القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صقور الداخلية الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الجزء الخلمس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية البارت الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

ليلي: شافت ليزر اخضر متصوب علي ادم .
ليلي : بتجري ااااااددددددممممممم😳😳😳😳
حور & ادم بيبصو ليها باستغراب 🤔
وفجاه وقفت قدام ادم وقناص ضر*ب طل*قه ف قلبها 💔
الكل بصدمه 😳😳😳😳😳. 
حور بصريخ : ليلييييييييييي😱 
ادم بدموع : ليليييييييييييييييي حبيبتي قومي عشان خاطري . 
محمد : بنتي قومي يبنتي مليش غيرك قومي ارجوكي .💔😭
مراد & ورد& سعاد : وقفين مصدومين وجميع مصدوم وحزين 💔..
ليلي : لسه فيها نفس . 
ليلي : ح...ووو....ر  م.....رووو.....اااا.....ن .وما*تت.💔
ادم بدموع وحزن : ليليييييييييييييييي😭😭💔
حور بدموع: لا يا ليلي مش هتمو*تي قومي يا ليلي ونتخانق قومي 😭😭😭
محمد : أغمي عليه من الصدمه 💔
مراد: كلم الإسعاف بسرعه . 
ورد : وقفه بدموع علي ليلي . 
سعاد : بدموع عليها لأن شافت أنها تغيرت . 
وصلت الإسعاف .
اخدو ليلي و ومحمد علي المستشفي .
وناس مشيت؛ وكلهم راحو المستشفي .
ليلي ف غرفه العمليات الأطباء حاولو .ولاكن الاسف ما*تت. 
و محمد كان ف غرفه تحت تأثير المهدئ.
الدكتور : طلع من غرفه ليلي 💔وعلي وجهه الحزن .💔
حور : لحقتها يا دكتور . 
ادم بغضب : انطققققققق. 
دكتور بحزن: المريضه تو*فت 💔
حور بدموع : لا انت كداب ودخلت عندها . 
ادم : وقع علي الارض ومكانش مصدق أنها تسيبو وتروح 💔
قعد يعيط عليها . 
مراد : قعد جمبو يهدي فيه 💔
سعاد : دخلت قعدت مع محمد لحد ما يفوق . 
ف مكان آخر ✨
مروان بغضب : ليلي بوظتلي كل حاجه كنت هخلص من ادم 😡.احسن أنها ما*تت كانت ممكن تفضحني 😏.
✨اي جبروت دا يلا 😏😏😏✨
ف سجن ✨
عزيز قام وقف عند باب ونده علي ظابط . 
عزيز: حضره ظابط يا حضره ظابط .
ظابط : عايز اي .
عزيز : عايز اقابل ظابط حور &ظابط ورد . 
الظابط بسخريه 😏:ليه هيجو ليك مخصوص عشان واحد زيك 😏
عزيز : اسمع بس ال بقولك عليه ف اخبار مهمه لازم يعرفوها .
ظابط : خلاص اسكت ماشي . 
ذهب وأخبر ظابط كبير . وظابط بعت طلب لحور& ورد . الي فيلا ادم .
✨ف المستشفي ✨٣ الفجر✨
الجميع ظاهر عليهم الحزن بشده .💔
حور : طلعت من عند ليلي .
ولسه ادم هيدخلها . 
حور : لازم ترتاح دلوقتي يا آدم لان يوم بكره هيبقا صعب عليك .💔
ادم بحزن : هدخل اشوفها بس وهطلع 💔
حور : مش هينفع يا آدم لان دلوقتي هي مش لا*بسه حاجه 💔ومغطينها ب ملايه لان هيغسلوها . 
ادم : بحزن سامحيني يا ليلي 💔لان زعلتك قبل ما أسافر وحضن حور بحزن 😓
حور : اهدي يا آدم هي ف مكان احسن ❤️
سمعو صوت محمد بيزعق . ادم جري ومراد . 
ورد لسه هتمشي. 
حور :استني هنا يا ورد . في حاجه لازم تعرفيها . 
ورد : في اي يا حور. 
هنعرف بعدين حور قالت اي لورد . 
✨ف فيلا ادم ✨
ظابط وصل فيلا ملقاش حد سال احد جيران . 
عرف أنهم ف المستشفي . وذهب إليهم . 
ف المستشفي ✨
محمد : ليليييييي فين ليليييييي. 
سعاد : اهدي يا محمد عشان خاطري . 
ادم & مراد : دخلو بسرعه وفضلو يهدو فيي .
✨في الصباح ✨
ادم & مراد : هيروحو ب نعش ليلي الي المقابر . 
ومحمد كان الأطباء مدينو منوم يهدي . وسعاد كانت معاه. 
ورد : روحت البيت لأنها تعبت جدا .
حور : لسه كانت هتروح مع ادم و مراد الي المقابر . 
ظابط وصل : حضره ظابط حور. 
حور : نعم  اتفضل . 
ظابط : النزيل عزيز عايز يقبلك بيقول في كلام ضروري لازم يحكي . 
حور : خلاص ماشي جايه معاك . 
حور : ادم معلش مش هقدر اروح معاكم الظابط بيقولي عزيز عايزني ف حاجه ضروريه . لازم اروح . 
ادم : خلاص روحي انتي ونا ومراد هنروح احنا ب ليلي .
مراد : خلي بالك منو يا حور . 
حور : متقلقش يا مراد. يلا سلام . 
وذهبت مع الظابط . 
 ادم &مراد: ركبو العربيه وراء ليلي . 
✨عند ورد ✨
فاقت لاقت نفسها متكتفه وحاولين وسطها حزام نا*سف . 
ورد : بتفوق بتلاقي نفسها ف مستودع كبير . وحاوليها رجاله كلهم ماسكين اس*لحه . 
ورد : انا بعمل اي هنا 😡😡 فكوني😡😡
وفجاه بيظهر مروان أمامها .
مروان باستفزاز: اهلا اهلا بصقر الداخليه 😌
ورد بغضب 😡: انت يا حيو*ان 😡😡😡
مروان بيتفتكر ازاي خطفها . 
✨فلاش باك ✨
مروان بيكلم واحد ف تيلفون . واحد من رجالتو . 
مروان: اول ما ورد تنزل اخطفها علي طول سامع. 
راجل: حاضر يا رايس . 
وكانت ورد طالعه من مستشفي بتمشي شويه تشوف تاكسي . 
وفجاه بتلاقي حد ضر*بها علي رأسها . وقعت اغمي عليها . 
 اخدها الراجل الي المستودع . وربطها . 
ثم مروان جي وشافها ولف حزام نا*سف حول وسطها . 
✨باك ✨
ورد : فكني يا جبان 😡😡
ورد : طبعا مش هقدر تفكني لانك عارف لو فكتني مش هسيب فيك حته سليمه . 😡😡😡
مروان : وفري كلام دا لان بعد ٣ سعات وكل حته ف جسم*ك هتتفر*تك يا حلوه 😌
ورد بتفكير : افتكرت لما ليلي قالت قبل ما تمو*ت مروااان 🤔
ليلي بزعر 😳: انت ال قتل*ت ليلي 😳
مروان: طول عمرك ذكيه يا ورد . للاسف اه 😌بس انا كنت ناوي اقت*ل ادم بس هي غبيه اخدت طلق*ه مكانو 😡
ورد : انت مستحيل تكون انسان بجد انت قتل*ت اختك و كمان خطفتني بكل برود كده انت اي يا شيخ شي*طان 😡😡😡😡
مروان باستفزاز: ما هو شيط*ان دا ال قت*ل بابكي ومامتك 😌
ورد بصدمه 😳😳😳😳😳😳. 
انت بتقول اي انا مش فاهمه حاجه.😳😳😳😳
مروان : هفهمك عزيز كان خاطف اهلك من ٢٢ سنه لان شافهم شافو وهو بيقت*ل كام واحد طبعا خاف علي نفسو. خطفهم وخدهم للهند وقعدو ٢٢ سنه ف مستودع بس انا شوفتهم . وابوكي سمعني لما كنت واقف مع عزيز يوم المهمه 😌 قولت قدامو ان حور هتبقا ليا . قالي كلام مدخلش دماغي. ثم قال باستفزاز قومت قت*لتو هو ومامتك الحلوه 😘
ورد : بصدمه 😳😳😳😳
ورد: يعني كانو عايشين وانت قتل*تهم 😳😳😳😳
ورد بصريخ ودموع: والله لهقتل**كككككككك يا مروان ومش هسيبك وتعيط وتنده باسم والديها 😭😭😭💔💔
مروان بعدم اهتمام اليها : اختك لو مجتش هنا هقت*لك سامعه لاكن لو وافقت هسيبك تعيشي عشان خطيبك 😏.
ورد بصريخ: مستحيلللللل تكون ليك يا مروان عمرها ما هتكون ليك صدقني مش هترحمك ابدا ولا انا سامعني . 😡😡😡😭💔.
مروان سابها ومشي. 
ولسه هيتصل علي حور . 
✨عند حور ✨ 
وصلت ودخلت مكتب التحقيق وكان عزيز قاعد . 
حور قعدت قداموو. 
حور : اخيره بقينا وش لوش يا عزيز 😌. قول كنت عايزني ليه خلص لان مش عندي وقت 🙄. 
عزيز: كان خايف منها ومتوتر وشو بدأ يجيب عرق لان عارف لو عرفت الحقيقه مش هتسيبو عايش 😑.
حور : اخلص متقول 🙄
عزيز بخوف : حور . 
حور : اسمي الظابط حور سامع . 
عزيز بخوف : ظابط حور أناا.... 
حور بغضب : انت مش عارف تكلم اخلص 🙄
عزيز : انا كنت خاطف اهلك من ٢٢ سنه 💔
حور بصدمه : انت بتقول اي انت اجنننت انا اصلا يتيمه جبت اهلي منين دلوقتي 😡
عزيز : انتو مكنتوش اصلا طول سنين يتمه💔 انا كنت خاطف اهلك وخدتهم عندي المستودع ف الهند . بس بس . 
حور بغضب : وفضلت تضر*ب فيه بكل قوتها بسسسسس ايييييي عملت فيهم اي قول بسرعه  😡😡😡😡😡
عزيز برعب : مروان قتله*م . 
حور : فجاه سابت عزيز قتله*م وجالها صدمه نفسيه من السمعتو وفجاه وشها بقا عباره عن كتله د*م 😡😡😡
وهجمت علي عزيز وفضلت تضر*ب فيه بكل قوتها و ظباط حاولوا يبعدوها عنو مش قادرين عليها . 
وفجاه وقفت . 
وكان عزيز وشو كلو باظ من ضر*ب . 
حور بصوت مخيف : صدقني ال عملتو فيك دا ولا حاجه من هعملو فيك تاني سامعني واخدتو معاها وكل حاول يمنعها بس مين هيقف ف وش صقر الداخليه ✨
حور : فضلت تمشي بيه لحد ما دخلتو بقوه ف شنطه العربيه وقفلت عليه . 
وركبت العربيه ومتجها الي بيت مروان. 
وصلت عند الفيلا  . 
نزلت من عربيه وداخله ال فيلا بغضب وششها بقا احمر من غضب . 
دخلت الفيلا . 
حور بغضب وصوت عالي : مروااااااااااان اننتتتتتتتتت فيييين . 
طلعت الاوضه وفضلت تك*سر كل حاجه قدامها بغضب مرواااان . ملقتهوش 
نزلت واتجهت لشركتو . 
وصلت الشركه. نزلت وقفلت باب العربيه بغضب . 
دخلت شركه بكل غضب وقوه . و شافت عصايه علي جنب وفضلت تك*سر ف كل حاجه وهي ماشيه. 
والكل خايف منها مش عارفين يكلمو . 
حور بغضب : مروووووان انت فين وطلعت مكتبو . 
وفضلت تك*سر مكتبو كلو ب العصايه.  
وفجاه بتلاقي حد بيتصل بيها . 
بتلاقي ادم . قفلت سكه . 
ادم باستغراب : هي قفلت ليه . 
مراد : ممكن لسه مع عزيز .
ادم : ماشي شويه كده وهرن عليها وصلو عند المقابر وييقعدو شويه عند قبر ليلي يمشو . 
✨عند حور✨
بتلاقي حد بيتصل تاني.  
حور بغضب : مش وقتك يا ادم بقا . وبتشوف بتلاقي رقم غير معروف . 
حور : الو مين معايا . 
مروان: اهلا بحبيبه قلبي 😘❤️
حور بغضب : مروان . 
مروان: ايوه لو عايزه تشوفي اختك وتلحقيها تعالي علي عنوان ....  
حور بغضب : حسابك تقل يا مروان وجيالك. 
مروان : لو اتاخرتي أو جبتي حد معاكي اختك هتودع الدنيا 😘❤️.
حور: لو لمست شعره وحده بس منها مش هر*حمك . 
مروان ضحك باستفزاز . وقفل سكه . 
حور بغضب مخيف : والله ونها*يتك علي ايدي يا مروان . 
ونزلت بكل قوه والكل كان خايف منها . 
وركبت العربيه تاني . .
واتجهت الي المستودع . 
حور : كانت حاطه ف العربيه لبس المهمات لبستو بسرعه . ووكملت طريق . 
مروان : كان قاعد قدام ورد  . 
مروان : شكل اختك مش جايه يا ورد وهتسيك 😌
ورد بذكاء: حور مش هتيجي بطريقه ال انت حطتتها ف راسك يعني هتجيبي تقولك ارجوك سيبها وهاجي معاك . .
لا حور هتفجئنا بوصلها. 
مروان باستغراب : واتكلم بخوف شويه . 
هي قويه لدرجة دي . 
ورد بقوه : حور ال كنت متعرف عليها زمان دي كانت وحده متعرفش حاجه عند الدنيا لاكن بسببك انت حور بقت كل ال عندها أنها تهتم بشغلها وبس ونسيت تحب وتشوف نفسها . 
حور بقت اقوي مني ومنك يا مروان. 
مروان بخوف بس مداري : اختك اكيد مش هتيجي لأنها هتخاف من كميه الرجال ال عندي دي . 
ورد بضحك : بص وراك كده . 
مروان: بخوف وبص وراء ملقاش حاجه. 
ورد باستهزاء : شوفت انت مرعوب  إزاي وسط ال وقفين معاك دول. . 
وفجاه حور بتنزل من فوق ب حبل و ومعاها سلا*ح كبير ضربت رصا*ص بكل الموجدين معادا . مروان . وسابت الحبل . ورمت السلا*ح لانو خلص . 
حور بغضب : وشافت اختها متربطه و حاوليها حزام نا*سف . 
حور بغضب : ومتجه الي مروان .
حور بغضب ودموع : الاول خدعتني وخليتني احبك . 
ثانيه حاولت تعتد*ي عليا . مروان كان مرعوب من شكلها ال عباره عن احمر جامد  وبيحاول يرجع. 
ثالثه قولت ل ليلي كلام غلط عني  وخليتها تكرهني.. رابعه قتل*ت اهلي . خامسا خطفت اختي وعايز تقتل*ها . 
وفجاه مروان لبس ف الحيطه . 
حور بدموع وغضب : قولي عملت فيك اي عشان تعمل فيا كده اذيت*ك في اي 💔😡
مروان بجنون: لان انتي بتاعتي وبس سامعه ومحدش هيخدك مني . 
حور بغضب مرعب : ادتلو بو*كس ف وشو وقعوو علي الارض . 
مروان بالم : انتي بتضر*بيني ولسه هيتكلم ضر*بتو بو*كس ف بطنو وفضلت تضر*ب فيه لحد ما تعبت . 
وفضلت تجر فيه لحد خليتو علي جنب . وطلعت تجيب عزيز من ال شنطه لاقيتو تو*في من كتر الخوف . 
حور بغضب : لااااااا انا قولت مش هتم*وت دلوقتي وفضلت تعيط 💔💔😭
قامت بكل قوتها و دخلت تاني المستودع . 
راحت وجابت معاها لابتوب .
حور بغضب : هدمرك يا مروان . 
وفتحت لاب توب وبتشوف الاخبار. وضحكت بشر . 
وكبرت الصوت . 
مروان & ورد : استغربو هي بتعمل اي . 
وفجاه مروان بيجنن من ال شافو . 
الاخبار (عاجل  حر*يق كبير في القصر  ف الهند ؛ عاجل تم هدم شركه تكنولوجيا المعلومات ف مصر ؛ عاجل حر*يق كبير في مصنع المخدر*ات ف الصين . )
حور. بكره وانتصار :  قفلت لاب توب كل حاجه كنت بتاسسها دمرتها قدام عنيك يا مروان . 
✨فلاش باك ✨
 أحد زملاء حور ف الداخليه. : متاكده عايزه اعمل كل دا . 
حور :بكره ايوه 💔
✨باك✨
ورد بفخر : برافو عليكي يا حور . تعالي فكيني بقا . 
حور : جريت عليها وفكتها بس مش عارفه ازاي تفك ال حزام . 
ورد بصريخ: حووور 😳😳😳😳 ابعديييييي . 
✨عند ادم & مراد ✨
 خلصو ومشيو ومتجهين علي الفيلا بس 
 ادم:  جالو اتصال من اللواء
اللواء : تعالي  بسرعه علي مستودع ... حور هناك هي ومروان و ورد . 
تعالي بسرعه وهفهمك كل حاجه هناك . 
ادم : جي بسرعه ولف ب العربيه ومتجه هو و مراد الي المستودع . 
اللواء: كان واخد معاه اجي ٢٠ قوه لان عارف حور وقت الغضب هي ورد مش شايفين حد قدامهم . 
وكلهم متجهين الي مستودع . 
ورد بصريخ: حووور ابعدي . 
وفجاه مروان ضر*ب حور علي رأسها . 
وقعت حور من قوه ضر*به . وماسكه دماغها . 
ورد بصريخ: وقامت عليه وفضلت تضر*ب فيه . 
مروان : قام زق ورد علي الارض . 
مروان بجنون : همو*ت اختك ورد زي ما قت*لت اهلك و ليلي . 
حور بالم وصدمه : ليلي كمان 😳😳😳😳
ورد : ايوه يا حور وكان مصوب علي ادم بس جات ف ليلي. 
حور بغضب والم : حتي اختك مسلمتش منك 😠
مروان باستفزاز: أنا عمري ما حبيت حد اصلا عشان اندم علي اي حاجه 😏
حور : لسه هتضر*بو . 
مروان: مسك ورد وكان معاه ريموت بتاع حزام النا*سف . 
حور :بخضه وخوف علي اختها  مروان ورد ملهاش اي ذنب 
اقتلن*ي انا وسيبها هي . 
مروان بجنون : لا لان عارف وجع اختك هيبقا صعب عليكي اوي وكان ف لحظه دي مراد وادم  كلهم وصلو . 
مراد شاف ورد مروان مسكها و حاوليها حزام نا*سف . 
فضل يمشي براحه لحد ما ضر*ب مروان من ضهرو واخد منو ريموت و ورد جريت علي اختها وقفت بجانبها وحضنتها. 
ادم دخل هو واللواء و ومسكو مروان . 
ادم & مراد : فضلو يضر*بو فيه . وفجاه سمعو صوت الحزام صوتو بدأ يعلي وفاضل ٥ دقائق بس . 
ورد : اطلعوا كلكو براااااا بسرعه . 
حور بعند : مش هطلع ياهنعيش سوي يا نمو*ت سوي .
ورد بدموع : حور اطلعي ارجوكي بسرعه 💔
وفجاه ادم هو ومراد يفكو الحزام لحد ما فاضل دقيقتين. 
وفكو الحزام بس معرفوش ويوقفو. قنب*له الي فيه . 
وفجاه كلهم بيجرو بره . وسابو مروان . 
مروان متسبونيش لوحدي لاااااااا.
وبوم💣. وانتهت قصه مروان الي الابد .
ورد & حور: حضنوو بعض بحب . 
اللواء : الحمد الله علي سلامتك يا ورد ❤️. 
مراد : حضن ورد بخوف انتي كويسه 🥺❤️
ورد : ايوه يا مراد وشاف الحزن عليها هي و حور. 
ادم : ال حصل يا حور . 
حور بحزن : مش قادره احكي اي حاجه يا آدم 💔
اللواء: انا عرفت كل حاجه سمعنا من كاميره ال كانت ف مكتب تحقيق . وثم قص عليهم كل شي . 
ادم & مراد بصدمه : معقول كل دا حصل 😳😳
ورد : وكمان كان مصوب عليك انت مش ليلي . 
ادم : مستحيل يكون بني ادم.
حور : حضرتك عرفت ازاي اني هنا . 
اللواء: لان سمعنا اخر مكالمه ليكي انتي وهو . 
مراد : يعني خطف ورد ومحدش فينا حس عليه خالص. 
ان شاء الله ربنا هيعاقبو 😡
ادم: شايف حور كانت وشها حزين وكلو احمر ودموع علي خدها  . 
ادم : اخد  حور علي جنب . وحضنها بحب وحزن عليها . 
حور فجاه بدأت تعيط 💔😭
حور بدموع : كان نفسي اشوفهم لو مره بس اخدوهم مني . 
ادم  بدموع : ومسح دموعها . انتي اخدتي حقهم يا حور وهما دلوقتي مبسوطين أنهم عندهم بنت زيك انتي ورد ادعيلهم ديما ❤️ وهما ف مكان احسن من هنا 😔❤️
حور : اكيد احسن من هنا . شكرا ليك يا آدم ❤️
ادم : انا عايز اقولك حاجه ❤️
حور : اي هي .
ادم بحب : انا بحبك يا حور ❤️
حور بضحك : بجد دا وقتو يا ادم .
ادم بغيظ : قمال امتا . 
حور بحب :يعني لما تعدي ليله دي 
حور : بتغيظو معقول غوريلا الغاضبه يحبني 😌
ادم بغيظ : تصدقي انا غلطان . ولسه هيمشي . 
حور بضحك : ونا كمان بحبك يا دومي ❤️✨✨✨
ادم بفرحه : انتي قولتي اي 😳
حور : بحبك يا دومي ❤️❤️❤️✨
ادم بفرحه وشالها ولف بيها وكانو مبسوطين اوي . 
اللواء &  مراد & ورد : كانو فرحانين اوي أن خلاص آخيره السعاده هتملا حياتهم. ❤️❤️❤️.
مراد :الحمد لله انك معياا يا ورد منغيرك مكنتش عارف هعيش ازاي 🥺❤️
ورد بحب. : متقولش كده انا هفضل جنبك ومش هسيبك ابدا ❤️
فجاه اللواء : افتكر عزيز . 
حوووور . 
حور & ادم : راحولو بسرعه . 
حور. : نعم يا فندم . 
اللواء : انا شوفت عزيز  م*يت انتي الي قت*لتي . 
الكل بصدمه . 😳
حور : لا يافندم هو ما*ت من كتر الخوف مش اكتر .
اللواء: ونا مصدقك لان عارف انك مش بتكدبي يا حور ❤️❤️.
حور : في حاجه لازم تعرفهوها ❤️
الكل ايييييي.
 حور بفرح :ليلي لسه عايشه ❤️. 
✨فلاش باك ✨
حور : دخلت ل ليلي غرفه العمليات. وقالت لدكتور اكشف تاني لان رصا*صه كانت بجانب قلبها . وحاولوا تاني لحد ما ليلي بدأت تتنفس. 
حور خرجت تشوف الكل . ملقيتش غير ورد بس. 
حور : ورد راقبي المكان بسرعه . 
ورد : في اي . 
حور : راقبي المكان بس بسرعه . 
ورد : حاضر . 
حور طلعت ب ليلي هي وكام دكتور شايلين ليلي . وطلعو من الباب خلفي . .
حور : اتصلت بسرعه ب كابتن يبدأ يشغل الطياره الخاصه .لان هتنقل ليلي لأمريكا بسرعه لان حور فاكره أن ال ضربها برصا*ص لو افتكر أنها لسه عايشه هيقت*لها تاني . 
بعد كده حوور وصلت هي ودكاتره بسرعه الي مكان طياره وركبوو معاها وذهبوا. الي امريكا  و حور هتامن عليها هناك . 
بعد كده وصلت حور الي المستشفي ✨ 
ورد : فهميني بقا . 
حور : ..... .
ورد بانبهار باختها: جدعه يا حور . بس لازم نجيب وحده مكان ليلي هنا عشان محدش يكشفنا . 
حور بذكاء : خشي شوفي . 
ورد: دخلت شافت وحده تانيه علي سرير . 
ورد : انتي فظيعه يا حور ما شاء الله عليكي. 
حور : ابتسمت . 
بعدين لما محمد فضل ينادي علي اسم بنتو حور وقفت ورد .
حور : أوعي تقولي لمراد اي حاجه. 
ورد : اكيد متقلقيش . 
✨باك ✨ 
حور : مكنتش اعرف ان مروان هو ال عمل كده بس هشوف راي عمو محمد اي هيسافرلها ولا وهيجبها هنا تاني ❤️
ادم & مراد : مسكوهم من قفاهم يعني احنا رحنا كل دا ودفنا واحده غير ليلي علي الفاضي . 
اللواء بفخر : بناتي ديما بتفاجئ بذكائكم ❤️
آدم: شكرا يا حور بجد انك وقفتي جنب ليلي ❤️
حور بتقلدو : بل العكس دا واجبي 😌
ادم : بضحك فصيله 😂
بعد مرور ٣ شهور ❤️✨
محمد سافر لبنته وقرر هيعيشو هناك في امريكا ❤️✨ وشكر حور و ورد  علي وقفتهم مع بنتو❤️ واعتذر ليهم علي مروان عملو وسامحو محمد لان ملوش ذنب ❤️
✨اليوم المنتظر ✨ زفاف ادم & حور ✨ 
زفاف مراد &ورد✨
حور & ورد : كانو مثل الاميرات ف الفساتين. 
ونزلوو سوي من علي سلم والأضواء كلها عليهم ❤️✨
ادم & مراد : كانو واقفين لابسين بدل بيضه وكانو في قمه الوسامه ❤️❤️✨
وكل منهم اخد عروستو ورقصو سوي سلو❤️✨
✨ادم & حور ✨
ادم : اي جمال دا كلو بس . 
حور : طول عمري جميله اي دومي ❤️
ادم بضحك : جيبتي منين  كلمه دومي دي 😂❤️
حور : بدلعك ❤️
ادم :بحب احلي دلع من اجمل اميره ف الدنيا ❤️ بحبك يا اجمل ورده ف حياتي ❤️💝
حور بحب : ونا بحبك اوي يا آدم ❤️. 
✨مراد &ورد ✨
مراد : مش  قادر اتحمل كل العسل ال قدامي دا ❤️
ورد بكسوف : وانت كمان ❤️
مراد : اي قولي تاني كده 😍 انا اي . 
ورد بضحك علي منظرو: عسل ❤️✨
مراد : طالعه منك جميله اوي بجد ❤️❤️✨
ورد : هتفضل معايا ديما يا مراد❤️
مراد : عمري ما هسيب دنيتي ابدا ❤️✨.
فجاه لاقو كلهم ناس داخله وباين عليهم مسجلين خ*طر . 
واحد منهم: انتو بقا صقور الداخليه و المقدم ادم و رائد مراد 
وفجاه ادم &حور&ورد&مراد اتبادلو نظرات قوه وابتسمو لبعض 😌😂❤️. (  حور&ورد :جاهزين للعب 😌😉
ادم&مراد:جاهزين😉✨)هجوووم✨❤️
وانتصرو عليهم ✨❤️
حور&ادم& ورد &مراد: اوعو تستخفو بينا ابدا 💪✨🦅
    (   ✨🦅     The end ✨🦅)
✨وبكده انتصر الخير علي شر ✨

لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صقور الداخلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.