها برقه 
: انتي تعيطي براحتك يا روحي...شالها واتجه بيها لسرير..... تعالي بقا ننام ونكمل عياط بكره
آيه ضحكت واستخبت في حضنه 
.... 
ايهاب ساند بضهره علي السرير و حور في حضنه بيحرك ايده علي شعرها 
ايهاب: حور نمتي 
حور رفعت وشها: لا صاحيه 
ايهاب: بقولك.. انتي جبتي كام في الثانويه 
حور دفنت وشها في حضنه بخجل 
: 85٪
ايهاب بضحك: ومالك مكسوفه كدا.. ميل باس راسها.... بنسبه لواحده مكنتش بتاخد دروس مجموعك حلو اوي 
حور رفعت وشها: اممم بنسبه لواحد جايب 99 مش حلوه 
ايهاب: لاني كنت باخد دروس و بحضر حصاصي كلها حتا لو متاخر عادي 
حور: اممم طاب انت بتسئل ليه 
ايهاب: اممم كنت بفكر اقدملك مع آيه بس حلو تمريض برضو 
حور قامت بفرحه: بجد.. هتخليني اكمل
ايهاب ضحك: ايوه هخليكي تكملي 
حور با*سته علي خده: بحبك 
ايهاب ضحك: طاب بقولك متخلي البو"سه دا لبعد ما دراعي يخف
حور ضحكت: لا انا هبو*س دلوقتي براحتي 
ايهاب: ماشي يا وحش بو*س براحتك 
......
ادهم سحب دراعه من تحت راس آيه براحه علشان متحسش بيه ونزل...  
تحت ادهم قاعد في الجنيه علي كرسي وحتط راسه بين اديه والسيجاره في ايده... عباس حط ايده علي كتفه
: مالك
ادهم بصله واتنهد: آيه 
: مالها 
ادهم بهدوء: مش عارف مالها فجاء كدا لقيتها عايزه تعيط وبتفتكر امها و.. انا مش عارف حاسس اني مقصر معاها اوي 
عباس ضحك: عارف امك وهي حامل فيك كل يوم خناقه... مره طلقني مره مش عايزاني جنبها... ومره عايزني اركب ورحلها الساعه 2بليل.. مكنتش عارف اعمل معاها اي.. مكنتش ينفع كل شويه اطنطط من الصعيد للقاهره و مكنش عندي حجج اقولها لابوي لحد ما في مره جبت ورق مزور وفهمت ابوي اني تعبان والدكتور حوالني علي مستشفى في القاهرة والعلاج دا هيقعد شهور... كل دا علشان اقعد معاها تسع شهور الحمل و هتحملها بهرموناتها ونكدها بروقانها... عباس حط ايده علي كتفه... اطلع نام انت مش مقصر معاها ولا حاجه دي هرمونات حمل بكره تفك و تبقاا زي الفل
ادهم هز راسه وقام...وقبل ما يمشي بص لابوه وابتسمله
:شكرا.... عباس هز راسه بص عليه بحب 
.....تاني يوم
ادهم بص لآيه الي نايمه بعمق جنبه وميل با*سها
:آيه حبيبتي اصحي 
آيه بنوم:صباح الخير  
ادهم بحب: صباح النور علي الي هتجنني بهرموناتها 
آيه بخجل: اسفه بس والله كنت مخنوقه اوي 
ادهم بضحك: انت براحتك يا وحش الكون 
آيه بخجل: طاب اوعا علشان ننزل نفطر
ادهم اعتلاها وغمزلها: متيجي نفطر هنا 
آيه رفعت حجبها بجراءة وهي بتحرك ايدها علي كتفه
: هي مش الدكتوره قالت مينف*عش لحد اول تلات شهور 
ادهم: لا ما هي الدكتوره دي مبتفهمش 
آيه دفعت ادهم لورا وقامت من علي السرير واتجهت للحمام بدلع
:  بس انا شيفها فاهمه 
ادهم حط ايده تحت راسه وهو بيبص عليها
: وماله
..... 
بعد الفطار كلهم متجمعين و كل واحد قاعد وجنبه مراته... 
الجد: عملت اي في شغلك صحيح يا ادهم 
ادهم: صحبي مشغلهولي لحد ما اشوف هعمل اي واحتمال انقله هنا
ايهاب: طاب و عملت اي في ورق نقل مراتك 
ادهم: هخلي اسر يبعتهملي في البريد واقدملها اول ما يوصلو 
ايهاب: حلو علشان تروح هي وحور سوا 
الجد: ليه هي حور هتكمل 
حور بتوتر: ايوه يا جدي هقدم تمريض 
الجد ابتسم: البلطو عليا 
حور قامت بفرحه وباست ايده 
: شكرا يا جدي
الجد طبط عليها: دا حقك يا بنتي
...... 
عدا كام شهر ايهاب خف وبقا احسن و حور و آيه انتظمو في الكليه الجديده كل يوم بيوصلهم ادهم واحيانا بيروحو بعربية آيه الي جبهالها ادهم من القاهره... وادهم الي خلاص هيتجنن تقريباً من هرمونات آيه... وعلاقته مع ابوه الي اتصلحت شويه بسبب ان ادهم ديما بياخد استشارته لما يتعب مع آيه... في الاول كان بيبقا مكسوف و متوتر... منسيش مرا لما آيه قعدت تعيط وتقلوه ان مناخيرها كبرت وتخنت و بطل يحبها... و هو كل ما يقلها انها حلوه و هيفضل يحبها....كانت بتقعد تعيط وتقلو انه كداب وبيخدها علي قد عقلها... وراح لابوه وقله.. خدلها حاجه حلوه واطلع قلها ان منخيرها حلوه وجسمها حلو ولسه كمان بعد الخلفا هتخس تاني... وافضل  في جمالها... ادهم لحد دلوقتي مكنش مصدق النتيجه الوهميه لكلام ابوه... وعلاقته بخواته الي كل متروح تزيد حب و مقضينها اغلب الوقت لعب مره كوره وشطرنج ولاعاب كتير.... 
في ليلة عند آيه و ادهم الساعه 2
آيه بهمس: ادهم.. ادهم 
ادهم بنوم وتعب: نعم يا حبيبتي 
آيه: جعانه...
يتبع....
لقراءة الفصل السادس والثلاثون اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس الفصل السادس والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.