القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب والمجانين الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

رواية الحب والمجانين الحلقة الأولى 1 بقلم نسمة محمود
رواية الحب والمجانين الجزء الأول 1 بقلم نسمة محمود
رواية الحب والمجانين البارت الأول 1 بقلم نسمة محمود
رواية الحب والمجانين الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

رواية الحب والمجانين الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

مروان:يقلب امك عايز تخطب ملك
فهد:قبل اي ضرب انت عارف اني بحب غرام مش ملك
مروان:أومال مالها عبطت ليه 
فهد: ياسيمن وسديم هما الي طلبو مني كده علشان تغير 
مروان:عملتوا عليا لعبه يعني
فهد: ايه هتضرب ولا اي
مروان حضنه وقال انت حبيبي وربنا
الممرضه دخلت وهما كده وقالت اخس عليكوا جيل فاشل
مروان:متفهمنيش صح يا ام عاطشف 
ام عاطف:الطار ولا العار هات البوندجييه يولا 
مروان بضحك:خدي خمسين جنيه اهي شبرقي نفسك
ام عاطف:من عنيا ياقلبها
فهد:واحده مديه 
مروان:غرام عارفه بالخطه وكل حاجه وهي موافقه انت هتيجي وهتطلب ايديها مني يا أوافق ياموافقش
فهد:عارف هتطلع عين امي 
مروان:بنتنا غاليه برضوا تيكير ياقلبوبي 😌♥️
هناك ف البيت
ملك رايحه جايه رايحه جايه 
مليكه:خيلتي الي خلفونا
مريم:مالك يبنت العبيطه
ياسيمن:بتاكل في نفسها بقالها ساعه
ملك:هيتجوزهااااااا وانا كيس جوافه صح
مليكه:ايه الجديد يقلب امك 
ملك عيطت وقالت بجد والله مش بهزر كلكم عارفين اني بحبه وهو جبله 
مريم:تصدقي وتؤمني بالله انا وابوكي بينا قصه حب اسطوريه كان فيها ضر'ب نار وطار وعار وحاجات كتيره واتحلت
ياسيمن:خالتي مريم انتي وعمي قادر قصه حبكم هبله زاي قصه حب امي وابويا كده 
مليكه:متتلمي يابت
ياسيمن:القصه الوحيدة الي عاقله فيكم قصتي انا ومحموحتي 
ملك: اه اول مشوفتيه بره باب الاقسم شنكلتيه ونزلتي فيه ضرب 
مليكه:سديم قالي رشيتي عليه مايه 
مريم:سديم برضوا قالي انك كنت بتقشري اللب وتفيه في قفاه وهو ماشي 
ياسيمن:ربنا يكسفك يا سديم
ملك:انا ايه الي خلاني اوافق علي فهد تصدقوا اني بني ادمه براس معزه اوي 
مليكه:طول عمرك يعني ايه الجديد يقلب امك .
عدي اليوم بس ملك متعرفش المفاجأة ال هتحصل في اليوم ده 
حضروا للخطوبه ولولولولولييي 💃💃💃💃
جه بليل 
غرام:مروان بابا هيسلم الشنطه للشخص ده وطلعت صورته وورتهالوا
مروان:ابعتيها واتس لسديم بسرعه 
غرام:ماشي 
بعتتها وسجلت ريك لسديم
سديم بعتلها وقالها عينك انتي ومروان متتشلش من عليه
غرام:مروان فين فهد
مروان:واقف بعيد متخافيش
غرام:مش هخاف طول م هو جنبي
مروان:العشق الممنوع وكانوا بيضحكوا
ملك:واقفين بيضحكوا يارب يولعو:ا لا بعد الشر علي مروان
ملاك: مبروك يا احلي اسوري 
أسر: شالها ولف بيها
مليكه:ياض مش دلوقتي لما تلبسوا الدبل 
اسر:مينفعش تتجوز دلوقتي
ادم:لاء ياخفه واتلم ها اتلم كده 
جه وقت تلبيس الدبل وسديم اقتحم هو والقوات ومسكوا ابو غرام متلبس 
وخدوه علي العربيه 
غرام كانت شايفه ابوها ومنهاره
فهد جري عليها وخدها في حضنه 
الكل كان مصدوم
سديم دخل وقال خلاص فنيش Gem over 
ادم: هو ايه الي بيحصل هنا
مروان: ابو السوادم المرسيدس 
سديم:خد يعم الف مبروك علي العربيه الجديده
قادر:في اي يجدعان
سديم ابتدي يحكلهم كل الي حصل والخطه وكل حاجه كل حاجه 
الكل كان مصدوم 
ملك سابت الدنيا كلها وكانت ماشيه بس صوت مروان واقفها 
مروان:بحبك يابنت قادر ♥️♥️♥️✨
ملك لفت وهي مش مصدقه 
مروان قرب منها وحضنها حضن كبير اوي وقال بحبكك♥️♥️✨ 
ملك حضنته وفضلت تعيط جامد اوي 🥺💞
مروان:بطلب منك ايد ملوكه توافق 🐣♥️
قادر بص لملك وقال ملوكا موافقه
ملك هزت رأسها
قادر:يبقي علي بركه الله 😌♥️♥️
وفعلاً تمت خطوبه غرام وفهد ♥️✨ومروان وملك✨♥️ وملاك وأسر♥️✨
ياسيمن:يحظك يختي جاي مهمه ليه في يوم الخطوبه بس عادي هعملها مع شهد ومصعب
الكل بص لشهد ومصعب
مصعب:هو انتوا متعرفوش اننا بنحب بعض يقطعني 😅😅
شهد: منك لله يا كلبه البحر
الكل ضحك وعدي اليوم ببساطة وقمر 
عدت الايام وجه عليهم رمضان وكانوا في امتحانات الكليه 
في الكلية
مروان:هنتقابل هنا مالك ياملك وشك مصفر ليه
ملك:ده علشان الصيام والارهاق بتاع الامتحانات
مروان حضنها وقال هتعدي فطره وهتعدي 😌♥️✨
ملك:بحبككك♥️✨مالك قلبك بيدق كده ليه بسرعه 
مروان:مبيقدش كده غير وانتي معايا 😌♥️✨
(عقبال ابطال الحياه الحقيقين مش القصه قصدي علينا يسناجل 😁)
ياسمين:محمد اقفل بجد علشان اتخنقت
محمد: والله هحاول افضي نفسي وهاجي افطر معاكي
ياسمين عيطت وقالت كل م اقولك حاجه تقولي عندي شغل وهو الشغل مبيخلصش حتي خطوبتنا اتأجلت واتخطبنا بالعافيه 
محمد:مع شهد ومصعب وقعدنا نحفل عليهم فاكره 
ياسيمن:ياااه يجدع كان حتته يوم تحفه 
محمد:بحبك ياهبله😂♥️✨
ياسيمن:حتته سمسمه أقسم بالله اقفل اقفل علشان بحبك وانت موز كده يخربيتك هفطر عليك 😂♥️
عند ملاك ومصعب
مصعب:فاهمه حاجه في الكميا
ملاك:فاهم حاجه في الفيزياء
مصعب:لو كان خيراً لبقي بينا علي الدرس
ملاك: يله يبني 
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : ( رواية الحب والمجانين الفصل الثاني )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية الحب والمجانين )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.