القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل السابع عشر 17 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الحلقة السابعة عشر 17 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الجزء الستبع عشر 17 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس البارت السابع عشر 17 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الفصل السابع عشر 17 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل السابع عشر 17 بقلم منار همام

نوسه: الله الله يا سي ادهم 
ادهم همس لآيه قبل ميبعد 
: اقسم بالله خايف لي*لة اد*خ*له الاقي ماما نطالانا 
آيه وشها احمر من الخجل... ادهم بعد وقام لبس التيشيرت بتاعه وطلع
: صباح الخير يا ماما
 نوسه طلعت وراه 
: ممكن اعرف اي الي انا شفته دا
ادهم وقف علي السفره يلقط اكل
: الفول دا ناقص ملح يا ماما
نوسه بغضب: ادهم 
ادهم: يوووووه يا ماما دي مراتي والناس كلها عارفه..رغم كدا قلتيلي اعملو فرح زي بقيت البنات.. وعلي العموم هي كانت تعبانه امبارح.. ولقيتك نايمه محبتش اصحيكي 
نوسه اتنهدت ماشي بس ميصحش الي انته عملته برضو 
ادهم مسك وشها وباس راسها
: حاضر يا ست الكل.. حاجه تاني 
نوسه: روح نديها علشان تفطر.. كملت بحده.. من برا فاهم
ادهم تمتم بضيق وهو ماشي 
: هي هتطلع برا اوضتها تاني بعد الي حصل
.....
حور طلعت برا بهدوء لقيت ايهاب بيعمل تمارين بيمسك في حاجه مرتفعه عن الارض بايد وحده
حور بهدوء: صباح الخير 
ايهاب ابتسملها: صباح النور كل دا نوم 
حور: انت اتكلمت مع الخدامه في الي قلتلك عليه 
ايهاب هو بيمسح وشه بالفوطه 
: ايوه 
حور بهدوء: تمام.. حور رجعت المطبخ بصت لجميله وراحت عند البوتاجاز تجهز الفطار لقيت الانبوبه خلصانه 
حور نفخت بضيق: ايهاب... ايهاب 
ايهاب كان واقف برا لما سمع صوت حور.... راحلها المطبخ
ايهاب: ايوه 
حور: مش عارفه اغير الانبوبه دي تعاله غيرها 
ايهاب قرب وفك الانبوبه كل دا وحور مركزه مع ايهاب وجميله 
ايهاب: عايز جلده 
حور: دقيقه هشوف مرات عمي حطاهم فين.... حور طلعت بس استخبت ورا الحيطه.. لو في حاجه بينها وبين ايهاب فعلاً  هيتكلمو... عدا شويه وقت حور مسمعتش حاجه بصت من جنب الحيطه عليهم كان ايهاب لسه بيحاول في الانبوبه وجميله بتبصله بس ... حور هزت راسها هي عارفه هتتصرف معاها ازي دخلت
ايهاب: جبتي 
حور: ايوه اهي... ايهاب غيرها وحتا مرفعش وشه لجميله دي
ايهاب رفع وشه: خلصت 
حور قربت بدلع با*سته علي خده.. 
حور همست: شكرا 
ايهاب عرف هي بتعمل كدا علشان تغيظ جميله ابتسم همسلها
: عايز الجر*اء دي وا*حنا فو*ق.. حور ابتسمت بخجل وبعدت.. بصت علي جميله الي واقفه وعنيها بطق شرار 
ايهاب كان طالع ميل علي جميله وكلمه بصوت مسموع
: لما يبقا سيدك و مراته في مكان مينفعش تكوني فيه...دي المفروض تكون حاجه طبعيه لوحده متربيه...بص وراه لحور  
: هستناكي برا لحد ما تخلصي الفطار 
...... 
عند شمس 
عبدالرحمن نايم وي وخدها في حضنه ومتبت فيها جامد 
شمس: عبدالرحمن عايزه انزل اعمل الفطار مرات عمي تقول عليا اي 
عبدالرحمن وهو دان رايها في صد*رها
: واحده جوزها تعبان وقعاده معاه 
شمس: ما انت زي القرد اهو 
عبدالرحمن رفع حاجبه
: في واحده تقول علي جوزها زي القرد... قسم بالله انا غلطان اني دلعتك
شمس اتنهدت وبدات تحرك ايدها في شعره... ميلت با*سته علي راسه
: ربنا يخليك ليا... يمكن انت العوض عن امي وابويا.. عن كل لايام المره الي عشتها 
عبدالرحمن: طاب اي مفيش بو*سه كدا ولا كدا بعد الكلام الحلو دا
شمس ضحكت: رجلك تخف بس وهيبقا في بو*س واحض*ان ودلع
عبدالرحمن: ياااااا لهوي اموت انا في كدا 
.... 
نسرين بغضب: البيه طلع بيكدب عليا وبيقولي مراتي وهو لسه هيتجوزها بعد بكره
نڤين: هاي هي الي قارشه ملحتك هيك 
نسرين بسخريه: هي فيها حاجه ناقصه دي 
نڨين: اكتير ثمينه 
نسرين: لا يختي بيقول عليها ملبن... بس بصراحه البت جاااامده دي عليها جوز عيون زرقه 
نڨين رمت الولاعه بعد ما ولعت السيجاره بتاعتها وهي بتنفت دخانها 
: عاجبك
نسرين: اوي اوي 
نڨين: تمام اتركيه عليا هادي
نڨين تبقا اخت نسرين الكبيره من الاب بس وهي عايشه في لبنان 
....... 
ادهم بيخبط علي باب اوضة ايه
: يا حاجه اخلصي هنتاخر.. ادهم نفخ بضيق... دا منظر واحد فرحه بعد بكره 
نوسه: تستاهل 
ادهم: تسلمي يا ست الكل 
آيه طلعت بتوتر 
: معلش اتاخرت عليك كنت بظبط الخمار 
ادهم وهو بيعض علي شفته السف*ليه بو*قا*حه 
: اقسم بالله تتاكل اكل 
نوسه قامت: انا مش  هثق فيك ابعت البت معاك لوحدكم 
ادهم بسرعه: لا لا يا ست الكل والله ما هعمل حاجه هتقيس الفستان ونيجي علطول 
نوسه: اما نشوف
ادهم شد ايه ونزل بيها 
آيه طول الطريق بتحاول تشيل ايدها من ايد ادهم بس هو متبت فيها... آيه شهقت بصدمه لما حط ايده علي وس*طها وقربها منه بكل تملك....
يتبع....
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الثامن عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.