القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الحلقة الثانية 2 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الجزء الثاني 2 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني البارت الثاني 2 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

دخلت الخاادمة عندها وهي حاضنة قميص جاسر ودموعهاا مبتفاارقش عنيهاا
خ " انتي مرمتيش القميص ليه ي بنتي صخر بيه لو شاافه
معااكي مش هيرحمناا احناا الاتنين
حور بحزن " هيعمل فياا اي اكتر من كده ثم اني مقدرش
ارميه قميصه ابداا هو الوحيد ال فاضلي من ريحته
خ " هو انتي ااي ال وقعك في طريقه ي بنتي
حور بحزن وقهر " صخر بيكون ابن خالي
خ بصدمة " طب ازااي يخطفك وانتي بنت عمته
حور " هحكيلك كل حااجة
احناااا كلنااا عاايشين في قصر الصياااااد وانااا البنت الوحيدة لامي و ابويااا وجاسر ابن عمي
وكنااا عاايشين بسعااادة لحد ماااا
فلااااش بااااااك





داليداا بتوتر " اسمع ي بني جاسر مش عايزك تضيااق من ال هقولهولك متتعصبش تماام
جااسر " بلاش تقولي يمى طالما هيعصبني
داليداا بسرعة " حساام جااي يااخذ حور معاااه
جااسر بهدوء " ياخذهاا لفين وهي حيااتهاا كلها هناا
داليدا بتوتر " اصله نااوي يجوز حور لصخر
ثوااني ولم يحدث شي ثم ماالبس حتى انفجر من الضحك
جاسر بضحك " يجوزهااا لمين بس ي ماا
ثم قلب الطاولة رااساا على عقب " هو احنااا هنهزر
يجوز مين لابنه ال***** ده انااا كنت اقتل** هم
داليدا بخوف " اهداا ي بني مش كده بس اااااه
اتى الفتااتاان على صوت صراخهاا وهو يرى الصاالة مبعثرة
كان اعصااراا مرة من هناااا نظر لهاا بنظراات ناارية
جاسر وهو يمسك يدهاا بعنف " هو ال**** طلبك امتى
حور بخوف وقد عحزت عن الرد
داليدا " سيب البنت ي جاسر هي متعرفش حاجة حساام هو
ال قاالي اناا ومجبش سيرة لحور لحد دلوقتي
جااسر بغضب " و انتي قولتيله ااي يماا
داليدا " قولتله هساالهاا واخذ براائيهاا ....
جاسر " احنا مش هنااخذ براائي حد ي امي
تقولي لحساام بيه معندنااش بنااات للجوااز لانهاا متجوزة





جااسر الصياااد
داليداا " ازاي عايزني اكذب عليه
جاسر " انتي مش هتكذبي على حد لانه ده هو الوااقع
وده ال هيصحل هجيب المااذون بالليل يكتب الكتااب جهزوا نفسكوو
حور بقوة " ومين قاالك اني هواافق اتجوزك
جاسر " محدش طلب راائك ده امر ي بنت عمي
قاال هذااا ورحل وامه تنااديه لكنه كان قد غاادر كمن تلاحقه الشيااطين
داليدا " متزعليش ي بنتي اكيد جاسر ميقصدش
حيااة " ااه والله هو بس متعصب شوية
حور ببكااء " اناا مش هتجوزه ي مااماا لو السماا انطبقت على الارض واعلى مافي خيله يركبه
تركتهاا وغاادرت نحو الاعلى لحقت بهااا حيااة من فورهاا
تنهدت داليداا بتعب وذهبت هي ايضااا
..........
جاسر بغضب " عاايزين ياخذوهاا مني ي سليم
انااا كنت معهاا في اول خطوتهاا كان فين خالهاا وقتهاا اناا
مش هسيبهاا تتجوز ابنه الو*** ده ي سليم واناا عارف كل
وساخته
سليم " هو انت عندك حق بس مش هينفع تتجوزهاا غصب عنهاا







جاسر بغضب " هتشوف اازااي هتجوزهاا والجزمة في بوقهاا يلا على البيت
سليم " جاسر
جاسر " بلاش ي سليم متحاولش لاني مش هسمع لحد دلوقتي يلا قداامي
....
بعد وقت جااء جااسر و سليم ومعهم المااذون نادى جاسر على امه
جاسر " روحي نااديهاا تنزل يماا
داليدا بتوتر " هي قفلت البااب عليهاا من وقت ماكلمتهاا
ومرضتش تفتحيلي
جاسر بغضب وهو يصعد للاعلى طرق البااب بقوة حتى افزعتهم وهي تسمعه صوته الغااضب
جاسر بغضب " افتحي ي حور
طرق بقوة حينماا لم يسمع ردهاا بقولك افتحي لحسن اكسره فووق دمااغك
حور من الداخل بخووف " مش هفتح ي جااسر
اناا مش هتجوزك اابدا
حياة بخوف هي الاخرى " روحي افتحي بالله عليكي لحسن اناا خاائفة ااوي منه هو مجنون وممكن يكسرهاا فوق دماغ ال خلفونا
حور " اجمدي كده ي حيااة انااا مش هفتح واعلى مافي خيله يركبه و....
ثوااني وقد حطم الباااب ودخل من خلاله والشرر يتقاذف
من عينه انكمشت حور على نفسهاا هي وحيااة
جاسر بهدوء نسبي " يلا ي حور ننزل الماذون مستنينى
تحت عيب نخليه يستنى عليناا كتير
حور بعند " مش عاايزة اتجوزك انت ااي ماا بتفهمش
تنهد جااسر بعمق صرخت حور حينماا حملهااا بين ذراعيه





وهو يتجه بهاا نحو الاسفل وهي تحاول النزول لكنه متشبت بهاا بقوة
انصدم كل من سليم و داليداا من جنون جااسر
جاسر بغضب " يلا ابدااا ي شيخنااا
حور " اناا مش موافقة ي شيخناا هو هيتجوزني غصب عني
نظر جاسر للمااذون بغضب " قلت يلا ابدااا
شرعى المااذون باجرااءته بخوف وسرعة من ذااك الاسد الغاضب
بعد دقائق اعلن جواازهمااا
الشيخ بخوف " مبرووك جاسر بيه انتواا دلوقتي زوج و زوجة
حسااام بغضب " هو ااي ال بيحصل هنااا بالضبط
يتبع...
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.