القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية من اجل طفلي الفصل السابع 7 بقلم يارا عبدالسلام

رواية من اجل طفلي الحلقة السابعة 7 بقلم يارا عبدالسلام
رواية من اجل طفلي الجزء السابع 7 بقلم يارا عبدالسلام
رواية من اجل طفلي البارت السابع 7 بقلم يارا عبدالسلام
رواية من اجل طفلي الفصل السابع 7 بقلم يارا عبدالسلام

رواية من اجل طفلي الفصل السابع 7 بقلم يارا عبدالسلام

بص لحازم:انت خدت منى كل حاجه وانا هاخد منك روحك..
وفجأة خرجت من مسدسه رصاصه...
منة من جوا سمعتها:حااااااززززممممم
حازم وقع على الارض بوجع اثر الرصاصه اللي دخلت في كتفه حسام بص عليه بنوع من الخوف...الشرطة حاصرته من كل مكان .
الظابط:اطلبوا الإسعاف وامسكوا المجرم دا ...
قربوا منه ومسكوه من غير اي مقاومه منه..
منة كانت جوا بتخبط على الباب بانهيار ودموع افتكرت ان فى مفتاح احتياطى في الاوضه جابته وفتحت وخرجت بسرعه وانصدمت لما شافت حازم وحالته قربت منه وقعدت قدامه وحضنته بخوف ...
_انا اسفه أنا اسفه أنا السبب في كل دا لو مكنتش اتجوزته من الاول مكنش كل دا حصل ...
بصت لحسام بكل كره وحسام شاف الخوف في عينيها على حازم ودا اللى خلاه يرفع أيده ويستسلم بندم..
ندم أنه خسر كل حاجه هوا كان خايف من شويه لكن دلوقتي بقى خايف اكتر خلاص بقى لوحده خلاص مبقاش ليه حد دلوقتي هيدخل السجن وكل حاجه هتنتهى والنهايه هتنزل ...
بص للظابط:أنا جاهز لأى حاجه خلاص كل حاجه راحت مبقتش فارقه وبص على منه وحازم أنا خلاص اتطمنت على ابنى أنه لقى اب حنين وراضي بيه وام زي منه أنا اللي افتريت على نعمة ربنا ليا ودلوقتي بدفع تمن كل اللي عملته ...
انا اسف يا منه واسف ليك يا حازم ارجوك خلى بالك من منة وياسين دول امانه في رقبتك...
حازم هز رأسه وهوا مبتسم ومنه كانت مستغربه طريقه كلامه ونبرته اللي اتغيرت مش عارفه اي السبب بس ارتاحت لمجرد أنه هيبعد عنها خلاص ومش هيأذيها..
الشرطه خدته والاسعاف جت ونقلت حازم على المستشفى..
*بدأوا في الاجراءات ودخلوه العمليات والحمد لله الجرح كان سطحى كنت مرعوبه عليه وخايفه يحصله حاجه أنا بحبه لا مش بحبه بس انا بعشقه حازم مبقاش مجرد ابن خالي لا دا بقى جوزي وحبيبي وحياتى كلها واب لابنى وكمان ابنى اللي جاي ،اول مرة احس ان فعلا اختيارات اهالينا لينا بتكون صح ودا عرفته مع حازم بابا اختارلي فعلا الشخص المناسب والشخص اللي بيحبنى بجد ودا يشوفه في عينيه للدرجادي كنت عاميه زمان للدرجادي كان صوتى من دماغى برغم اعتراضات بابا وماما على حسام الا انى كنت مصممة انى اتجوزه مش عارفه كان اي كان عند ولا انى مش عوزا حد يتحكم في رايي وانى كبيره كفايه انى اقرر مصير حياتى ولا كان حب ليه ولا كان اي ...مأدركتش أنه الشخص الغلط الا بعد سنتين جواز كان فيهم الزوج المثالى اللي مقطع نفسه شغل كنت دائما محتجاه محتاجه أطبق السيناريوهات اللي رسمتها في دماغى عن الجواز أنه ضحك ولعب وجد وحب وهنعيش في سعاده رغم كدا الا انه عمره ما حسسني أنه محتاج يشوف قطعة مننا طفل يملا علينا البيت كان دائما مشغول الاربعه وعشرين ساعه لحد ما اكتشفت أن كل دا كان لعب فعلا وانى اختارت غلط وكنت هغلط تانى لما رفضت حازم لكن بابا كان ليه راي تاني والصراحة كان احلى راي..
كنت شايله ياسين على أيدي بيشبه حسام في ملامحه بس طبعا هياخد كل شخصية حازم الأب الحقيقي ليه لان الشخصية احنا اللي بنكونها ...
الدكتور خرج بعد نص ساعه بصيتله بدموع:هوا عامل اي يا دكتور..
_احم دلوقتي بقى كويس وتقدري تدخلى تشوفيه..
_شكرا يا دكتور 
_العفو..
دخلت بفرحه للاوضه اللي نقلوه فيها ..
كان قاعد بكل اريحيه ولا كأنه كان في العمليات من شويه 
_شوف بابا قاعد ازاى ولا كأننا كنا هنموت عليه من شويه..
حازم :بجد يا روحى كنتى خايفه عليا..
قربت منه وقعدت قدامه ومسكت ايديه ودموعى نزلت غصب عنى:متخيلتش نفسي من غيرك ،متخيلتش انك ممكن تسيبنى كدا ،كنت هموت الشويه اللي انت فيهم بعيد عنى دول ،اوعدنى انك متسبنيش عمرك أنا مليش غيرك..
حازم كان فرحان من جواه أنه سامع الكلام دا من حب حياته مسك ايديها وباسها:اوعدك انى مش هسيبك بس ارجوكى متعيطيش أنا مقدرش اشوف دموعك دي غمزلها بمرح: وبعدين انتى بتبقى حلوة كدا في كل اوقاتك حتى وانتى بتعيطى..
منه بكسوف:يوه يا حازم بس بقى ..
_قلب حازم من جوا ..
منه صدقينى أنا عمري ما حبيت غيرك أنا صبرت سنين علشان تكونى معايا لدرجة انى كنت يخطب غصب عنى كنت مفكر انى هنساكى بس عمري ما نسيتك بحبك يا اجمل ما رأت عيناي..
_وانا بحبك يا اجمل واحن زوج في الدنيا..
وكنت عوزا اقولك حاجه كدا..
_قولى
_انت كان نفسك في أي..
فكر شويه:كان نفسى في حتة بت كدا تشبهك تملأ علينا البيت ضحك وهبل وتبقى بجملة هى وأخوها..
منه ضحكت:طيب اي رايك بقى انى حامل وفي الشهر التاني وكنت عوزا اجهزلك كيك وشموع واقولك الخبر دا بس اللي حصل
._عادي يا روحى احنا فيها
_ازاي..
_هاتى بوسه وانا اقولك..
_بس يا قليل الادب
_طب حضن طب..
_تؤ..
_طب بحبك
_اممم وانا كمان..
_اقولك سر.
_قول
_انا حرامى شاطر..
_اي ازاي
_علشان عرفت أسرق اجمل وارق قلب في الكون..
ياسين كان باصصلهم باستغراب وبص لحازم وابتسم:ببا
منة قربته من حازم وحازم خده في حضنه: السعاده فعلا مش في الفلوس السعاده انك تكون عيله اساسها الحب والمودة والرحمة ...
_بعشقك يا ام العيال
_بموت فيك يا ابو العيال...
*اختاروا صح يا جماعه اختاروا صح علشان يتقالكوا كلام حلو😂😂😂🥺
*يا حبيبي يلا نعيش في عيون الليل ونقول للشمس تعالى تعالى تعالى تعالى بعد سنه مش قبل سنه تعالى تعالى ليلة حب حلوة اه اه اه لالف ليلة وليلة لالف ليله وليله لكل العمر هوا العمر أي غير ليله زي الليله زي الليله ليله ....
لازم أخلص اي روايه بكوبليه حلو من ام كلثوم 🥺😂😂😂
تمت♥️
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية من اجل طفلي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.