القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجمة القاسي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي البارت الثالث والعشرون 23 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شهد هاني

نجمه:حست بقلق من الشمسه فتحت عنيها ببطء جايه تقوم شافت نفسها محصوره بين احضان قاسي.
قاسي:نايم في عمق وراحه بس حس بحركتها وفتح عينه تلقائيا باسها من خدها وقال صباح الجنه وقام من علي سرير وسابها في صدمتها.
نجمه بصدمه:فتحت عينيها وقالت راجل دا نام جنبي امتا لا وكمان باسني من خدي.
قاسي؛داخل الحمام قال خدي علي كده كتير ي نجمتي.
نجمه:حست بفرح بس انكرت دا قامت دخلت الحمام التاني غسلت وشها وغيرت هدومها اتوضت وصلت.
قاسي:خد حمامه طلع لقها بتصلي سرح فيها شويه اتنهد ودخل الحمام يلبس عشان ينزل شركه.
نجمه:خلصت صله قامت قلعت الاسدال وشعرها وقع علي ضهرها.
طلع قاسي:راح عندها حط ايده في شعرها وقال عاوز لما اجي تكوني جاهزه عشان نروح نجيب طلبات الفرح كده.
نجمه فرحه:قالت أخيرا هطلع من السجن الي انا في تحيا العدل.
قاسي:ضحك باسها من رسها وقال خلي بالك من نفسك ي نجمتي.
نجمه:تنحت وقالت باين كده بيخوني عشان اسلوبه منحنح.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند حبيبه:منمتش طول اليل بتفكر ازاي توقع قاسي قامت لبست وقررت تروح علي شركته.
رن شب من الشباب الي تعرفهم:قال ألو حبيبه تعملي اي.
حبيبه:هروح ليه الفلا لو مش جه معايا ب الاحترام هطر اعمل ليه فضيحه قبل فرحه.
الشاب:م بلاش خليكي احسن في سليم حولي توصلي لي حببته.
حبيبه:تؤتؤ انا لازم ازاله هو ف اكيد هيخضع ليا.
شاب:الي انت شيفاه انا هقفل دلوقتي.
حبيه:اوكي سلام وخدت حبيبه شنطه بتاعتها ونزلت من العماره ركبت العربيه بتاعتها متجهه لي شركة قاسي.
قاسي:دخل الشركه وطلب من السكرتيرة: طلبه المعتاد كوب من القهوه.
السكرتيرة: حاضر يا قاسي بيه.
دخل قاسي المكتب بتاعه:قعد فتح الورق الي قدامه عشان يشتغل فيه.
حبيبه:كانت وصلت ودخلت ملقتش سكرتيره ف دخلت علي قاسي من غير اذن.
قاسي:من غير م يرفع عينه ازاي تدخلي من غير م تخبطي حطي القهوه وخدي الباب في ايدك الغلط دا مش يتقرر التاني.
حبيه:انا حبيبه حببتك مش السكرتيره يا قاسي.
قاسي بغضب:قام وقف وقال اطلعي بره المكتب بتاعي ولا قولك بره الشركه كلها.
حبيبه:انا بحبك اسمعني مش هخلي حد ياخدك مني انت بتاعي.
قاسي بغضب:شكل الادب مش ماشي معاك هكلم الجارد حالا يطلعوكي بره
حبيبه:جايه تفتح البلوزه بتاعتها تقرب من قاسي
دخلت السكرتيرة:شافتها وقالت الحق أستاذ قاسي شوف البنت دي بتعمل اي.
قاسي:بيلف بيشوف الي كانت حبيبه مقرره تعمله راح مسكها من شعرها وقال نقول اي لوحدها رخيصه زيك وشدها من شعرها طلعها بره شركه رمها.
حبيبه بغضب:من الي عمله قالت انت ازاي تعمل فيا كده انا هوريك مكنش حبيبه لو مدمرتكش انت فاهم.
قاسي:طز فيكي بره يا حيوانه ودخل قاسي علي المكتب بس السكرتيره قال اشكرك حطي القهوه اتفضلي.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ليث:كان صحي من النوم لبس جهز وقال نروح نصحي ست ملاك..........راح عندها في الجناح وقال نجمه فضل يخبط.
ملاك بغضب:مين البارد دا ياربي وقامت هي نايمه علي نفسها تفتح الباب.
ليث:أول م ملاك فتحت اتصدم من منظرها وقال اعوز بالله اي دا.
ملاك:كان شعرها واقف وشكلها يضحك وقالت مين معايا انا عاوزه انام.
ليث:اه هي ملاك دا صوتها فعلاً بس راحت فين أنوثتها وجملها وراح مزعج وقال ملاك فوقي اتأخرنا علي شغل.
ملاك:اتخضت فتحت عينيها بصت لي نفسها طلعت تجري من قدامه دخلت الحمام.
ليث:ضحك وقف برا يستنها تجهز.
بعد فتره خرجت نجمه هي لبسه بس سوسته مش راضيه تقفل مكسوفه.
ليث:هااااا خلصتي.ط يا ملاك.
ملاك:اه بس استنا في حاجه بعملها.
ليث:بص قال عاوزه مساعده
ملاك:سوسته مش عارفه ققفلها طبعا اعمل اي.
ليث:هقفلها ليكي وانا مغمض عيني اي رأيك.
ملاك: وعد 
ليث:وعد وراح عندها وغمض عينها وحاول مصعويه قفل سوسته وفتح عينه وقال اوف البتاع دا بقا ضيق عليكي.
ملاك:علي فكره مش عارفه ليه.
ليث:عشان اكيد تخنتي.
ملاك: لا طبعا دا الهدوم هي الي انكمشت خجلاً مني.
ليث:ضحك وقال يلا ي مجنونه حياتي ورايا.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند الكبير:قاعد يفطر هو صالح بيكلمه في أمور صفقه.
صالح:انت ي بابا مش ناوي بقا نروح الفلا انت ليه قاعد في الحاره.
الكبير: عادي حابب تغير يابني مش اكتر.
صالح:اه ماشي يا حج الي يريحك.
الكبير:انت ناوي بقا يا بني تعمل صفقه هنا تفضل ولا تسافر.
صالح:لا مش هسافر تاني خليني معاك هنا ي بابا في بلدي كمان أن شاء الله لو حصل نصيب بيني بين نجمه هفضل هنا.
الكبير بخبث:ان شاء الله تكون ليك ي ابني.
هنا دخل فارس وقال يا كبير انا عرفت مكان 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والعشرون اضغط على : ( رواية نجمة القاسي الفصل الرابع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة القاسي )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.