القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم مليكة مراد

رواية تزوجت صقر الصعيد الحلقة الثانية والعشرون 22 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الجزء الثاني والعشرون 22 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد البارت الثاني والعشرون 22 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم مليكة مراد

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم مليكة مراد

كلهم قاعدين بيفطرو 
م عدا فارس وملك
هواري.هنيه روحي شوفي فارس صحي ولا لاه 
هنيه.حاضر جنابك 
هنيه بتخبط على فارس 
فارس قام فتح الباب. ايوه يخاله
هنيه ب احراج.معلشي يا فارس يولدي مكنتش اعرف أنكم لسه راقدين
فارس.حصل خير كنتي عايزه ايه
هنيه.هواري بيه قالي روحي شوفي فارس صحي ولا لاه
فارس.قوليلو صحي ونازل 
هنيه. ماشي 
راح فارس جنب ملك ونام 
ملك بنوم.مالها كانت عايزه ايه
فارس.ابوي بيسال عليا بيفطرو واحنا منزلناش 
ملك.قربت من فارس ونامت في حضنه
ملك.مش عايزه انزل خليني نايمه كده علطول 
فارس بحب.نامي وملس علي شعرها 
ملك.مش قولت ل هنيه انك نازل 
فارس.طب خلاص قومي عشان انزل منتي نايمه علي كتفي 
ملك.خلاص متنزلش خليك قاعد 
تحت ع السفره 
هواري.فارس عايز ينزل الانتخابات ايه رايكم 
علي .هبقي اخو سيادة النائب فارس هواري صقر الصعيدي 
هاشم.يعم اهدي
فهيمه.كل الناس بتحب فارس ولدي وهينتخبوه هو وهيكسب
هواري.وه حلاً كده لسه احنا بنتشاور بس 
هاشم.ابوي سمعت انت محروس متشاكل
هواري.ايوه بعتلي متشاكل هو و واد العكش علي البطاطيل يقول البطال بتاعي كل شويه يلعب فيه والارض عنده 
هاشم.هروح انا خليك انت
ناديه بتبص ل زينب بق.حلا كده زهقت مكنتش يومين
هاشم.خليكي في حالك
هواري.خليك انت ونروح انا وفارس بس اما ينزل الناس تقول علينا ايه 
هاشم  بزهق.يبوي منت عارفني انا محبش قعدة الحريم ولا قعدة البيت 
هواري.اللي يريحك اعمله ولا ايه رايك يا زينب
هاشم.ملهاش كلام بعد كلامي 
فهيمه. وانت يا علي هتفضل قاعد كده علطول 
علي بص ل مي.ولا عايز انزل تحت حتي 
هاشم بسخريه. ضحكتني يا ضبع 
علي.انت محبتش قبل كده لكن دي حب عمري
هواري.اتحشم يولد
هاشم.ماشي يا عبد الحليم انا رايح اشوف مصالحي
فهيمه.هنيه يا هنيه
هنيه.ايوه يا ست الحجه 
فهيمه.تطلعي متنزليش غير لما تجيبي فارس معاكي
كريمه.نموسيتهم كحلي يمكن 
هواري بزعيق.وانت مالك انتي واحد ومرته ايه دخلك و انتي يا فهيمه سيبيه براحته ما التاني لسه عريس جديد و انتي عارفه اللي فيها 
فهيمه.هنيه اطلعي زي م عقولك 
فوق
هنيه.فارس يولدي افتح 
فارس بضيق بعد ملك عنه
فارس.نازل اهه روحي انتي 
بعد شويه لبس فارس ونزل كانت ملك لسه نايمه 
فارس صباح الخير يا ابوي صباح الخير يا اما وباس ايدهم 
فهيمه بتطبطب علي ضهر بحنيه.صباح الخير يا ضنايا فين ملك 
فارس. نايمه 
كريمه بغيره. نايمه ازاي 
مي بزعيق.في ايه مالك ايه اللي حشرك واحده نايمه انتي مالك 
فارس بابتسامه .سيبيها تقول براحتها خلينا نشبع من خفة دمها اللي تلطش قبل ما تسيبنا وتمشي 
كريمه.امشي اروح فين 
منصور.معناه ايه الكلام ده يا كبير 
فارس.اصل في واحد متقدم ل كريمه وانا موافق 
ناديه بزعيق بصوت عالي .انت مالك بيها انت مش اتجوزت وخلصنا و سبت بتي اللي عتحبك من وهي صغيره وروحت اتجوزت خدامه مالك عاد هنرجع تاني زي زمان متخلنيش اوريك وشي 
كريمه بزعيق.وريني هتجوزني ازاي كده وانا قبل م امشي هكون مموتهال.ك وعنيك هتوريك
فارس بهدوء.يوم م اسمع انك قولتي كلمه ضايقتها عنيكي انتي هتوريكي انا هعمل ايه 
هواري بغضب.يقطعك انتي وامك غورو في داهيه وانت لو سمعت حسك انت ولا مرتك ولا بتك تاخد نصيبك وتمشي بعيد عن هنا امشو من وشي كلكم 
كل واحد راح يشوف وراه ايه
بعد شويه 
فهيمه. روحي صحي ملك خليها تنزل مش نموسيتها كحلي صح الضهر قرب يإذن 
ملك من وراها.اديني نزلت اهو يا مرت عمي معلش محستش بالوقت والله وفارس نزل مصحنيش
فهيمه بحزم.طيب افطري وخلصي وتروحي تنضفي تحت البهايم و انتي يا زينب انت ومي شهلوا بسرعه الرجاله هتيجي تاكل ايه
كلهم .حاضر يا مرت عمي 
عند ناديه 
كريمه بزعيق. شوفتي عمل ايه
ناديه. عمله اسود ومنيل 
كريمه.لسه نايمه الخدامة لسه نايمه وحيات شعري ده ميبقاش علي مره ولا مبهدلتهاش ومسحت بيها الارض
ناديه. اكتر واحده تساعدنا في الموضوع ده..........
كريمه بخبث. جبتيها من قصيرها 
كلهم متجمعين تحت م عدا ناديه وبنتها جوزها
كل واحد بياكل من غير ما يكلم التاني
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والعشرون اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الثالث والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد ) 
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.