القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل العشرون 20 بقلم مليكة مراد

رواية تزوجت صقر الصعيد الحلقة العشرون 20 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الجزء العشرون 20 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد البارت العشرون 20 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل العشرون 20 بقلم مليكة مراد

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل العشرون 20 بقلم مليكة مراد


في الصباح 
فهيمه.هنيه هنيه انتي يا اللي اسمك هنيه
هنيه بنهج.ايوه ي ست الحجه ايوه اني هنا 
فهيمه.روحي خبطي علي العرايس خليهم ينزلو يفطرو معنا 
هواري.وه خليهم يفطرو فوق ولا هيبتدي شغل الحموات من دلوق
فهيمه بصدمه. وه شغل حموات دني احطهم في حبابي عنيا اني عايزهم يفطرو معايا 
فارس وهو جاي من بره
صباح الخير يا اما 
فهيمه.صباح الخير يا ضنايا كنت فين من الصبح كده 
فارس.كان ورايا مصلحه تبع الارض 
هواري. طب تعالي اقعد افطر 
فارس.هطلع اغير واجي
فهيمه بضحك. ما خلاجات نضاف اهم 
فارس بضحك. بصراحه كده من غير لف ودوران هطلع اشوف مرتي منتي اديكي قاعده مع جوزك اهه
فهيمه بحب.ربنا يسعدك يا ولدي
هواري.ويارب نشوف لك عيل قريب 
فارس حس بلاحراج.طب انا هطلع 
هنيه وهي نازله 
صباح الخير يا فارس يولدي
فارس .صباح النور يحجه هنيه 
هنيه بضحك. يسمع منك ربنا 
فارس .كنتي فين 
هنيه .كنت عند هاشم وعلي صحيتهم عشان يفطرو تحت  
فارس .ماشي 
عند هاشم 
هاشم.زينب انتي يبت قومي
زينب. حاضر 
هاشم.ادخلي جهزي الحمام والهدوم طوالي
زينب. ماشي حاضر 
عند فارس 
دخل عند ملك كانت لسه نايمه قرب منها باس دماغها 
ملك حسن بيه قامت 
ملك بنوم.ايه ده رايح فين 
فارس .مش رايح كنت في مشوار وجيت
ملك.مشوار ايه 
فارس .تبع الأرض روحي الحمام وخلصي عشان ننزل نفطر
ملك .الساعه كام 
فارس بضيق. الساعه ٨ 
ملك. خلاص مش هتكلم مش عايزه افطر انزل انت
فارس.ليه 
ملك بنوم.عايزه انام احنا راقدين الفجر شويه وهنزل 
فارس.شوية ايه امي مستنيانا تحت 
ملك بضيق. والله شويه وهنزل 
فارس بزهق. براحتك وخرج 
ملك بضيق. ننزل ماشي وقامت دخلت الحمام
عند هاشم 
هاشم .خلصتي ولا لسه 
زينب.ايوه خلصت يلا ننزل 
هاشم بصلها بغضب وقرب منها مسكها من دراعها.ننزل فين بالخر""ا اللي انتي لابساه ده فيه واحده محترمه تعمل كده 
زينب بدموع ووجع .والله ده لبسي انا في بيتنا كنت بلبس كده وبنزل بشعري 
هاشم بغضب .تنا""لها دراعها اكتر
زينب بدموع .آآاه والله آخر مره سيبي يدي 
هاشم زقها علي السرير 
علي بضحك.انتي مخبيه وشك ليه 
مي يضحك.غمض عنيك هروح الحمام 
علي .اغمض عنيا قال خلصي عشان ننزل 
مي .خلاص روح انت الحمام الأول 
علي بضحك. ماشي 
بعد شويه 
هاشم روحي الحمام
زينب بكسوف. بس 
هاشم بحده. اخلصي وتلبسي طرحه وعبايه واسعه 
تحت كلهم قاعدين ع السفره بعد منزلو وباركولهم 
فارس.مش قولتي مش هتنزلي
ملك بضيق. اروح اطلع يعني 
فارس باستفزاز. براحتك
ملك بصتله والدموع في عنيها 
فهيمه لاحظت كده 
ملك .بعد اذنكم 
فهيمه.رايحه فين يبتي طبق بتاعك زي ما هو 
ملك. شبعت الحمد لله 
ملك.معلش يا مرت عمي هطلع اطبق الهدوم وخلص هنزل علطول
فارس.بعد منخلص وكل تلمي الصحون وبعد كده تطلعي 
هواري.اطلعي يا ملك يبتي ملكيش دعوة بيه 
ملك.خلااص يا عمي مش مشكله ابقي اطبقهم بعدين وطلعت بره 
بعد شويه 
فارس.خلصنا روحي شيلي الوكل 
ملك.مردتش عليه ولسه هتتحرك مسك ايدها .هو انا مش بكلمك وضغط علي ايدها
ملك بوجع.سيب ايدي
فارس بغضب  .خرستي مش بتردي ليه
كريمه من وراهم .بخبث سيب ايدها ايه عتض"ربها تاني ياك 
ملك بدموع. سامع وفكت ايدها منه و دخلت جري 
فارس قرب من كريمه ومسكها من طرحتها
اقسم بالله لو ادخلتي بيني وبينها لاوريكي ايام شبه وشك انا مش ناسي اللي انتي عملتيه
وسابها ودخل
كريمه بخبث. انت لسه شوفت حاجه 
عند فارس طلع فوق دخل كانت ملك نايمه علي السرير وصوت عياطها طالع 
فارس بضيق قرب منها ولسه هيحط ايده علي شعرها .بعدتها عنها
فارس بضيق .انتي اللي بضايقيني 
ملك بدموع بصتله وقامت. بضايقك في ايه قولي مش بقول غير حاضر علطول عملت ايه انت كل شويه بتزعقلي انت شوفتها قالت ايه ده عاجبك طالما كده طلقني واتجوزها
فارس كان سامعها وساكت
ملك بضحك. معلش معلش نسيت انت اكيد زعلان عشان مش مخلياك تق ولسه مكملتش الكلمه كان قلم نازل عليها 
فارس مسك وشها بغضب عارفه لو آخر واحده في الدنيا مقربش
 منها انتي مقرف"ه اقرب من واحده  انا لو عايزك كنت قربت منك من زمان برضاكي أو غصب عنك فاهمه وراها علي السرير
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي والعشرون اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الحادي والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد ) 
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.