القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم مليكة مراد

رواية تزوجت صقر الصعيد الحلقة الحادية عشر 11 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الجزء الحادي عشر 11 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد البارت الحادي عشر 11 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم مليكة مراد

رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم مليكة مراد

ملك قعدت على السرير واكملت بدموع.لما كنت بعمل تصرف مش كويس كنت بتزعقلي ومره كنت لابسه بيجامه قصيره زعقتلي مع اني كنت لسه صغيره ومره كمان كنت بلعب أنا ومي وكريمه وعلي زعقت فيا قدامهم كلهم ومزعقتش ف مي ولا كريمه لحد مبقتش بلعب خالص وكل ما يقولولي تعالي نلعب مكنتش يرضي كنت بخاف منك 
فارس.كنت بخاف عليكي منهم
ملك.طيب أنا تعبانه ومش قادره اتكلم اكتر من كده انام ولا استناك تنام انت
فارس بضيق.خ
هواري افتح الباب 
فارس بضيق.البسي حاجه واسعه بسرعه
هواري.بقولك افتح
فتح فارس الباب
هواري.عامله ايه يا ملك 
ملك.الحمدلله بخير يعمي 
هواري.ارمي عليها اليمين ودلوق
فارس بصدمه.انت بتقول ايه
هواري.بقول اللي سمعته وأكمل بسخريه يا كبير الصعيد
فارس بغضب.لاه ملك هتفضل مرتي لحد ما موت واللي حصل من شويه كان سوء فهم مني 
هواري.سوء فهم منك برضك وبعدين أنا هستني لما تموت"ها وبعدين مفيش راجل بيمد أيده علي ست ولا انت مش 
سكت هواري وطلع بره الأوضه علطول 
ملك بصت ل فارس اللي طلع علي البلكونه
ملك طلعت وراه 
ملك.فارس تعالي نام عشان عايزه انام
فارس بغضب وهو مولع سيجاره.نامي دلوق
بعد شويه دخل فارس وكانت ملك نايمه علي الارض 
فارس شالها وحطها علي السرير 
فارس.ملك
ملك ..
فارس.طيب ردي عشان عارف انك لسه صاحيه 
ملك.نعم عايز ايه 
فارس.احكيلي حصل ايه بينك وبينه 
ملك بدموع.هو انت ليه مصر تفكرني بحاجه مقرفه زي كده انت كل مره بتكويني اكتر من اللي قبلها 
فارس قام قعد علي السرير 
امسكي اشربي
ملك.مش عايزه
فارس.طيب قومي اقعدي علي السرير وبصيلي 
ملك ها اديني قعدت 
فارس بزعل.مين قلك ان انتي بس اللي بتتكوي لم تسمعي سيرت الموضوع ده انا كمان بتكويني السيره دي واكتر منك كمان بس انا عايز افهم ايه اللي في رقبتك وضهرك حاسس اني مكتف ومش عارف افكر
فارس.طيب بصي أنا هسألك علي حاجه 
ملك.اسال
فارس .احم لما لمس"ك كنتي حاسه بتعب يعني أو كده
ملك.لا خالص 
فارس.رايحه فين
ملك.هنام علي الكنبه
فارس.خليكي نايمه هنا 
ملك .لا مش عايزه انام هنا
فارس بضيق.خليكي وانا هناك علي الكنبه
ملك بابتسامه.اصبر عليا بس هو انت لسه شوفت حاجه 
في الصباح كانوا كلهم قاعدين علي السفره
هواري .هنيه يا هنيه
هنيه.ايوه يا هواري بيه
هواري.روحي صحي فارس 
طلعت هنيه
فارس بنوم.مين 
هنيه.فارس بيه انزل كلم هواري بيه 
فارس.اديني جاي وراكي 
فارس.ملك ملك 
ملك قامت
فارس ادخلي الحمام عشان ادخل بعدك
ملك .ليه
فارس.ايه هو اللي ليه فوقي كده 
ملك .ادخل الحمام ليه 
فارس.هتدخلي الحمام عشان ننزل تحت
ملك .بس انا مش هنزل 
فارس.ليه
ملك بدموع بتحاول تداريها.انا مكسوفه انزل بعد اللي حصل عشيه 
فارس بضيق.ادخلي الحمام واطلعي بسرعه 
دخلت ملك وبعد كده فارس 
فارس خلصتي
ملك.هربط النقاب وهاجي وراك انزل انت
فارس.لاه مش هنزل خلصي
بعد شويه
نازل فارس ومسك ايد ملك 
هواري.تعالوا اقعدوا
ناديه بقرف.وه ليكي عين تنزلي بعد اللي عملتيه منقول ايه يعني كنتي متعوده يا خد.
هاشم بغضب.اقسم بالله لو فتحتي خشمك لكون ناسي انك مرتتعمي
فارس بغضب.حسابك تقل قوي واللي يقول علي مرتي كلمه عفشه هجطعله لسانه
هواري بغضب.انت اللي قولت عليها كل ده يبقي من حقهم هما يقولوا 
ملك مقدرتش ويتحمل كل كلامهم وطلعت تجري على فوق 
دخلت ملك ورمت نفسها علي السرير وهي بتعيط
طلع فارس وراها لقيها بتعيط
فارس بوجع.ملك
ملك ببكاء .ملك ملك ملك أنا بكره نفسي وبكره اليوم اللي فتحت عيني ولقيت نفسي في البيت ده
فارس قرب منها وخلع من عليها النقاب وقرب منها وحضنها جامد
ملك بتحاول تزقه 
فارس بتعب.ششش اهديي عارف كل ده بسببي بس ده مش سهل علي راجل صعيدي
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد ) 
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.