القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الحادي عشر 11 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الحلقة الحادية عشر 11 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الجزء الحادي عشر 11 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس البارت الحادي عشر 11 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الحادي عشر 11 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الحادي عشر 11 بقلم منار همام


حور قعدت...في زاويه الحمام وهي ضامه رجليها وبتـ*ـعيط.. مش عارفه تعمل ولا تتصرف ازي.. ايهاب رفع وشه وفتح الحنافيه بص لحور
: قومي انا كويس محصلش حاجه 
حور قامت وهي لسه بتـ*ـعيط. ايهاب طلع وهي طلعت وراه ايهاب بغضب لف ليها
: ما خلاص قلتلك مفيش حاجه 
حور رجعت لورا ودموعها زادت ايهاب اتنهد وقرب منها خدها في حضنه وبهدوء
: في اي مالك
حور بشهقات
: ا.. انت كنت بتر..جع د*م ي.. يمكن عندك مرض وحش
ايهاب باس علي راسها
: انا كويس متخفيش يلا ننام 
ايهاب مشي لحد السرير وهي في حضنه ونامو 
....صباح يوم جديد... 
ادهم طالع من الاوضه بتاعته بيفرك في وشه بنوم.. آيه واقفه وحوليها ادوات التنظيف بتقلب في التلفزيون علي اغنيه حلوه تنضف عليها
ادهم ولسه اثرا النوم باينه عليه
 : امال فين ماما
آيه: نزلت السوق تجيب طلبات
ادهم قعد:  اعمليلي افطر 
ايه عملتو يفطر وستنته يخلص وينزل الشغل
ادهم: مالك واقفه كدا
آيه بتوتر: مش هتنزل الشغل 
ادهم فهم ان هي مكسوفه تنضيف قدامه
ادهم رجع لورا علي الانتريه وفرد دراعته
: لا... لازمتها ايه الورقه الي معانا طلامه مش عارفين ناخد راحتنا 
ايه هزت راسها بهدوء ودخلت غيرت.. لبست عبايه ضيقه شويه وقصيره قبل العكب بشويه طلعت لقيت ادهم... دخل جاب لاب توب وقعد يشتغل 
آيه بدئت شغل وشويه شويه نسيت نفسها و تشتغل براحتها و مخدتش بالها من الي كل شويه يبصلها ومركز مع كل تفصيلها.... ادهم وقف بضيق قفل لاب ودخل مش هيقدر يتحمل اكتر من كده هيعمل حاجه يندم عليها لو قعد دقيقه... فضل شغال شويه والفضول خده يعرف بتعمل اي فتح لاب توب عليها من خلال الكاميرا المراقبه الي في الصاله ونبهر بيها قاعده ترقص بكل اريحيه. فضل مركز معاها وكل تركيزه موجه لشاشة لاب كأنها بتقدم عرض خاص ليه هو بس ادهم بلع ريقه برغبه فجاء قفل لاب وطلع  فتح الباب بكل عنف
... 
...شمس صحيت علي حاجه رطبه علي خدها فتحت عنيها وكان عبدالرحمن بيبو*سها علي خدها 
عبدالرحمن: صباح الخير... والجمال... و ودلال.. وكل حاجه حلوه... ومع كل كلمه بيبو*سها 
شمس ابتسمت بكسوف
: صباح النور 
عبدالرحمن: حرام عليكي بقا بعد دا كله صباح النور كدا 
.. شمس عضت علي شفيفها بخجل رفعت نفسها شويه وباسته علي خده
: اهوو يلا بقا علشان عايزه انزل اعمل الفطار
عبدالرحمن رفع حاجبه: نعم تنزلي فين لسه بدري وبعدين انا مصحيكي علشان نقعد شويه مع بعض مش بتلم عليكي النهار كله
شمس: لسه بدري اي دا انا اول مره في حياتي اقعد فوق للوقت دا ويلا علشان مرات عمي 
عبدالرحمن: ليه كنتي بتصحي الساعه كام 
شمس: امم احيانا 3الفجر ولو كنت تعبانه وزودت نوم 5
عبدالرحمن بضيق: ليه بتبيعي لبن
شمس وهي بتقوم
: لا انا الي بحلب اللبن.. شهقة لما عبدالرحمن سحبها عليه مره تاني ودفن راسه في رقبتها 
عبدالرحمن: طاب مفيش نزول وعايز دكر يجي يخبط علي الباب
عند ايهاب.. 
نايم علي السرير وحور في حضنه لسه مصحيتش بيحرك ايده علي شعرها ومركز في ملامح وشها.. ابتسم لما افتكر خوفها عليه امبارح
حور صحيت ورفعة وشها لايهاب 
حور بنوم: صباح الخير 
ايهاب قام: صباح النور
حور قعدت علي السرير وبصت لايهاب
: احسن دلوقتي
ايهاب وقف عند الدولاب بيجمع هدوم وبكل برود
: الي حصل امبارح محدش يعرف بيه فاهمه 
حور هزت راسها بيأس وقامت تغير وينزلو 
... 
آيه شهقة لما خبطت في ادهم الي وشه ميبشرش بالخير... آيه بعفويه حتط ايدها علي صدره و هو ايده علي وسطها تلقائيآ
آيه حولت تبعد بس هو شدد علي وسطها اكتر... ومشط نظره علي جس*مها  بر*غبه ووو..
يتبع....
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.