القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجمة القاسي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الحلقة الرابعة والعشرون 24 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الجزء الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي البارت الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد هاني

الكبير بخبث: أن شاء الله تكون يابني هنا دخل فارس.
فارس:انا عرفت مكان البنت الي اسمها ملاك .
قام وقف صالح:وقال بجد طب فين جميله تعالي بسرعه ودينا مكانهم.
الكبير:وقف وقال اهدي يابني لما نسمع فارس وبص لي فارس قال اتكلم.
فارس:انا شوفت الانسه ملاك نازله من شركه مع الصاحب الشركه ليث باشا.
الكبير:فتح عينه بصدمه وقال هو اي الي يعرف ملاك باليث باشا.
صالح:ليث باشا دا شريك باين قاسي بيه صح.
الكبير:هنا خاف وقال اه يا صالح  خليك دلوقتي في صفقه بتاعتك بعدين نشوف حوار ملاك ونجمه دا.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند قاسي:قعد في المكتب متعصب من الي اسمها حبيبه دي ونفخ بديق ومسح علي شعره ورن علي فون الفلا.
نجمه:سمعت رن الفون الي محطوط في البيت وفتحت وقالت الوووو.
قاسي:اجهزي ي نجمه عشان انا جاي في طريق اخدك عشان نروح نجيب طلبات الفرح.
نجمه:قالت حاضر ققفل يلا بسرعه عشان الحق اجهز نفسي ...........قامت نجمه هي فرحانه جدا انها أخيرا هتطلع من السجن دا تشوف دنيا.
قاسي:فرح علي فرحتها وحماسها وقام خد المفاتيح بتاعته وركب العربيه وطالع علي الفلا.
نجمه:واقفه قدام دولاب البس اي البس اي طلعت بنطلون بوي فريند وعليه سويت شيرت ورفعت شعرها طويل دبل حصان وكانت قموره خالث.
قاسي:بعد فتره وصل الفلا وطالع علي سلم دخل الجناح بتاعه وقال نجمه جهزتي.
نجمه:طلعت وقالت اه جهزت يلا بقا بسرعه عشان نمشي.
قاسي: رفع عينه وقالها هو انتي مقرره تخرجي كده.
نجمه:بصت علي لبسها ايو ماله لبسي.
قاسي:اممم راح مسك ايدها وخدها عند دولاب وطلع فستان وقال في ثانيه تكوني غيرتي بنطلون دا تلبسي فستان دا وانا اكون جهزت.
نجمه بغيظ:بس انا عجبني دا اوي حرام عليك بقا.
قاسي: انا بغير علي مراتي مش عاوزك تلبسي بنطلون.
نجمه:طب انا  ممكن اختار ليك طقم الي هتخرج بيه معايا.
قاسي:انا لبسي كله بدل كده ياعني عاوزه تختاري الون.
نجمه:لا عاوزك تلبس كاجول يا قاسي ممكن.
قاسي:استحاله دا لبس الفرافير ي نجمه انا  بلبس بدله بسسسسس.
نجمه:عشان خاطري عشان خاطري م انا بسمع كلام.
قاسي:اتفضلي يا نجمه دولاب عندك بس اختاري حاجه كويسه عشان هبتي برضو.
نجمه:فرحت وفتحت دولاب جابت بنطلون اسمر سويت شيرت ابيض وقالت خد يا سيدي.
قاسي:انهار مهبب هو انا هلبس كده اي دا .
نجمه:مالوا البس ياعني يا قاسي بالعكس تيشيرت هيبرز عضلاتك.
قاسي:مش هلبسه يا نجمه اكيد.
نجمه:بغيظ حطته علي سرير وقالت براحتك ياقاسي ودخلت الاوضه تغير تلبس فستان.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ليث:اخد ملاك هما راكبين العربيه رايحين شركه.
ملاك:ققف هنا ي ليث.
ليث:في اي يا بنتي احنا متأخرين عاوزه اي.
ملاك:شايف عربيه الفول دي تعالي نفطر منها ونبي نفسي راحه لي الفول.
ليث:انا ليث الدسوقي هينزل ياكل من عربيه فول يا ملاك.
ملاك:مالها يا خويا عربيه الفول دا حتي القمه بتاعتها بتبقا عسل وفتحت باب العربيه ونزلت.
ليث:استني يا مجنونه فتح باب العربيه ونزل وراها.
ملاك: ونبي ياعمو عاوزه طبقين فول عشر ترغفه عيش حبه مخلل شطه علي جزر كده من ايدك الي زي العسل دي.
بتاع الفول:تمام يا بنتي اتفضلي قعدي هنا.
ليث : راح قعد جنبها وقال اكيد عماله حسابي اصل صراحه عاوز اجرب العيشه البسيطه دي.
ملاك:بصت ليه وقالتوا اجمل عيشه هتحس براحه كده وانك بتتعامل بتلقائية من غير اشكال مظاهر.
ليث:عندك حق ولله يا ملاك ماشي خلينا نجرب.
الاكل جه وبدء ليث هو ملاك يأكله........لي اول مره ليث يحس براحه حب كده.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند كبير قاعد بيفكر في الورطه الي حصلت دي بيقوله كارثه ازاي لو فعلا ملاك نسبه حد من عيله الدسوقي.
فارس:دخل معاه صنيه الشاي وقال بتفكر في اي يا معلم.
الكبير:في كارثه الي انت قولت عليها دلوقتي يا استاذ فارس.
فارس:ولله يا باشا انا شوفتها عشان هي شكل الصوره الي انت ادتهالي.
الكبير: طب والعمل انا عاوز اعرف هي ليها علاقه بالناس دي ولا لا.
فارس:مش عارف بس كل حاجه هتبان في فرح قاسي باشا وانا معاك ياعني.
الكبير:انا نشوف يا فارس.
صالح:دخل عليهم وقال صباح الخيرات عامل اي يا بابا عامل اي فارس.
الكبير : صباح النور ي حبيبي قعد.
فارس: الحمد لله يا صالح بيه.
صالح:بطيبه اي صالح بيه دي احنا شباب زي بعض انا اسمي صالح بس.
فارس: حب صالح اوي حسه بطيبه الي فيه وقال ماشي يا صالح.
صالح:ضحك وقال يلا بقا نشرب صنيه الشاي دي.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند نجمه لبست: الفستان فردت شعرها وطلعت من الاوضه وقالت جهزت.
قاسي:بيلف ليها هو بيقول انا كمان جهزت يانجمه.
نجمه: بترفع عنيها وشافت أن هو لبس طقم وشكله جميل اوي وقالت بتلقائية انت موز اوي ياعني.
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس والعشرون اضغط على : ( رواية نجمة القاسي الفصل الخامس والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة القاسي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.