القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للقدر رأي اخر الفصل العاشر 10 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الحلقة العاشرة 10 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الجزء العاشر 10 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر البارت العاشر 10 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الفصل العاشر 10 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الفصل العاشر 10 بقلم نسمة محمود

مليكه_مالها ملك يامروان
ادم صحي علي صوت مليكه مخضوص وهو بيقول في ايه
مليكه فتحت مكبر الصوت ومروان حكي كل الي حصل
مليكه_طيب اقفل يامروان انا هلبس واجي انا وادم ومتقولش حاجه لخالتك مريم او عمك قادر سامع
مروان _سامع 
قفل ودخل اوضه ملك
ملك وهي بتهلوس_هتتخطب يعني خلاص
وأبتدت تعيط
مروان_إهدي ياملك 
ملك بعياط_هتبقي لحد غيري 
مروان_شش خلاص إهدي
ملك ابتدت تهدا ونامت 
مروان شال راسها من علي كتفه براحه وحطها علي.السرير وقعد جنبها علي الكرسي ونام من كتر التعب
مليكه وادم مفيش نص ساعه كانوا في المستشفى وصلوا ومليكه كلمت الدكتورة الي متابعه حاله ملك وفهمت منها كل حاجه
مليكه_انا قلقانه جدا علي ملك يا ادم 
ادم_هتبقي كويسه يا ملوكه 
مليكه_ملك زاي بنتي واكتر كمان والله انا بحبها اوي يا ادم
ادم حضن مليكه وقال وانا بحبك اكتر منها
مليكه _يافايق جاي تغير دلوقتي
ادم_لو مش هغير عليكي هغير علي مين يعني
قعدوا في الاستراحه ومليكه اتكلمت
مليكه_تعرف يا أدم اول مره شوفتك فيها فكرت في ايه
أدم _ايه
مليكه_قولت الواد مز وحلاوه وقمور هيبصلك انتي فوقي علشان كده طلعت عليك المو"س
أدم _وانا اول مشوفتك افتكرتك كيوته بس معرفش ان سعتها كان جعفور متملك منك
مليكه كانت في حضنه وقعده حاضنه دراعه وشايفين مروان وملك جوه 
مليكه_مروان بيعشقها بس بيكابر
ادم _انا مش عارف ليه العناد عنده في كل حاجه حتي الحب 
مليكه _طالع لأمه
ادم_وأمه حواء التي خُلقت من ضلعي انا 🥺❤️
(مبتعيشوش رومانسيه في البيت جاين تعيشوها في المستشفى 😂😂)
مر الوقت وجه يوم عمليه ملك
مروان في اليوم ده فضي نفسه من كل حاجه وفضل بس يصلي ويدعي هو واخواته وولاد عمه لملك والكبار وكله كان بيدعي ويصلي وفي الي قاعد بيقرأ سوره ياسين وفي الي بيصلي ومنهم الي بيدعي وقلقان
عد ساعه \اتنين /تلاته /اربعه/خمسه /
الممرضه_لازم نقفل كمان نص ساعه استأصلي المرض يله 
الدكتوره _انا لازم اركز العمليه ديه خطيره عايزين نطلع من غير اضرار
الممرضه_مش مهم الأضرار المهم انها تعيش اقفلي
الدكتوره صممت وفعلا قدرت تنجح في ده
الكل كان منبهرر بذكاء الدكتورة ديه وشطارتها 
الدكتوره _كده العمليه نجحت تقدري تكملي انتي الخياطه
الممرضه_طيب 
الدكتوره خرجت وهي مرهقه جدااا 
مليكه_ها 
الدكتوره_الحمدلله العمليه نجحت 
الكل فرح ومروان قلبه دق جامد لما شافها خارجه علي الترولي وداخله العنايه المركزه خلاص
مروان في نفسه _انا مالي قلبي بيدق جامد كده لي 
مصعب_شهد تعالي ثواني 
شهد _اي يمصعب
مصعب خدها علي جنب وقال الواد مروان ده شكله جبله ومش بيحس باين عليهم انهم بيحبوا بعض
شهد_عقبال الجبله اخوه م يحس
مصعب _بتقولي اي 
شهد_مروان بيكابر ف اي حاجه حتي الحب اخوك ربنا يعينه علي المهلبيه الي لي دماغه 
مصعب_الله يكسفك ياشيخع غوري 
شهد _بوراحه متزقش 
اسر_بت ياملاك مالك احلويتي كده ل...... ملاك انتي حاطه روچ 
ملاك_عجبك ياحبيبي.
اسر بغضب_غوري امسحي الزفت الي علي بقك ده
سديم بصوت متوسط_أهدوا ماشي احنا في مستشفى
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.