القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وردة يونس الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنوشة

رواية وردة يونس الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم رنوشة
رواية وردة يونس الجزء الثالث عشر 13 بقلم رنوشة
رواية وردة يونس البارت الثالث عشر 13 بقلم رنوشة
رواية وردة يونس الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنوشة

رواية وردة يونس الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنوشة

يونس: لا طبعا انتى عارفه انى اتجوزتها عشان جدى بس لكن انا بحبك و...
ورد من وراه: وايه كمان يا يونس بيه
يونس بصدمه : طيب هقفل دلوقتي وبكره هجيلك
يونس قفل واتجه ناحية ورد 
ورد بدموع: كمل كمل 
يونس: انتى مش فاهمه حاجه
ورد : اها انا فعلاً مش فاهمه صح ورد بدأت تتكلم بصوت عالى وهي بتضرب'ه فى صدره وبتعيط 
_ مش فاهمه ايه مش فاهمه انك بتخون'ى و...وكل شويه تقولى هجبلك حقك من عمار صح ..انت مفرقتش عنه فى حاجة..هو كمان كان بيخو'نى و...
يونس بقوه: اخرسى يا ورد متتكلميش تانى
ورد انكمشت بخوف وهي بتعيط ويونس سحبها لحضن'ه 
يونس: ينفع تهدى عشان اعرف اتكلم
ورد بشهقات: انا قولتلك اتجوز صح...انت
يونس قاطعها: قولتلك متتكلميش واهدى تعالى نقعد 
يونس قعد وهي فى حضن',ه لحد ما هديت
يونس: اقدر اتكلم بقا
ورد هزت راسها بهدوء واتعدلت وهي بتمسح دموعها
يونس: منه من فتره كانت هتم'وت ...ناس اتهجمو'ا عليها وضربوها بالسكي'نه 
ورد شهقت برعب
يونس بسرعه: اهدى هي كويسه ، المهم انى كنت مته'م بقتلها واللى عايز يقت'لها كان عايزنى انا اللى اتحب'س 
ورد بخوف: مين ده ؟! 
يونس: حد مش هتعرفيه اسمه سعيد
ورد : ده رئيس عمار مش كده!
يونس باستغراب: انتى تعرفيه ازاى
ورد ضحكت بسخرية: أبدا بس جوزى كان هيبيعن'ى ليه
يونس بصدمه: انتى بتقولى ايه
ورد : هفهمك بس كمل
يونس : سعيد وعمار أع'داء من زمان اوى فى الشغل عايزين يخلص'وا منى بأى طريقة
ورد : طب ليه منه وهي مرات عمار
يونس: طليقته بس على علاقة بيها لحد دلوقتي
ورد : مش فاهمه
يونس: هو طلقها بأمر من سعيد بس لسه محدش مننا عارف السبب
ورد : انتوا مين
يونس: انا وفهد وأكرم ده الظابط اللى ماسك قضية سعيد
ورد : هو شغله..
يونس: سعيد أساسا شغله مخد"رات بس واخد الشغل ده ساتر
ورد بخوف : ما تبعد عنهم وملكش دعوه انا خايفه عليك
يونس حضن'ها واتكلم وهو بيبو'س راسها: متخافيش كل حاجه هتكون كويسه
ورد باحراج: انا أسفه.
يونس: منه معاهم هما عايزين يوقعونى ف لازم اجاريهم بس دلوقتي واى كلمه هقولها متصدقيهاش
ورد : حاضر 
يونس : الفجر يلا قومى اتوضى عشان نصلى
ورد : ماشى
عمار نايم ومنه فى حضن'ه 
منه : وبعدين يا عمار
عمار : خلاص هانت وهنخ'لص منه 
منه : وسعيد
عمار بخبث: متقلقيش انا عارف هعمل ايه 
منه : هتغد'ر بيه 
عمار: قبل ما هو يغد'ر بيا 
منه : وانا 
عمار: مالك 
منه : هتغد'ر بيا انا كمان
عمار : مستحيل طبعاً انتى مراتى
منه : بحبك
عمار قرب منها بخبث : وانا بعشقك
تانى يوم عند يونس الكل متجمع ع الفطار
نبيل : عايزك يا ورد 
ورد : حاضر 
ورد ونبيل راحوا المكتب ويونس قاعد قلقان
ماجد: مالك قلقان كده ليه 
يونس : عشان جدى ممكن يتعصب عليها تانى ويضر'بها وانا مش هسمح بكده 
ماجد وآمال بصوا لبعض
عامر ببرود : مش دى اللى انت متجوزها غصب عنك ومش طايقها مالك بقا !
يونس: ده كان زمان دلوقتي انا ..
يونس سكت أول ما سمع صوت ورد بتصر'خ و.....
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية وردة يونس الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية وردة يونس )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.