القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صقور الداخلية الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الجزء الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية البارت الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهولة


وصلو مصر وحاولوا يكونو مقنعين عشان لسه مش عايزين يعرفو حد أنهم عايشين .
اتجهوا الي المديرية ❤️.
وصلو أمام المديرية ❤️
الامن وقفهم .
الامن : مين انتو 🤔وصوب المسد*س أمامهم .
ادم : بين وشو بسرعه .
الامن بصدمه 😳: مققق.....دددد.....مممم .
ادم : ششش اسكت خلينا ندخل .
الامن : اااا....تتت..فففف..ضل.
ادم & حور : دخلو . واتجهوا الي مكتب اللواء.
ادم & حور : دخلو بدون ما يخبطو .
اللواء: كان قاعد حزين علي خبر . ولما شاف اتنين دخلو بدون استئذان.
اللواء بغضب : ازي تدخلوا كده ومين انتو 😡😡
ادم & حور : نظرو الي بعضهما بعض 😉✨❤️
شالو القناع .❤️❤️✨
ادم & حور : اهلا بيك يا سياده اللواء ❤️❤️❤️✨😉
اللواء بصدمه 😳😳😳😳: ادم & حوور .
انتو عايشين قام بفرحه وحضنهم الاتنين 🫂🫂🥺🥺
اللواء: احكولي حالا ال حصل معاكو بسرعه لان معظم البلد كلها عرفت انكو ميتين .
حور : الحكايه ك الآتي ✨😌. ثم قصت عليه كل حاجه.
اللواء: حمد لله انكو بخير بجد ومبروك عليكم النجاح ديما يا ولاد مغلطناش فعلا لما خلناكم تقومو ب المهمه دي ✨❤️
وب الفعل نجحتو فيها وقدرنا نقبض علي عزيز وف سجن دلوقتي مستنين تحقيق معاه مدام انتو لسه عايشين يبقا هخليكم انتو ورد&مراد : تحققو معاه . ❤️✨
حور : امرك يا فندم ❤️.
ادم : يعني يا سياده اللواء لما سالتك انت شوفت صقور الداخليه تنكر علينا أنا ومراد وكمان انت ال مدربهم تحت ايدك طلعت جامد.😌😉❤️😂.
اللواء بغرور مزيف : كان لازم تخلي عليكم قمال عايزني اطلع مواهبي المدفونه عليكم 😌.
حور & ادم : ماتو من ضحك علي نفسهم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
اللواء: لاحظ أن ادم اول مره يضحك كده ومع حور كمان ❤️✨شكلها هي يبني ال هتقدر تفرحك علي كل الحزن ال شوفتو انت وهي ❤️.
اللواء: انتو بتضحكو عليا 😠.
وقلع الحزام وجري وراهم 😂😂😂.
نسيبهم شويه 😂😂
✨ف فيلا ادم ✨
سعاد : يلا يا مراد انا حضرت سفره نادي ورد انت .
ونا هنادي ل ليلي و محمد .
مراد : تمام يا ماما ❤️
مراد دخل اوضه الضيوف ال كانت فيها ورد نايمه بحزن 😓.
مراد : بحزن علي حالتها . هيطلعو عايشين يا ورد انا واثق من دا ❤️💔.
مراد : ورد ورد قومي .
ورد : بنوم ف حاجه يا مراد 😓
مراد : تعالي يا حبيبتي انزلي معايا عشان تأكلي ❤️
ورد : مليش نفس يا مراد أفطر انت .
مراد : خلاص مش هاكل انا كمان .
ورد : متعملش زي عيل صغير يا مراد .
مراد : مش واكل لو مش هتاكلي انا مش واكل .
ورد : تب قوم يلا انا نازله معاك .
مراد بحب: يلا ايوه كده ❤️
ونزلوو ❤️
وسعاد : شافت محمد واخد بنتو ف حضنوو وهي حزينه . علي موت حور و ادم .
ليلي ف سرها : يارتني كنت اقدر اقول الحقيقه يا بابا بس مروان بقا زي مجنون وممكن يقتل*نا فعلا . 💔
سعاد: يلا تعالو عشان نفطر .
محمد & ليلي : حاضر ❤️💔
اتجهوا كلهم الي سفره .
✨ف المديرية ❤️
ادم : سياده اللواء هنسيبك بقا دلوقتي لان اهلنا هيمو*تو علينا .
اللواء: روحو يلا ونا هبلغ الكل أن صقر الداخليه و المقدم لسه عايشين ❤️
حور : تمام يا فندم وابتسمتلو. بحب .
ادم : مفهمش ليه نظرتلو بحب .
بعدين نزلو. شافو الأمن تاني 😂
الامن : عمل تحيه و كان مصدوم 😂😂
ادم & حور : ضحكو علي جنب من شكلو 😂😂✨
ركبوو العربيه. كانت علي جنب .
✨متجهين ال الفيلا .✨
ف الطريق .
ادم : كنتي بتبتسمي ليه كده للواء قبل ما ننزل.
حور بابتسامه: لماح كده علي طول 😂
ادم : جاوبي علي سوالي ممكن .
حور : باستغراب . ادم هو في اي 🤔.
ادم بتوتر : لا ابدا بس حابب اعرف يعني .
حور : فرحانه بس لان كل بقا يعرف مين انا وكنت ببتسملو لان هو كان قدوتي ديما انا واختي ❤️ .
ادم : بس كان فيها اي بقا لما تقولي كده من الاول 🙄
حور بغيظ : منتا تغير طريقتك دي ونا هجاوبك من الاول .
ادم : هنبداها خناقه تاني انا معنديش مانع أنا كنت حاسس نفسي متغير لما كلمتك عدل 😌.
حور بغيظ : شوف مين ال بيتكلم غوريلا الغاضبه صحيح 🙄.
ادم بغضب : تاني غوريلا الغاضبه .طيب يا حيوان كسلان 😏.
حور بغضب : انا حيوان كسلان 😡😡😡.
طيب .
طلعت رأسها من شباك .
حور : الحقوننننييييي خاطفنيييييييييي اععععععععععع
ادم : بصدمه 😳😳 يبنت المجنو*نه خربيتك 😂😂.
ادم : بسسسس خلاص اسسسسففففففف.
حور : دخلت رأسها عشان تعرف انا بعرف اخد حقي ازاي 😌.
ادم ف سرو : والله لربيكي من اول وجديد يا حور 😏.
حور : حست انو بيكلم عنها ف سرو .
حور : انت بتشتمني ف سرك 😡.
ادم بخضه : انتي اي يا شيخه انتي بالعه راديو سيبني بقا 😡😠.
حور : سكتت لأنها تعبت 😂😂.
✨وصلو أمام الفيلا ✨
نزلو واتجهوا الي الباب و دخلو .
ادم &حور : اهلا بدار البيت ❤️✨
الكل بصدمه 😳😳😳.
ورد : حووووووووور
مراد : ااااااااددددمممممم.
ورد : جريت علي حور وحضنتها بدموع .
ورد بدموع: كنتي فين كنت بموت من غيرك 💔💔💔😭😭
حور : بدموع علي حاله اختها 💔انا جنبك اهو يا حبيبتي مش هسيبك تاني وهفهمك كل حاجه بعدين. اهدي متعيطيش ومسحت دموعها. وفضلو يحضنو بعض كل شويه ❤️❤️❤️❤️🫂🫂🫂.
مراد بفرحه : كنت عارف انك عايش يا آدم وحضنو جامد .
ادم : كنت عارف يا اخويا . وشافو حور & ورد : قد اي بيحبو بعض اوي 🥺❤️
سعاد بفرحه ودموع: ابني وحشتني كنت هموت عليك وكنت بحاول ابقا قويه بس انا مكنتش قادره علي فراقك يبني .
ادم : انا بخير يا امي وحضنها وباسها من أيديها ورأسها ❤️🫂🥺.
ادم : شاف ليلي واقفه وعايزه تحضنو .
محبش يكسر فرحتها وفتحلها دراعتو .
ليلي : جريت عليه وحضنتو بشوق .
ليلي : الحمدلله علي سلامتك يا آدم ❤️
ادم : الله يسلمك يا ليلي ❤️
بعدين سلم علي؛ محمد ✨
مراد : حمد لله علي سلامتك يا صقر الداخليه 😉
حور : الله يسلمك يا اخويا 😉
سعاد : حمد لله علي سلامتك يا حور وحضنتها .
حور : الله يسلمك يا سوسو ❤️
مراد : كويس انكو رجعتو مكنوش شايفين حالتنا عامله أزاي .💔
حور : حمد لله اننا رجعنا اهو ❤️
مراد : بمناسبه بقا خبر الحلو دا .
بكره خطوبتي علي ورد . ❤️
موافقه يا ورد ❤️
ورد : تنظر لحور ❤️
حور : وافقي يا ورد ❤️
ورد : موافقه ❤️❤️
الكل كان فرحان .
ف المساء .✨
الكل عرف أنهم لسه عايشين ❤️
وذهبوا الاربعه ال الحفله ✨
ليتكرمو علي نجاحهم ف المهمه ✨
كان جميع الظباط موجدين .
الوزير وصل ❤️✨
الوزير : اليوم بهنئ الابطال الاربعه ال ديما رافعين راسنا ف كل مهمه وقدرو ينجحو ف المهمه الصعبه دي.وبنشكرهم علي مجهودهم الصعب ال مش هيتقدر بثمن ابدا رحبو معايا ب صقور الداخليه و المقدم ادم &رائد مراد 💖💖.
اتفضلو .
وطلعو ال الاربعه الي الاستيدج❤️
وقفو بجانب الوزير و سياده اللواء ❤️💖
واتكرمو واخدو جائزه علي شكل صقر 🦅✨
بعدين حور & ورد اتكلمو 💖
احنا بنشكر سياده اللواء شريف علي وقفتو معانا هو ال وصلنا للمكانة دي من غيرو مكانش هيبقا في صقور الداخليه ✨. وبنشكر علي سياده الوزير. علي كلامو الجميل. دا ف حقنا وشكرا 💖بعدين الظباط اتكرموو.
✨ف مكان آخر ✨
مروان بكره : بقا كل دا اكتشف انك انتي يا حور صقر الداخليه انتي واختك صدقيني هخدك ومحدش هيعرفلنا طريق . وفكر ف فكره وضحك بشر .
ف سجن ✨
عزيز : كده حلو اوي يعني لسه عايشين لازم اقول ليهم الحقيقه عشان يتحبس معايا.
✨في اليوم التالي يوم الخطوبه ✨❤️
كانت الفيلا متزينه بشكل حلو اوي ❤️
و المعازيم كانت قاعده واليوم كان جميل بشكل ❤️✨
وفوق كانت ورد لبست الفستان الزهري الجميل وميك سمبل وشعرها الاصفر كيرلي الرائع وكانت اميره بمعني الكلمه❤️
وكانت بجانبها حور : تظبطلها بعض التفاصيل ❤️
وكانت حور لابسه فستان احمر رقيق وجميل جدا عليها مع شعرها الأسود الجميل ❤️❤️
حور :جي اليوم ال كان نفسي في بجد اكون معاكي فيه وفعلا انا جنبك يا ورد ❤️.وطالعه زي الملاك يا اختي ❤️✨
ورد: انتي سعادتي يا حور بجد انتي كل حياتي .
اللحظه نفسهم اهلهم يكونو معاهم 💔.
عند مراد ✨
كان لابس بدله سوده جميله ❤️❤️وكان وسيم بمعني الكلمه و ادم كان واقف معاه ❤️❤️✨
ادم : والله وبقيت عريس يا مراد مبروك يا اخويا ❤️
مراد : عقبالك انت كمان وغمزلوو😉
ادم : فهمو بس سكتت 😂❤️
بعدين ادم و مراد نزلو . وجميع سقف ليهم تصفيق حار❤️❤️❤️❤️❤️❤️💖💖💖✨✨✨
وقفو تحت مستنين ورد و حور 💖
بعدين ✨
بيظهرو ورد و حور 💖.
مراد : شاف ورد كان مفتون بجمالها 💖
ادم : كان معجب بجمال حور 💖
حور نزلت ب ورد 💖💖
مراد : مد ايدو لورد و رقصو سلو 💖💖
وكانت حور واقفه وشايفهم ومبسوطه 💖
ادم : جي من وراها ❤️
خبط علي دراعها ❤️
ادم : اسمحيلي برقصه معاكي 💖
حور : ليلي مش هتزعل 🙄
ادم : انا وليلي خلاص مبقاش ف حاجه بينا .
حور : ليلي بتحبك يا يا آدم .
ادم : انا معنديش مشاعر اتجاها وهي كمان برضو .
حور : تمام يا آدم .
ادم : موفقه نرقص ❤️✨
حور : وفقت ورقص معاها .
والكل كان مبهور من جمالهم ال ملوش مثيل ❤️❤️.
ليلي : قررت تحكي الحقيقه . و وبتشوف ليزر احمر مصوب علي ادم😳😳😳.
ليلي بتجري بسرعه .
ليلي : ادددددددددمممممممم حاسب 😳😳😳.
والقناص بيضرب الطلقه.
الكل بصدمه 😳😳😳😳😳.
حور بصدمه 😳😳😳😳: ليليييييييييييييييي😳😳😳😳
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : ( رواية صقور الداخلية الفصل الخامس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صقور الداخلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.