القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم جيسي محمد

رواية احببتها رغم عجزها الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها البارت الثالث والعشرون 23 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم جيسي محمد

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم جيسي محمد

الممرضه.. هي بس انتي خليكي بر 
بوسي بتسغراب... ليه 
ممرضه.. هو الشغل كدا 
كيان... خلاص عادي خليكي يابوسي وادخل اعمل واطلع 
بوسي... طيب روحي 
وكيان دخلت مع الممرضه ومازن جه 
مازن... ها فين كيان 
بوسي.. دخلت تعمل فحوصات اديلها يجي ربع ساعه ومطلعتش 
مازن بستغراب... ومدخلتيش معاها ليه 
بوسي... الممرضه موافقتش 
مازن... كيف دع اوعي انا هدخل وفتح الباب 
مازن بعصبيه... فين كيان 
بوسي بصدمه... معرفش دخلت هي والممرضه من شوي هنا 
مازن بعصبيه وصوت هز المستشفي... كيااااااااان 
الدكتور والكل جوه حري علي مازن ومازن اول مشاف الدكتور مس فيه 
مازن... كيان فين 
الدكتور... هموتتت معرفش معرفش 
مازن... شوفلي الكامرات بتاعت المراقبه اخلص 
الدكتور بخوف... حاضر حاضر 
بوسي قربت عند مازن وحطت ايدها علي كتفه... اهد يامازن وهنلاقيها مازن بص لبوسي بصه عصبيه معتز جه جري عليهم 
معتز... مازن في اي فين كيان 
مازن... معرفش اسال اللي كانت معاها وواقفه دي وبيبص لاقي
التلفون بيرن 
فاطمهج_هههههه حذرتك ومخدش بالك منها بس يلا المهم اتمتعتو فتره مع بعض يلا اوديها للي خلقها بقا واه بقولك قدامك اختيارين الاول اقتلها ونخلص ولا تتجوزني ورجعهالك 
مازن... ان جيتي جمب شعرها منها حياتك هتكون قصادها وانا حظرتك اهو يافاطمه واتجوز مين يازباله انتي انا محدش هيكون مراتي ويشيل اسمي غير كيان وولادي منها بس 
فاطمه... تمام ابقا شيل ولادك منها في الجنه بقا سلام 
مازن... يابنت ال... ورمه الفون في الارض 
معتز... ها 
مازن... وديني لموتها 
معتز... فكر هنعمل اي دلوقتي 
مازن بتفكير... افتكرت 
معتز... اي 
مازن.. انا جبت خاتم لكيان تلبسه وفيه جهاز تتبع يعرفك الشخص فين بس الجهاز اللي بيعرفك عليه في البيت يلا بسرعه وطلع يجري عليه العربيه ومعتز وبوسي وره 
في البيت مازن عمال يدور علي الجهاز 
مازن... اهو لقيته 
معتز... افتحو ويلا بقا 
مازن فتحو وبستغراب... اي ده 
معتز... اي في اي 
مازن... الخاتم هنا في الفله شكلها خلعتو هنا وبعصبيه راح رامي الجاهز في الارض 
معتز... اهدا بس طيب وهنوصلها 
مازن... قولتلها متخلهوش وخلعته هوصلها كيف دلوقتي 
معتز... اهدا بس وتعال نبلغ الشرطه ودور معانا 
مازن... مش هيعرفو يوصله لحاجه انا هنزل ادور في اي مكان وسابه ومشي 
معتز... وانا هروح ابلغ 
بليل
كيان بدات يرجع ليها وعيها 
كيان... اه يادماغي وفتحت عينها انا فين مين جابني هنا 
بوسي وهي قاعدها علي الكرسي... انا االلي جبتك هنا ياقطه اي رايك في المفاجأة دي 
كيان... مفاجأة اي انتي اتجننتي يافاطمه سيبيني اروح 
فاطمه... من عيوني بس هتروحي جسها
كيان بصدمه... انتي بتقولي اي 
فاطمه... بقول انك هاروحك علي اامدافن 
كيان... مش هتقدري تعملي حاجه عشان مازن مستحيل يخليكي تيجي جمبي يلا سيبيني 
فاطمه... ههههههه مازن هيكون جوزي قريب بس استني ياثكر 
كيان... جوزك مستحيل مازن جوزي انا بس ومستحيل حد يقرب منه 
فاطمه... ههههه هنشوف سلام ياوزه وطلعت وقفلت الباب 
كيان بعياط... فينك يامازن تعال أنقذ حبيبتك وخدها في حضنك انا بخاف من الضلمه وانت اللي بطمني فيها تعالالي بسرعه 
تاني يوم
مازن زي المجنون عمال يدور علي كيان مش لاقيها روح البيت 
بوسي بعياط.. ها لقيتها 
مازن. ببصه حزن ويئس... لا معرفش هتجن خدتها فين 
بوسي... اهدا طيب وان شالله هنلاقيها ومحمد ومعتز دخلين من باب الفله 
مازن... ها وصلتو لحاجه 
معتز... لا وبيبصه تلفون مازن رن 
مازن... الو 
فاطمه.. بص  علي الصوره اللي بعتهالك 
مازن بيبص لاقي صورت فاطمه وهي مربطه ومرميه علي الارض 
مازن... وحياتها يافاطمه لو حصلها حاجه لهموتك
فاطمه... هههههههه تجيب ماذون النهارده وترن عليا هنتجوز وبعد منتجوز هجبهالك ولو حصل غلط هتجيلك جسها
مازن... يابنت ال.. 
فاطمه... هههه يلا هنتظر منك مكالمه شوي كدا باي يابيبي 
معتز... ها في اي 
مازن.. بانت ال... عايزاني اجيب ماذون واتجوزها والنهارده ولو مجبتش هتجبهالي جسها 
معتز... طيب هنعمل اي دلوقتي 
مازن بتفكير... لاقيتها رن علي الماذون وخليه يجي 
معتز... انت بتقول اي 
بوسي بصدمه.. مازن هتتجوزها 
مازن.. مقدميش حل غير كدا رن يامعتز وجيب ماذون 
معتز بتعجب... مازن فهمني هتعمل اي 
مازن.. هتفهمو بس مش دلوقتي يلا هروح اجهز نفسي عشان شوي كدا هرن عليها وتكون انت جبت الماذون سلام 
معتز وبوسي بيبصه لبعض بتعجب 
بوسي... مازن هيتجوزها 
معتز... مستحيل مازن في حاجه في دماغه هيعملها تعالي بس نسمع كلامه ونشوفه هيعمل اي 
بوسي بعياط... يلا 
مازن دخل الاوضه وقفل الباب وقعد علي السرير ومسك وفتح الصوره اللي فاطمه بعتت ليه  بتاعت كيان 
مازن بعياط... وحياتك لندمها علي كل دمعه نزلت منك ومستحيل حد ياخدك مكانك ابد وهرجعك لحضني بس استني عليا 
مازن بستغراب... اي ده الاوضه دي مش غريبه عليا شوفتها فين الاوضه دي وقعد يفكر ومسك الفون ورن علي فاطمه 
فاطمه... الو يابيبي 
مازن... الماذون شوي كدا وهيجي جهزي نفسك 
فاطمه... ايو كدا شاطر بتسمع الكلام 
مازن... تعليمك ياقلبي يلا سلام 
فاطمه... باي يابيبي 
مازن فتح جهاز التتبع بيبص لاقي كيان في البيت برضو 
مازن بتسغراب... كيف ده انا مش فاهم حاجه اوع تكون فعلا هي تحت في المخزن يابنت ال... كدا لعبتك هتخلص وهتندمي خلاص هجيلك اهو ياقلبي خلاص ورن علي معتز 
معتز... اي تاني 
مازن... عايزك تعمل اكبر فرح في مصر كلها وتعزم الناس كلها 
معتز... انت اتجننت يامازن 
مازن... اعمل زي ما بقولك بس جهز لاكبر فرح وعزم كل الناس 
معتز بستغراب... مازن 
مازن... هتعمل زي ما بقولك ولا هشوف حد غيرك يساعدني 
معتز بصدمه... حاضر هعمل 
مازن... كويس يلا سلام 
بوسي لمعتز... في اي 
معتز... اخوكي اتجنن عايزني اعزم كل الناس واعمل فرح كبير 
بوسي بصدمه... انت بتقول اي هو اتجنن ده ولا 
معتز... وانا اي عرفني 
بوسي... وهنعمل اي 
معتز... هنعمل زي ما قال 
بوسي... انت بتهزر 
معتز... مش قدامنا غير كدا تعالي بس عشان انا متاكدا ان اخوكي وره حاجه يلا نعمل زي ما قال 
بوسي... يلا 
ملك في الاوضه... بت يافاطمه اي اللي انتي عملتيه يخربيتك الواد سمعت انه بيجهز لفرح كبيره اووي وهيتجوزك 
فاطمه بفرح... معملتش حاجه بس هنتجوز خلاص الف مبروك لبنك 
ملك... الف مبروك ليكي انتي ياقلبي بجد طلعتي ناصحه يابت 
فاطمه... تعليمك يابرنسيسه 
ملك... تعليم مين دانا اللي هتعلم منك 
فاطمه... ههههه مش لدرجه 
ملك سمعت صوت حاجه وقعت بر 
ملك بتوتر... استني اشوف في اي وراحت فتحت الباب 🙂🙂
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والعشرون اضغط على : ( رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية احببتها رغم عجزها )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.