القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب والمجانين الفصل الثاني 2 بقلم نسمة محمود

رواية الحب والمجانين الحلقة الثانية 2 بقلم نسمة محمود
رواية الحب والمجانين الجزء الثاني 2 بقلم نسمة محمود
رواية الحب والمجانين البارت الثاني 2 بقلم نسمة محمود
رواية الحب والمجانين الفصل الثاني 2 بقلم نسمة محمود

رواية الحب والمجانين الفصل الثاني 2 بقلم نسمة محمود

عدت ايام الامتحانات وخلصوا في نص رمضان أخيرا
فاضل ١٠ أيام علي العيد يعيال
ادم:كل سنه وانتي عيدي 
مليكه:بحبك وحضنته.
(كل ده في الاوضه اه 😂)
ادم:مش نفسك تجيبي مني نسخه كمان
مليكه:اخر مره ولدت فيها مصعب وملاك كنت همو'ت اخرس عيب عليك في السن ده يراجل 
أدم:انا لسه اسد 
مليكه: والله
ونسبهم يجربوا حظهم 😂😂.
في اوضه مريم وقادر
مريم: قادر
قادر: اي يمريم
مريم: أنا حامل احيييه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
قادر:الف مبروو.... نعم يروح امك
مريم: اقسم بالله وفي الشهر التاني كمان
قادر: كشفت راسي ودعيت عليك يا ادم 
تعالوا نعرف ايه الي حصل
فلاش باك
ادم:ده انت عندك بنت حيله اما انا عندي اربعه مشاء الله
قادر:اطلع منها انت
ادم:غيران مني مش هرد عليك 
ادم كان بيستفز قادر 
قادر قام وطلع اوضته وعاش وهو ومريم 😂😂
تخيلوا معايا لو مليكه ومريم خلفوا وهما كبار 
جه تاني يوم ومليكه نزلت وهي مصدومه كده ومريم نفس الحاجه
ياسيمن:مالك يامليكه وشك محمر ليه
ملك:ماما وشك مصفر 
مليكه ومريم: انا حامل 
الكل :حامل اه الف....... اااايه 
وقاموا وقفوا بصدمه ومروان وملك بصوا لبعض 
مليكه ومريم بصوا لبعض
وقادر وادم واقفين بيضحكوا
إظاهر كده سلاله المجانين ديه مش هتخلص من المشاكل 😂😂😂😂😂😂😂
ياسيمن: ماما حامل
ملاك:احيه يا ياسيمن امك حامل
مصعب:مش عيب عليكي في السن ده يا مليكه
ادم: اسكت ياض
مروان:عملتها يا ادم
ادم:احنا لسه شباب يالا في اي 
مروان:مني لله انا عايش وسط عالم مجانين أقسم بالله
شهد:امي صاحبتك حامل وانتي قاعده بتاكلي
ياسيمن:الف مبروك اكل انا اشوف صحتي 
سديم:وجه نظر ياقلبي 
اسر:ملاك فكريني اعمل زاي عمو ادم انزلهم بالصدمات كده علي طول 
ملاك:اتلم للمك هاا 
اسر: اسفين يامصر 
😅😅😅😅
. العيال طالعوا يقعدوا علي السطح اما الكبار اتجممعوا
ادم : براحه يالوكا انتي حامل عايزه اي وانا هجبهولك
مليكه:لاء يادومي متتتعبش نفسك
ادم:انتي نفسي ياروحي 
مليكه:يلهوي مقنون 🙈♥️
ياسيمن:اه يا مرارتي 
سديم هرجع والله العظيم بجد 
قادر:مريم انا هقوم هرن. الواد ده علقه
مريم:وانا هجيب البت ديه من شعرها ايه بتكبروا بتخيبوا ولا. ايه
مليكه:خلوا الي يغير مننا يجي ويعمل زاينا
ادم:غيروا مننا وولعوا صعب جداً تلمعوا 😂
(أقسم بالله انا بحب العيله الهبله ديه ومش عايزه القصه تخلص 😂😂)
فوق
ملاك:امك دايره علي حل شعرها هي وابوكي
ياسيمن:كده صعب صعب والله.
مروان:مش مهم كده كده هعيش واخلف كتاكيت انا وارنوبتي.
ملك:لو قعدت اخلف منك العمر كلهه مش هزهق يروحي 
شهد:نخلص من عمو ادم وخلتوا مليكه تطلعنا ست ملك وسي مروان
مصعب: بس ياشهد خليكي معايا انا
شهد:قلب وفشت شهد
مصعب:روحي وكبدت مصعب 
ملاك:لاء يجدعان كده صعب علينا وعلي الجمهور في اي 
خلصت الليله اللطيفه الخفيفه ديه وابتدوا يجهزوا للفرح فاضل ٩ أيام 
ملك:الوا يا رانيا الوا ياسحليه اه فرحي علي مرمورتي ياريت تضلمينا قصدي تنورينا انتي ومامتك السحليه باي
ياسيمن: عيله كياده
البيت ماشي كالآتي ملك وياسيمن بيعزموا
شهد وملاك بينضفوا مع ياسمين  
مليكه واقفه يدوب بتغسل المواعين علي قدها 
ومريم بتنشف وراها الصحون والكوبيات 
الابهات بيشتروا الحاجات
الشباب بيحجزوا القاعات والبدل والفساتين 
وبيحجزوا الاكل وبينقوا الوان البدل 
عدت. أيام شهر رمضان المبارك. وجه يوم الزفه الكبيره 🙈♥️♥️
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية الحب والمجانين الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية الحب والمجانين )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.