القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جيسي محمد

رواية احببتها رغم عجزها الحلقة الثانية والعشرون 22 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الجزء الثاني والعشرون 22 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها البارت الثاني والعشرون 22 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جيسي محمد

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جيسي محمد

 كيان.... مازن خلاص انا كويسه لحد دلوقتي كلمتني عشر مرات وكل مره بينها والتانيه نص ساعه فين شغلك اللي كنت بتقول عليه 
مازن... موجود وبشتعل اهو 
كيان... لا والله اقفل وشتغل وخلي بالك من الشغل 
مازن... خلاص متزعقيش طيب خلي بالك من نفسك 
كيان... حاضر سلام 
مازن... سلام 
مازن قفل مع كيان وقعد يشتغل وبيبص لاقي رساله وصلتلو فتحه وبيقرا اللي فيه 
فاطمه... مازن سيباكم كام يوم تتهنو ببعض بس ابقا خلي بالك منها بعدين عشان المره دي خلاص مافيش ولا غلطه وهتودع كيان فيها فابقا ودعها اليومين دول توديع النهايه فاطمه 
مازن اول مخلص قرأ مسك مفاتيح العربيه وطلع جري من الشركه علي البيت 
مازن وهو سايق العربيه التلفون رن... الو 
محمد... سمعت انك كنت طالع تجري بر الشركه في حاجه 
مازن... لا مافيش بس هي فين فاطمه 
محمد بستغراب... فاطمه ليه في اي 
مازن... فين بس 
محمد... في المخزن في الفله 
مازن... اممم تمام 
محمد... في اي فهمني 
مازن... مش وقته يلا سلام دلوقتي ولم تيجي نبقا نقعد نتكلم 
محمد بقلق... ماشي هخلص وهاجي سلام 
مازن.. سلام 
مازن وصل الفله واول مدخل بصوت عالي... كيان كيان 
فتحيه... في حاجه يامازن يابني 
مازن... فين كيان 
فتحيه... نادمت عليا ساعدتها لحد مطلعته الجنينه وقاعدها تذاكر 
مازن... تمام روحي انتي علي شغلك وابقا اعمليلي فنجان قهوة 
فتحيه... حاضر يابني بعد اذنك 
مازن... اتفضلي وسابها وطلع عند كيان 
مازن... الحلوه بتاعتي بتعمل اي بر 
كيان...هكون بعمل اي تنيل اذاكر 
مازن... هههه وانا مش بسالك انتي اصلا هو انتي الحلوه بتاعتي 
كيان بزجر طفولي... مهو مافيش حد هنا غيري 
مازن... عادي اصلا بتكلم علي الهاند اهو في ودني 
كيان... اممم طيب ابعد وتكلم بعيد عشان اخلص 
مازن... براحتي وقعد علي الكرسي قبالها عارفه يالحلوتي شكلك قمر اووي يالهوووي علي جمال عيونك عايز اخبيهم زي وشك بس كيف مش عارف 
كيان... ماززززن عايزه اذاكر 
مازن.. طيب اتنيلي ذاكري قال هتفلحي بلا نيله 
كيان... مالكش فيه خليك في نفسك وتلفون مازن رن 
كيان... مين بيرن 
مازن برفع حاجب... وانتي مالك خليكي في مذاكرتك وبعد شوي عنها وتكلم 
مازن.. الو مين 
_صوتي هيعرفك مين المهم شكلكم حلو اووي وانتو مبسوطين صح 
مازن... فاطمه 
فاطمه... لا بجد برافه لسه فاكر صوتي جميل المهم 
مازن... عارفه انا لو اطولك المره دي مش هسيبك غير وروحك في ايدي 
فاطمه... اهد بس وبراحه علي اعصابك خلي اعصابك وكل ده لوقت موت السنيوره 
مازن بصوت عالي وعصبيه... ده هيكون موتك انتي ياروح امك تعالي وقربي منها بس وربناي يافاتحه وحياتها مهسيبك 
كيان سمعت صوته قامت حاولت تتحرك لحد موصلت عندو ووقفت جمه وهزت راسه ليه بمعني في اي 
مازن.. ثانيه بصي يافاطمه عايزه يابنت الناس تعيشي حياتك وانا موافق وهسيبك براحتك تعيشيها ولا كانك عملتي حاجه معايا ام بقا لو عايزه تقفي قبالي يبقا استني اللي هيحصلك وانتي عارفه مازن يافاطمه كويس مازن ممكن يعمل اي 
فاطمه بخوف.. هتعمل اي يعني عادي 
مازن... لا مش عادي يافاطمه مش عادي لم اخسر حياتي فكري قبل متعملي حاجه عشان حياتك هتكون قبلها وهي مش هيحصلها حاجه ماشي ياوزه سلام وقفل في وشها السكه 
كيان.. في اي 
مازن راح حضنها... هس هس بحبككك اووي 
كيان بستغراب... كنت بتتكلم علي مين ومين فاطمه اللي بتكلمها دي 
مازن... وانتي بتسالي ليه مش انتي مبقاتيش تحبيني 
كيان بطفوله.. بطل هزار في اي احكي 
مازن... مافيش حاجه بس مشاكل في الشغل 
كيان... مشاكل تجيب سيرت الموت اوع تكون فاطمه دي هي 
مازن... اه وفكك يلا نكمل مذاكره وراح شايلها وحطها علي الكرسي 
كيان... مين هيموت يامازن 
مازن... مافيش حد هيموت ياروح مازن انا وانتي مستحيل حد يقدر يبعدنا عن بعض ابدا متخافيش 
كيان بعياط... بجد يعني مستحيل نبعد عن بعض وعد 
مازن... وعد ياروحي وانا قولت اي 
كيان.. اسفه وراحت مسحت دموعها 
مازن... شطورها قلبي يلا بقا نذاكر يافشلتي 
كيان... يعني كنت حلوتك من شوي دلوقتي فاشلتك
مازن... ههههههه انتي اصلا كل حاجه بالنسبالي يلا يابت علي المذاكره 
كيان بطفوله... يالا يادكتور يافاشل 
مازن... لا والله 
كيان... والنحمه فاشل 
مازن بضحكه.. يلا طيب 
بليل 
مازن وكيان ومعتز وبوسي قاعدين عملين يتكلمه ويهزرو 
محمد... مازن عايزك تعال 
مازن عشان عارف هو هيتكلم في اي معا... حاضر جي اهو 
كيان.. في اي 
مازن.. معرفش لسه وبصوت واطي.. ان هزرتي وانا جو مع معتز هعرف وهنفخك تقعدي ساكته زي الكرسي ده لحد ماجي 
كيان... مالكش فيه وروح ادخل يلا وره بابا محمد 
مازن... متعصبنيش عشان عصبيتي وحشه 
كيان... مش مع كيان وانت عارف ياروحي 
مازن برفع حاجب... اشمعنا بقا 
كيان... كدا 😉
مازن... لا والله طيب نبقا نشوف الموضوع ده فوق 
معتز.. مازن في حاجه 
مازن... تعال معايا ونعرف 
معتز... اشطااا يلا 
في المكتب 
محمد... احكي في اي بقا 
مازن... بنت الك.. اللي هربت بعتالي بتهددني بانها ناوي تخلص علي كيان وقال اي سيبانا اليومين دول عايشين براحتنا عشان نودع بعض 
معتز... يابنت ال... طيب هنعمل اي دلوقتي 
مازن... المره دلو طولتلها مش هسيبها غير لم اموتها عشان لو حد منكم حاشني عنها المره دي هتزعلو الا كيان اللي هيجي جمبها يبقا يتشاهد علي نفسه بس كدا 
محمد... اهدا طيب المهم دلوقتي ناخد بالنا كويس 
مازن... متاخدش بالك انت بالحاجه دي انا عارف هعمل اي المهم انتو خلو بالكم من نفسكم وانت يامعتز بوسي امانه معاك انت سامع 
معتز.. متخافش عليها دي في عيني قبل قلبي 
مازن... تمام ياصحبي يلا بقا نطلع نقعد معاهم عشان ميقلقوش 
محمد ومعتز... يلا 
كيان... في اي 
مازن... مافيش ما يلا نطلع ننام 
كيان.. اشي يلا 
مازن... يلا تصبحو علي خير 
بوسي ومحمد ومعتز... وانتو من اهل الخير 
فوق مازن غير ولبس البجامعه وكيان 
كيان... كان في اي تحت مع بابا احمد 
مازن... مافيش حاجه المهم جايبلك هديه غمضي عينك 
كيان بفرحه... الله حاضر 
مازن مسك ايدها ولبسها خاتم... فتحي عيونك 
كيان بفرحه.. الله يجنن 
مازن... مش اجن منك يافرولتي 
كيان... هههه بس ده بمناسبه اي 
مازن... هو لازم يبقا فيه مناسبه المهم الخاتم ده ميتخلعش من ايدك مهم كان وعد 
كيان بستغراب ... وعد 
مازن... قلبي انتي يلا ننام بقا 
كيان... يلا 
الصبح مازن صحي لبس وماشي 
مازن... خلي بالك من نفسك 
كيان... حاضر بس بقولك هنروح عند الدكتور النهارده 
مازن... اممم والله نسيت 
كيان بزعل طفولي... مهو لو انا مهما مكنتش نسيت 
مازن مسكها وشدها نحيته... لم ميكنش انتي مهم امال هيكون لمين بس والله الشغل كتير الفتره دي 
كيان... تمام ربنا معاك هاخد بوسي ونبقا نروح 
مازن... اممم ماشي وانا هحاول اجيلكم هناك 
كيان... تمام
مازن باس راسها... يلا في حفظ الله ياروحي 
كيان... في حفظ الله ياقلبي 
مازن راح شغله وبعد الضهر 
مازن... الو ايو ياقلبي عامله اي 
كيان... الحمدلله بخير 
مازن.. ها روحتي لدكتور 
كيان... لسه بلبس اهو وهنزل اروح انا وبوسي 
مازن... تمام خلي بالك من نفسك ومن لبسك ها ونزلي النقاب 
كيان بضحك... هههه حاضر المهم هتيجي 
مازن... وآلله عمال احاول اخلص اهو عشان اجي 
كيان.. ماشي ربنا يوفقك يارب وان معرفتش عادي بوسي معايا 
مازن... لا ان شاء الله هاجي 
كيان.. ان شاء الله يلا روح خلص شغل 
مازن... حاضر اول متخلصي ابقا ابعتيلي رساله انك طالعه 
كيان... حاضر سلام 
مازن... سلام 
كيان خلصت ومشت هي وبوسي 
في المستشفي 
بوسي.. ها يادكتور عامله اي 
الدكتور... لا الحمدلله اتحسنت عن الاول بس طبعا بما انك منتقبه عايزين شوي فحوصات فثانيه... ابعتولي ممرضه من عندك 
بوسي... ها 
الدكتور... في ممرضه هتيجي دلوقتي هتاخدك تعمل ليكي فحوصات ونشوف الباقي يلا اهي الممرضه خديها اعمليلها فحوصات روحو معاها 
الممرضه... حاضر يلا 
كيان... تمام يلا 
الممرضه اتفضلي معايا في الاوضه هنا اعملك 
بوسي... تمام يلا 
الممرضه.. هي بس انتي خليكي بر 
بوسي بتسغراب... ليه 
ممرضه.. هو الشغل كدا 
كيان... خلاص عادي خليكي يابوسي وادخل اعمل واطلع 
بوسي... طيب روحي 
وكيان دخلت مع الممرضه ومازن جه 
مازن... ها فين كيان 
بوسي.. دخلت تعمل فحوصات اديلها يجي ربع ساعه ومطلعتش 
مازن بستغراب... ومدخلتيش معاها ليه 
بوسي... الممرضه موافقتش 
مازن... كيف دع اوعي انا هدخل وفتح الباب 
مازن بعصبيه... فين كيان 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والعشرون اضغط على : ( رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثالث والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية احببتها رغم عجزها )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.