القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل العاشر 10 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الحلقة العاشرة 10 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الجزء العاشر 10 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس البارت العاشر 10 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس الفصل العاشر 10 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس الفصل العاشر 10 بقلم منار همام


ادهم اول مشاف انهيا*ر آيه وعيا*طها اضيق من نفسه معقوله لدرجه مش طيقا*ه وبتخاف منه...هو مكنش هيكمل وهو بيهددها بس... لبس التيشرت وبعد بضيق
: انتي لو اخر واحده في الدنيا مش ممكن ابصلها خليكي فاهمه كدا والي حصل في المعرض دا علشان ابعد نسرين صحبي بيحبها وهي عينها مني... ادهم كان طالع بس رجع... واهااا الورقه الي معايا هتتقطع اول ميتقدملك عريس... ادهم مشي اول ما فتح الباب كف نزل علي وشه بكل غضب من نوسه... ادهم معملش حاجه وطلع من الشقه كلها نزل تحت
نوسه دخلت جري علي آيه بلهفه
: حبيبتي انتي كويسه 
آيه مسحت دموعها
: متخفيش يا خالتي هو معمليش حاجه 
نوسه طبطت عليها 
: قومي اغسلي وشك يا حبيبتي... آيه هزت راسها وقامت 
..... 
ادهم قاعد سرحان و مرجع راسه لورا علي الكرسي في الورشه بتاعة صحبه"اسر"
: مكنتش اعرف انها بتكر*هني كدا 
اسر ضحك وهو بيطلع من تحت العربيه.. مسح اديه بالفوطه
: والله.. مستني اي منها بعد الي عملته... قافل الباب وبتهددها.. عايزها تعمل اي
ادهم اتعدل: وهي تعرف عني كدا... انا ممكن اعمل فيها كدا خمس سنين عايشه معانا كنت بطلع انام فوق السطح لحد ما  كتبت عليها... انا محافظ عليها من نفسي
اسر قعد قصاده 
: بتحبها!؟
ادهم: لا
اسر: طاب انا طالب ايدها 
بوكس نزل في وش اسر من ادهم بدون انذار..
اسر: اي مش انت مش بتحبه وصحبك اوله بيها
ادهم بغضب: دا انا اقتلها ولا تكون لحد تاني 
اسر حط ايده علي وشه بوجع وهو بيضحك
: روح صلحها يا اخي وغو*ر من حوليا
ادهم زق الكرسي علي الارض وهو بيبص لـ آسر بغضب ومشي...
....... 
فتحيه بخوف: انا خايفه يا مدام لحد يكشفني والله جمال بيه ما يرحمني فيها 
: اجمدي كدا ومتخفيش... جمال هيعرف منين ان ايهاب بيتعاطه وايهاب ذات نفسه ميعرفش 
فتحيه: م.. مهو الي حضرتك متعرفهوش ان ايهاب بيه اتجوز وبقي معاه المدام وهي ممكن تعرف
: حتا لو عرفت هتخاف تقول لجمال من ايهاب 
فتحيه: طاب تمام علي اتفاقنا احطلها كل يوم المخد*ر في القزازه الي بيجيبها
: ايوه بس عيزاكي تزودي الكميه علشان الحرب هتبداء بجد
...... 
ادهم دخل الشقه وهو باصص في التليفون والوقت كان متأخر لقي آيه قاعدة قدام التلفزيون ادهم حط الكيس(فيه الايس كريم الي بتحبه ايه)
 علي الطرابيزه وبكل برود وزي ما هو وشه في التليفون 
: قومي اعملي كوباية شاي 
ايه قامت ونفخت بضيق علي برودة وبصوت واطي
: يارب امتا اخلص منه.... ادهم قعد و شويه وطلعت ايه بالشاي حتط قدامه بضيق
: اتفضل 
ادهم برضو عيونه في التليفون 
: خدي الكيس دا  وادخلي نامي 
آيه:بكره اجازه ومش عايزه انام دلوقتي 
ادهم حط التلفون في جيبه وبصلها بتحدي
: عايز اسمع فيلم ومش هينفع تسمعيه معايا
ايه بسخريه: ليه يعنى في حاجات خا*رجه
ادهم بصلها بخبث: بظبط لو انتي عاجبك الموضوع تقدري تقعدي عادي
ايه وشها احمر من الكسوف وهي بتدب رجلها في الارض
: سا*فل... ودخلت. 
ادهم ضحك: متنسيش الكيس.. آيه طلعت، خدتها ودخلت تاني بغصب
..... 
حور واقفه في المطبخ وهي بتعيط.. وبتعمل لايهاب عصير لمون بعد ما فجاء قام وفضل يستفرغ في الحمام.. 
حور طلعت وحتط العصير علي الطرابيزه ودخلت الحمام ولقيت ايهاب بيغسل وشه 
حور مسحتلو وشه بالفوطه.. و ايهاب عرقان وبيترعش كله
: بقيت احسن
قبل ميرد عليها نزل وشه في الحوض تاني 
حور بخوف:... د.. دم..
يتبع....
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عبدالرحمن وشمس )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.