القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صقور الداخلية الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الجزء الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية البارت الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة


✨ف الهند✨مومباي ✨
ناس راكبين مركب شافو اتنين نايمين علي شاطئ.
ناس وصلو لحد عندهم ونزلو يفوقهم ومقاموش عرفو انهم كانو غرقانين حاولو يضغطو عليهم لحد ما فاقو وفضلوو يرجعوو كل المياه ال شربوها .
فاقو . وبصو حواليهم .لاقو اجي ٤ واقفين قدامهم لابسين هندي .
احد رجال يتحدث هندي: هل انتم بخير .
وهنا اتكلم ادم 😂✨عايشين اهو 😂😂❤️
ادم : انا مش فاهم حاجه.
بدأت تكلم حور 😂❤️
حور : نعم بخير شكرا لك .
ادم : استغرب أنها بتعرف تكلم هندي 🤔
احد رجال : منزلنا قريب من هنا تفضلو معنا .
ادم : حور ترجمي.
حور : بيقول بيتو قريب من هنا بيعزمنا نيجي عندو نروح ولا لا .
ادم : ماشي لان عايز اغير الهدوم دي .
حور : اجل بطبع وشكرا لك ❤️
احد رجال : هيا تعالو معنا .
حور & ادم : نهضو وراحو معاهم .
ادم : انتي بتفهمي هندي يا حور .
حور : ايوه لان من صغري انا ورد كنا بنتابع مسلسلات هنديه فا أتقنا لغه ❤️
ادم : كل يوم بتفاجئ بيكي اكتر من قبلوو وابتسملها بحب ❤️
حور : ابتسمت وسكتت❤️
ثم وصلو الي بيت كبير . وكان الكل لابس ابيض لان اليوم عيد الهولي يعني عيد الالوان.❤️
حور : نامستي (يعني مرحبا 👋)
ادم : يعني اي نامست دي 🤔
حور بضحك : نامستي يعني مرحبا 😂😂
ادم : نامست نامست .
الجميع ضحك عليه 😂😂
حور بضحك 😂: اسكت احسن 😂😂❤️
ادم بحب وينظر إليها وشعرها مبلول ❤️😍.
حور : بتبص فين يلا ندخل .
ادم :يلا
احد البنات تكلم حور: تعالي بسرعه نلبسك قبل ما يبدأ الاحتفال. واخدوها واخدت شاور وجابولها ساري ابيض جميل بس كان بادي من فوق لان حور مش بتلبس عاري ❤️وعليه ساري وكانت جميله جدا ❤️
✨عند أدم ✨
الرجال اخدو واخد شاور ولبس هندي كان عباره عن بنطلون واسع و قميص طويل وكان لونو ابيض ف عيد الهولي الكل بيلبس ابيض ❤️
وكان ادم وسيم جدا ❤️✨
وفجاه الكل طلع وبنات طلعت و الرجال.
ادم : شاف حور انبهر من جمالها ❤️😍✨
حور : شافتو كان وسيم جدا 💖.
بعدين سابوهم وفضلو سوي لوحدهم .
ادم : دا اسمو ساري. ال انت لابسه دا صح 💖
حور : ايوه اي رايك .
ادم بمشاكسه : مش بطال عادي يعني .
حور بغيظ : بقا كده ماشي . ولسه هتمشي.
ادم : مسكها من أيديها وقربها ليه ❤️
ادم بحب : بهزر معاكي طالعه زي القمر ف ساري ❤️
حور بكسوف: ممكن تبعد شويه يا آدم .
ادم : حابه تبعدي ليه ❤️
حور : افتكرت ال حصل من مروان وبدأت تتوتر .
ادم : اهدي يا حور عايز اعرف لي كل ما اقرب منك بتخافي كده .
حور : لا مافيش حاجه.
ادم : لازم اعرف يا حور ف اي . ولسه هيكلم .
البنات راحو عند حور وشدوها وطلعو بره لان الاحتفال بدأ.
ادم : هعرف انهارده يا حور سبب واكيد سبب مروان 😳😳😳لان اول ما شوفتي وانتي متوتره كده .
✨ف الاحتفال ❤️✨
بدأو يرقصو رقص هندي 💃💃ويرمو علي بعض الألوان 🔴
ادم : مراقب حور وسرحان فيها ❤️✨
ادم : مسك لون احمر بايدو واتجه عند حور .
ادم : حور ❤️
حور : لسه هترد عليه .
ادم : حط اللون علي خدها ❤️❤️
حور : كده تبوظلي وشي ومسكت لون بنفسجي وعلي ملابسو و وشو .
ادم : كده طيب وفضلو يجرو وراء بعض ويهزرو ويضحكو سوي ✨❤️ثم اتبادلو النظرات ✨💖 ادم حس بمشاعر اتجاها 💖.
✨ف مصر ✨
ف فيلا مروان .
كان قاعد غرفتو. وقعد يتكلم كلام .
وكانت ليلي بتعدي بصدفه بتسمعوو.
مروان: كان معلق صوره حور .
مروان بجنون:انا ال قت*لت اهلك يا حور لان منعوني عنك محدش يقدر يمنعني عنك واكيد انتي عايشه مستحيل تمو*تي . مستحيللل وكسر المرايا 😳.
ليلي بصدمه 😳😳😳 يلهوي دنا هوديك ف داهيه يا مروان.
وجريت تقول لابوها .مروان شافها وعرف انو سمعها .
مروان : استني عندك يا ليلي وفجاه مسكها وبدأ يخن*قها .
مروان: هقت*لك لو قولتي حاجه يا ليلي سااااااامعه 😠
ليلي بخوف : حاااضرر مش هقول حاجه سبني همو*ت 😓
مروان: سابها و وقعت بتتنفس ب العافيه .
مروان بصوت مخيف : عارفه لو حد عرف ال سمعتي دا هقت*ل مراد و ورد وابوكي كمان كلكو سااااااااامعه 😠.
ليلي : مش هقول حاجه خالص وجريت علي اوضتها .
✨ف فيلا ادم ✨
ورد : كانت ماسكه صوره حور وحضناها وقعده بتعيط 💔.
مراد : حاسس من جواه أن هما عايشين ❤️
مراد: ورد حبيبتي اهدي عايزه اقولك علي حاجه انا حاسس ان هما عايشين يا ورد احساسي بيقولي كده 🥺❤️
لان لو كانو ما*تو كانو اكيد لاقوهم 🥺❤️
ورد بحزن : يارب يا مراد يكونو عايشين نفسي اختي ترجع مش قادره اعيش من غيرها 💔😭
مراد : مسك ايديها هنلاقيهم يا ورد وهيطلعو عايشين انا متاكد من دا لان ادم اكيد ميمو*تش بسهوله دي ولا حتي حور ❤️. ورد بصتلو بحب واطمئنان ❤️وهو كمان ❤️
(ف سجن القاهره )
عزيز : انا لازم اطلع من هنا يا اما مش هتحبس لوحدي لازم اعترف كل حاجه لشرطه عشان مروان كمان يتحبس معيا .
عند ليلي ✨
ليلي : لازم ورد تعرف حقيقه لان هكون كده بشاركو ف الجريمه بس ازاي ومروان هيقت*لني 💔وقعدت تفكر هتعمل اي .
✨في الهند ✨
كان الجميع قاعدين علي الارض وبياكلو كباب هندي و رز بسمتي .
ادم : حور انا اول مره ادوق كباب هندي ويطلع حلو كده ❤️
حور : ونا كمان كنت ديما بشوفو في مسلسلات بس و اول مره اكلو ❤️
ادم : هما عندهم كده ديما بياكلو علي الارض مش سفره .
حور : لا عادي ف ناس بتاكل علي سفره وناس بتاكل علي الارض بس شكلهم هما بيفضلو الأرض اكتر ❤️
ادم : بعد ما نخلص اكل لازم نكلم شويه لان بكره هنمشي علي مصر لان فتحت تلفزيون مكتوب أن احنا اتوفينا وشكل ناس هنا مش عرفينا . وكمان اكيد اهلنا ومصر كلها افتكروا اننا موتنا لازم نرجع مصر بكره ❤️
حور : اكيد ورد دلوقتي منهاره عليا 💔
ادم : اكيد وامي و مراد كمان بس مراد زعلان بس هو اكيد حاسس انو انا عايش لان انا عارف مراد من زمان احساسو ديما صح . وكمان صحيح شرطه قدرت تقبض علي عزيز ❤️
حور : بجد أخيره الحمد لله.
ادم : بس كلو عرف انك انتي صقر الداخليه الاسف انتي واختك . بس اكيد الوزير و اللواء مش هيديقو لان عارفين ال حصل معانا كلو .
حور : كان نفسي فعلا كلو يعرف أن انا صقر الداخليه.
ادم : واهو حصل الي كنتي بتنمني ❤️
احد رجال: لماذا تتحدثون كثير انهو طعماكم وتحدثوا .
ادم بغيظ : بيقول اي راجل دا 😠
حور بضحك : اهدي يا آدم بيقول انتو بتكلمو كتير ليه خلصو اكلكو وبعد كده اكلموو😂❤️
ادم : وهو مالو يعني 🙄
حور ضحكت😂 .
حور ردت عليه : حسنا سوف ناكل ونتكلم وشكرا لكم جزيلا علي مساعدتكم لينا ومش هننسا وقفتكوو معانا ابدا .
احد رجال كبار : علي اي يا حور انتم زي اولادي ❤️
ادم : ترجمي .
حور : بشكرهم علي وقفتهم معانا وهو بيقول انتو زي ولادي ❤️
ادم : قولي ليه ادم شافعي مش هينسي معروفك معاه ابدا ❤️
حور : يا عمي ادم شافعي ........
راجل كبير : دا واجبي يا ابني ❤️
وانتهو الطعام و حور سعادتهم ف غسل الاطباق وكلهم رفضو انها تغسل بس هي أصرت .
ادم كان مبسوط من ال بتعملو وقد اي طيبه بس لو تبطل العند شويه ❤️
بعدين خلصت . وبدور علي ادم لاقيتو واقف بره مستنيها ❤️
حور : مش ملاحظ حاجه يا آدم .
ادم : اننا مش بنتخانق 😂❤️
حور : لماح ماشاءالله عليك 😂❤️
ادم: احنا كده احسن بكتير من خناق يا حور ❤️
حور : يارب نكمل علي كده لآخر 😂❤️
حور بتفكير : انت. ليه خلتنا نقع ف نهر .
ادم: بدأ يحكي .
فلاش باك ✨
ادم : شاف بيطلع المسد*س وهيقتل حور حضن حور وقعو في نهر . حور كانت هتغرق بس ادم مسكها وفضلوو يعومو لحد ما قربو يوصلو لشط موجه جات عاليه غرقتهم واغمي عليهم وموجه فضلت ماشيه بيهم لحد الشاطئ.
✨باك ✨
حور : انت أنقذت حياتي لتاني مره يا آدم ❤️ شكرا يا آدم بجد ❤️وحضنتو من فرحه .
ادم: حس أن قلبو بيدق جامد لما حضنتو . وكان فرحان فنفس وقت ومستغرب .
حور : انا اسفه بس من فرحه بس .
ادم : ممكن اعرف دلوقتي يا حور ممكن اساعدك ❤️
حور :هحكيلك يا آدم .
حور : مروان كان خطيبي زمان .
ادم بصدمه 😳: مروان كان خطيبك .
حور : أيوه ثم قصت عليه كل حاجه.
ادم بصدمه : دا حيوان وعايز يتربي من. اول وجديد صدقيني أول ما نرجع لهحب*سو واجبلك حقك انسان قذ*ر 😡
حور : بلاش يا آدم لو عمل حاجه تاني انا هتصدرلو لان انا مش حور بتاعت زمان . عشان كده من ساعتها بتوتر من حد بيقرب مني 💔وكنت بحلم ديما انو كان هيعت*دي عليا و الحمد لله مبقتش احلم تاني عشان كده انتقلنا من اكتوبر الي مدينه نصر ❤️
ادم : يا كل دا عيشتي يا حور 💔
انا كمان ابويا مات ونا صغير عشان كده كنتي تشوفيني وحش بس انا مش كده يا حور انا كويس من جوا حتي ليلي مكنتش عارف بحبها ولا لا ونا عارف انها مكنتش بتحبني لان مكانتش بتهتم بيا من الأساس . 💔
حور : الله يرحمه💔 . وانت يا ادم انسان طيب و مش وحش زي ما كنت فاكره بس ليلي اتغيرت يا آدم.
ادم : بعد اي يا حور ونا خلاص نسيتها .
ادم: حور .
حور: ايي .
ادم : انتي لسه بتحبيه .
حور : لا يا آدم مروان كان صفحه واتقفلت .
ادم :معرفش ليه كان فرحان من جواه لما قالت كده .
حور: يلا ندخل ننام الوقت اتاخر وعايزين نلحق اي طياره بسرعه بدري .
ادم بحب: يلا ❤️
✨يوم جديد علي ابطالنا ✨
ادم & ورد : بيجهزو ويسلمو علي أهل البيت وشكروهم ومشيو. اتجهوا الي المطار ❤️
امن بصدمه 😳 ادم بيه استاذه حور انتو عايشين 😳
ادم : بصوت واطي متعرفش حد اننا عايشين حاول تركبنا بسرعه علي أول طياره رايحه مصر .
امن اتفضل بسرعه تعالو . واتجهوا وركبوا طياره ومتجهين الي مصر ❤️
✨ف فيلا ادم ✨
كان الكل مجمع مراد&ورد&ليلي&سعاد&محمد✨ معادا مروان ✨
وفجاه الاتنين بيدخلو مع بعض
ادم & حور : اهلا بدار البيت ❤️
الكل بصدمه 😳😳😳😳😳
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية صقور الداخلية الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صقور الداخلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.