القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت اربعيني الفصل الثامن 8 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الحلقة الثامنة 8 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني الجزء الثامن 8 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني البارت الثامن 8 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني الفصل الثامن 8 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الفصل الثامن 8 بقلم عشق كاتبة

سعاد خلصت المكلمة وقعدت عالكنبة وبعد مدة رجعت كيان البيت وزين وصلها منى راحت مع كيان و زين ووسيم رجع بيته عند كيان غيرت هدومها وقعدت تتفرج عصور زين
كيان : الله عليك يا زين بيه كنت حلو لدرجة كبيرة اما دلوقتي فانت كمان حلو 
دخلت عندها منى وكان معاها كبايتين قهوة قعدت جنبها وكيان خبت صور زين 
منى : اهو كده بجد انت عاوزة تتجوزي بابا
كيان : لأ انت عارفة انه راجل أربعيني وعنده بنت بعمري ازاي يعني اتجوزه 
منى : اهو عادي متخفيش انا مش حقلك يا ماما 
كيان ضربت منى كتفها و ضحكوا هما لتنين رن تيليفون منى واتفاجأت من الرقم الجديد ده 
منى : ألو 
وسيم : ألو ازيك يا منى 
منى : وانت عرفت اسمي أزاي 
وسيم : ازاي يعني انت مش عارفة انا مين 
منى : لآ عارفة يا وسيم بيه انت بتتصل بيا ليه 
وسيم : عشان عاوزة اطمن على مدام زين بيه 
منى : زين بيه ده مش عمك قول 
وسيم : أيوة عمي يلا تصبحي على خير 
وفصل وسيم الخط المجهول اتصل مرة تانية بسعاد 
المجهول : اسمعني انا حقول وانت حتسمعي 
سعاد : عاوز تقول ايه 
المجهول : انا حسافر من هينا وبعد 5 شهور حرجع وحق*تل الست كيان 
سعاد : حاضر 
وفصلت سعاد الخط وكانت مش عاوزة تسمع لحد رجع أمير البيت وكانت معاه هند اخدها أوظة من الأوظ و سعاد كانت تتفرج عليه 
سعاد : اهو دنت كبرت وتخبي عليا كل حتة بحياتك 
أمير : لا يا أمي بس انا مش عاوزة منك تحضري لا فرحي ولا اي حاجة فهمتي ولا تقربي من هند مراتي عشان انا بكر*هك 
وطلع أوظته فوق وساب سعاد تحت 
سعاد بغ*ل : يعني زين بيه قلبك علي يا بني لأ انا حن*دمه و دفع تمن كر*ه ابني ليا 
ومر اليوم وكيان نامت مع منى بالصبح فاقت كيان غيرت هدومها ونزلت وزين كان فايق و جهز الفطار 
زين : صباح الخير يا كيان
كيان : صباح الخير انت محضر كل ده عشاني 
زين : ايوة متقوليش اني راجل اربعيني و مش حقدر اجهز حاجة عشانك
كيان : بجد شكرا ليك 
واترمت بحضنه و قبل*ته وباعدت عنه 
كيان : آسفة بجد 
زين : ولا يهمك فين منى 
كيان: منى نايمة
منى غيرت هدومها ونزلت ووجدت الفطور جاهز سلمت على الكل ليدخل وسيم وادم الى المنزل 
ادم : صباح الخير 
زين : صباح الخير ازيك يا خوي اهو الفل جا 
وسيم : كنت مجبور يعمي عشان شوف الفل يلي هينا
كيان : بجد قصدك منى مش كده 
وسيم : ممكن تكون هيا 
زين : طب خلاص منى بنتي انت حتتجوزي عن قريب 
منى بصدمة : مين قصدك 
زين : متخفيش يا منى ابن عمك قل*يل الأ*دب اهو قدامك 
وسيم : هو انا قلت حاجة فيها قل*ة أ*دب يا عمي
كيان : مش عاوزين تفطروا حقولكم انو زين بيه هو يلي عمل الفطار
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية احببت اربعيني الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية احببت اربعيني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.