القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الثالث عشر 13 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الجزء الثالث عشر 13 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس البارت الثالث عشر 13 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الثالث عشر 13 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الثالث عشر 13 بقلم منار همام

آيه بصتله بصدمه.. ادهم بكل برود 
: اي مالك 
آيه بتوتر: م.. مفيش..ا.. انا عايزه خالتي.. ادهم بعد وطلع برا.. بص لامه الي قاعده 
: فرحي علي بنت اختك بكرا
نوسه بصدمه: يلهوي لا بكرا قريب اوي خليها حتا بعد اسبوع.. 
ادهم: انا قلت كلمه 
نوسه قربت منه بحنيه
: يا حبيبي اي بنت بيبقا نفسها تجهز ليوم فرحها وتفرح بيه. وغير كدا انا عارفه انها مش موافقه انا هحول اقنعه 
ادهم: موافقه والا مش موافقه هتجوزها 
نوسه: يا ابني علشان خاطري 
ادهم اتنهد: حاضر بس اسبوع واحد قبل ما الاجازه بتاعتها تخلص
نوسه ضحكت: روح شوف هتعمل اي وانا هتدخل اشوفها 
ادهم: طاب اسمعها بس تقول لا او مش موافقه 
نوسه: روح يا ادهم ربنا يهديك 
نوسه دخلت لآيه الي جريت عليها حضنته علطول 
بدموع: انا مش عايزه يا خالتي.. ونبي يا خالتي قليلي انه بيهزر 
نوسه بجنيه: تعالي تعالي يا حبيبتي.. نوسه خدتها وقعدت علي السرير وبعدتها عن حضنها ومسحتلها دموعها
: ليه العياط دا كله
آيه بدموع: مش عايزه اتجوز ادهم
نوسه بحنيه: ليه ماله ادهم
آيه: يعنى انتي مش عارفه يا خالتي 
نوسه ابتسمت: ايوه هو بارد وغلس و معندوش ريحت الذوق بس جدع وبيحبك.. وقبل متبصيلي كدا ايوه بيحبك وهيتجنن عليكي . انتي عارفه كل الي عمله دا علشان قلتله انك تعرفي ولاد...راجل ملو هدومه متعلم والحمدالله شغله حلو وبيغير عليكي جربي مش هتندمي 
ايه: ب.. بس.. ا.. 
نوسه: بصي يا حبيبتي كل واحده و شطرتها... شيفه ادهم دا تقدري كدا تخليه شخص تاني 
آيه كانت لسه هتتكلم بس وقفتها نوسه
: علشان خاطري يا آيه انا مش هطمن عليكي غير مع ادهم وافقي 
آيه اتنهدت الي تشوفيه يا خالتي 
هنا نوسه طلعت تزغرط بفرحه ادهم كان واقف في البلكونه ابتسم
....
ايهاب صحي لما حس بحركه جنبه بعد بخضه لما شاف الي قاعده علي السرير 
جميله ببتسامه: القهوه يا بيه
ايهاب: انتي مين
جميله: الخدامه الجديده 
ايهاب مسح علي وشه بضيق
: طاب اتفضلي 
جميله مشيت بس حور كانت طالعه الحمام وشفتها حور بضيق
: مين دي 
ايهاب رما نفسه علي السرير
: بتقول الخدامه الجديده
حور: ازي تقعد جنبك كدا 
ايهاب: علمي علمك 
حور: البت دي متجيش الاوضه تاني ولو عايز حاجه اطلبها مني 
ايهاب رفع نفسه شويه من علي السرير وبصلها بحاجب مرفوع
: صوتك
حور استوعبت انها علت صوتها.. بس هي مكنتش حاسه في نفسها والغيرة اتحكمت فيها
.... 
الكل متجمّع علي الفطار 
ايهاب بص لجده 
: في حاجه يا جدي
الجد: في فلوس اتاخد من الخزنه ولي عمل كدا حد من اهل البيت 
ايهاب: ازي يعنى يا جدي اتاكد تاني اكيد في حاجه غلط
جمال بص ل عباس بهدوء
: قلي يا عباس امال المية الف الي محولين علي حساب نوسه بتوع اي... عباس اتوتر و وشه جاب الوان
جوه في المطبخ ضحكت بصخب
جميله: دي هتبقا حريقه يا ماما بس استني 
.... 
جميله: لا لا متخفيش انا ظبط الوصل وخليتها بتريح النهارده ورميته في اوضه جمال 
.... 
جميله بشر: لا ولسه يما هيشوفو كل الي عملوه معاكي هردو ليهم مرتين
... 
آيه كانت نازله تشتري عيش زي ما طلبت منها نوسه.. بصت وراها لقية شويه شباب 
شب: الحلو رايح فين علي الصبح 
آيه بصة قدامه ومشيت علطول 
شاب تاني: ما طريه الناس لبيعضه برضو 
واحد منهم اتاجراء وقرب منها وهو بيعمل صوت شهير ببقول 
: اركب الهواء..   محسش غير وبكيس في وشه
: هركبهولك يا روح امك
وكان ادهم الي شكله نازل من البيت علطول من غير مايغسل وشه حتا.. بصله وهو بينهج بغضب
: غووووري علي البيت.. آيه اتنفضت وجريت... 
ادهم بص لشباب 
: تعلولي بقا... 
عند اسر كان واقف بيصلح العربيه 
طفل: اسطا اسر اسطا اسر...اسر رفع راسه بعد ما كان بيصلح في العربيه..الباشمهندس ادهم بيتخانق علي اول الشارع
اسر: مع مين ياض
الطفل: معرفش 
اسر مسك سلسله معدنيه كبيره ولفه علي ايده وتجه بكل غصب لبرا وووو...
يتبع....
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس )
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.