القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لقاء آخر الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

رواية لقاء آخر الحلقة الثانية 2 بقلم هاجر العفيفي
رواية لقاء آخر الجزء الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي
رواية لقاء آخر البارت الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي
رواية لقاء آخر الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

رواية لقاء آخر الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

يونس بقلق : ايه ال جابك هنا يارقيه ؟؟
والدة رقيه بحزن : كانت حامل والطفل نزل يابني
يونس بحزن : لاحول ولاقوة الا بالله معلش ربنا يعوضك خير 
رقيه كانت ساكته تماما ومش عارفه تقول ايه
كريمه : الواطى طلقها وهي لسه خارجه من العمليه حسبي الله ونعم الوكيل فيه هو وأمه
رقيه : ماما بعد إذنك كفايه 
كريمه بغضب : لاء مش كفايه بطلى تدافعى عنه بقا ده ميستاهلش
يونس قبض على ايده بغضب من غير هي ماتاخد بالها وقال : أهدى بس يا أمى المهم صحتها الاول
رقيه كانت بتسمعه ودموعها نزلت بندم
يونس بابتسامه: عن أذنكم هجيب إذن الخروج عشان تقدروا تمشوا
قال كلامه وخرج من الأوضه
كريمه : شايفه ابن الاصول ربنا يحفظه ويحميه يارب 
رقيه اتنهدت بوجع وسكتت
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا
سعاد : قوم ياحبيبى علشان تاكل 
أحمد بضيق : مش جايلى نفس
سعاد : لاء مش عايزه حبستك لنفسك دي قوم كده فوق عشان تخرج تروح للمأذون وتريح نفسك من الهم ده
أحمد : طيب
سعاد بخبث : وعندى ليك مفاجاه انما ايه هتعجبك اووى
أحمد : مفاجأة ايه ؟؟
سعاد : لما تيجي بس يلا قوم
قالت كلامها وخرجت وهو افتكر رقيه ومعاملته معاها الفتره الاخيره
رقيه بفرحه : عارف يا أحمد لما يجي البيبى نفسى اخليه اسمه أحمد زيك عشان يكون شبهك
أحمد بضيق : مش وقته يارقيه لما يبقا يجى بس
رقيه بحزن : هو ممكن ميجيش فعلا
أحمد قام وقف بعصبيه وقال : يوووه نكد كل يوم مانتي عارفه أن هو فعلا ممكن ميجيش وبرضوا متعشمه
رقيه بدموع وصدمه : انت مش عايزه يجى صح
أحمد بصلها بغضب وخرج من البيت وهي انهارت من العياط
رجع من تفكيره وقال بضيق : لازم انساها واعيش حياتى بقا كفايه لحد كده
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
ملك بصدمه : هو ال شوفته النهارده ده حقيقى
يونس : شوفتي ايه ؟؟
ملك : رقيه ال كانت خارجه من المستشفى وانا داخله صح
يونس بتوتر : ا ايوه هى
ملك باستغراب : بس هو فين جوزها وكانت بتعمل ايه فى المستشفى
يونس : ايه الاسئله دي كلها ياملك ماخلاص
ملك : انت ناسى أنها كانت صحبتى لولا الزفت جوزها ده ال خلاها تقاطعنى عشانك
يونس بصلها وقال بضيق : رقيه اتطلقت 
ملك بصدمه : طلقها !!!!
يونس : ايوه
ملك بحزن : ياحبيبتى طب انا عايزه اروح لها يايونس
يونس : بكره إن شاء الله ياملك الوقت اتاخر
ملك : انت زعلان منها لسه
يونس حاول يغير الموضوع وقال : مش هتنامى بقا
ملك : يونس انا اختك واقرب حد ليك يعني مش هتعرف تخبى عليا
يونس بتنهيده : مينفعش دلوقتي ازعل منها هي محتاجه حد يقف جنبها خصوصا انها ملهاش حد هي ووالدتها 
ملك : لسه بتحبها
يونس قام وقال : قومى نامي ياملك قومى ياحبيبتى عشان تصحي بدرى تصبحى على خير
قال كلامه ودخل اوضته وهي قالت بحزن : تبقا لسه بتحبها
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله
تانى يوم
رقيه : ماما معلش افتحي الباب من فضلك 
كريمه : حاضر
خرجت تفتح الباب وشافت المحضر وهو معاه ورقة الطلاق
كريمه مضت بحزن وقالت : شكرا
وكانت لسه هتقفل الباب بس لقت سعاد دخلت ومعاها بنت 
سعاد بسخريه : يلا ياختي مش استلمتي ورقة الطلاق خدي السنيوره بنتك ومع السلامه يلا
كريمه : بصدمه انتى بتطردينا الشقه حق بنتى ابنك هو ال طلقها
سعاد : الكلام ده لما يكون ليكم حد ياخد حقكم إنما انتوا تخرجوا بالذوق احسن ماتخرجوا بالعافيه
رقيه خرجت بتعب وقالت : يلا ياماما نمشى
كريمه بصدمه : انتي مجنونه هتسيبيلها بيتك
سعاد بشماته : يلا بس بسرعه عشان العروسه الجديده عايزه تلحق توضب الشقه
رقيه بصت للبنت ال واقفه بصدمه 
سعاد ببرود : اصل ابنى حبيبى فرحه النهارده
رقيه مستحملتش كل الكلام ده وفقدت وعيها
وفجاه
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية لقاء آخر الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية لقاء آخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.