القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للقدر رأي اخر الفصل الرابع 4 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الحلقة الرابعة 4 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الجزء الرابع 4 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر البارت الرابع 4 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الفصل الرابع 4 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الفصل الرابع 4 بقلم نسمة محمود

مريم_فهد صفصف ياروحي 
فهد وصفاء _ازيك يامريوم 
قادر_ازيكم 
ادم _ابو ملك وحشتني وقام سلم عليه وسلم على مريم كمان وشال ملك 
ملك_عيب يا دومي نزلني علشان بؤحراج الاه 
ادم_بتؤحراجي من ايه يا مفعوصهه انتي
مليكه_تعالي يابت هاتي بوسه 
ملك _خالتشي لوكا ملوكا حبيبت قلبي وربنا 
ياسيمن _ عمو قادر ايه دهه
قادر _في ايه يابت
ياسيمن_جاي بالجلبيه الصعيدي السودا الاقمر ديه تاااني ياقااادر تاني خالتي مريم بتشبشبلي لو عكستك 
مريم _بعيد عن لغه الحوار البيئه بتاع بس المره ديه ممكن ابلعك
ياسيمن_وعلي ايه يله يبنتي نروح الاوضه 
ملك_يله
ياسيمن_سللموز يا قلبي
مريم_مليكه ادم لموا البت ديه 
قادر_اهدا ياوحش 
صفاء بضحك_يله نتعشا ياحبايبي
أدم _انا مش قاااادر انا هطلع انام
مليكه_هقعد معاهم شويه وهاجي
ادم_طيب
طلع ادم وسمع صوت من اوضه الأطفال دخل لقي مروان قاعد ومدايق وملك ضاربه بوز 
ادم_مالك يابومه منك ليه
ملك_ابنك ده عنيد ومتطفل
ياسيمن _حفظنا ام الاسطوانه المشروخه ديه
مروان _انا عنيد ومتطفل انتي مالك لاحول الله يارب 
ملك_ايوه وانا معصبه نفسي ليه اصلا
أدم بزعيق_خلاااااااص بقي 
مروان وملك بصوله 
ادم _انت ابن عمها ياغبي وانتي بنت عمه ياغبيه المفروض تكونوا صحاب وفي ضهر بعض مش اعداء 
ملك_هو حد بيعرف يتفاهم معاه
مروان_مش مشكلتي انك غبيه والله
ملك_انا مش غبيه ومش عنيده واخد بالك ولا متطفله 
مروان_وانا مش رخمه واخده بالك
ياسيمن بضحك_رخمه وفضلت تضحك😂😂😂😂😂
مروان وملك_اسكتيي انتيي
ادم افتكر حاجه وابتدي يضحك فلاش باك للماضي 
______________________________________✨❤️
آدم_لولو هاتي يابت الطماطم 
مليكه_مش فاضيه باكل
آدم_عبو طفستك يا شيخه طب مش هعملك مكرونه
مليكه_دومي قفوشه اوي خد ورمتله الشنطه في وشه
آدم_بتموت فيا موت 
مليكه_فهد ابو الفهود ازايك وازي صفاء
صفاء _لسه فكراني يابنت الجزمه
مليكه _يوه مالها الست ديه
فهد_اسكتي انتي
ادم نط في التلفون وقال يعني ايه اسكتي انتي 
فهد_معرفش انا قولت اسكتي انتي يعني اسكتي انتي
أدم _استني ياما يعني ايه اسكتي انتي
فهد_اقعدي اقعدي
ادم_لاء مش قاعده 
فهد_اقعدي
ادم_بقولك مش قاعده
وفضلوا يضحكوا
باك 🤣
ادم_باااااااس خلاص طلما مش هتتصالحوا يبقوا متكلموش بعض تاني 
ملك بصت لمروان بحزن ومروان قال احسن يعني وراح طالع علي السرير وقال اتفضلوا انا عايز انام
ادم _عيل مشفش بربع جنيه تربيه اقسم بالله تعالي يالوكا متزعليش
ملك خرجت هي وادم وياسيمن وادم طلع علي النوم وبعد شويه مليكه لحقته ومريم وقادر كمان طلعوا وياسيمن نامت وملك فضلت صاحيه
ملك_انا زهقانه انا هنزل اقعد شويه تحت
مروان كان في الغرفه وبيتقلب من الجوع
مروان_لاء مش هاكل لحد مايوفقوا اروح المدرسه بس 
فضل يتقلب لحد مزهق 
مروان_بكره كده كده اجازه انا هنزل اقعد شويه في الجنينه 
نزل وشاف الأكل علي رخامه المطبخ وكان بيغريه اوي 
مروان_هاكلك بس مش دلوقتي بعدين 
راح قعد في الجنينه سمع صوت عياط جاي من ناحيه الشجره الي وراه لف وشه واتصدم 
مروان _بتعملي ايه هنا 
ملك بفزع_ أ أنت
مروان_بتعطي ليه 
ملك_احنا كنا صحاب حلوين وايوه بنتخانق بس كنا بنرجع نتصالح تاني بس انت مش هتكلمني خلاص
مروان_مهو انا قولتلك مليون مره متلعبيش مع حد غيري 
ملك_بس ده صقر صحبنا
مروان_لاء انا وبس 
ملك_بس ده تحكم
مروان_انا بغير عليكي يست بققيي 
ملك_ينوحي 😂❤️
مروان_خلاص متعيطيش انتي زايك زاي ياسيمن اختي 
ملك_ايوه وانت زايك زاي صقر اخويا
مروان_اخوكي في عينك 
ملك_ايه
مروان_ايوه طبعا خلاص مش نتخانق تاني بقي
ملك_ماشي 
مروان_يله اطلعي اوضه ياسيمن ونامي وانا كمان هطلع اوضتي وهنام
ملك_طيب 
مروان_شرب مايه يسد بيها جوعه وطلع نام بعد فتره طويله
مليكه قامت من النوم بفزع
ادم_في ايه
مليكه_مروان مكلش حاجه من الصبح وهو مريض ضغط 
أدم_طب تعالي نشوفه يله 
مليكه_يله يا أدم
دخلت لقت مروان نايم وبيرتعش 
مليكه_أدم هات بسرعه علبه الاسعافات الاوليه بسرعه
شالت مروان وحطته تحت المايه الساقعه وخرجت تاني 
غيرلته هدومه وجابت كمدات وقعدت جنبه 
مروان_ما ما 
مليكه_شش ريح نفسك 
أدم_هنزل أجبله عصاير وسندوتشات 
مليكه_بسرعه
مليكه_خد الدوا ده يا مروان 
مروان _وافقي ياماما 
مليكه_مروان انت عارف انت عندك كام سنه خمس سنين عارف يعني ايه صغير غير كده انا مقدرش اعيش من غيرك انت او اخواتك 
مروان_بس انا عايز اروحها وكمان انا هنزل في الاجازه كل اسبوع
مليكه_يمروان افهمني يا حبيبي
مروان_افهميني انتي يا ماما المدرسه هي الي عارضه علينا كده بيأسسونا في كل حاجه غير كده هطلع دكتور كبير اشتغل في اي جامعه بشاهدتي 
مليكه_الموضوع صعب وبعدين رايح نفسك انت عيان 
أدم طلع وجاب السندوتشات والعصاير
مليكه_اتفضل كُل بس هتصوم تلات أيام 
مروان_لاء وانا لسه عند وعدي مش هاكل غير لما توافقي
مليكه_يمروان احنا اتكلمنا كتير في الموضوع ده بكره نبقي نتكلم كل الأول
مروان شد الغطا وقال تصبحوا علي خير 
أدم_هو ماله في ايه
مليكه حكت ل أدم علي كل الي حصل
أدم_عيل عنيد اوي طالع زاي كتكوتي 
مليكه _يا أدم هو ده وقت نهزر فيه 
أدم_طيب بصي احنا نوافق يجرب الاسبوع ولما ينزل نسأله ونشوفه كان مبسوط ولا لاء وانا يستي اوعدك اني مش هسيبه وهسافر معاه اول اسبوع اطمن عليه وهرجع 
مليكه_اه ابني وجوزي يحلولي 
أدم_عنيد مش هياكل وانتي عارفه انه عيان كده كده في الاخر هيعمل الي في دماغه دماغه صعبه وناشفه دماغ صعيدي بصحيح 
مليكه قربت من مروان وقالت طيب موافقه يله بس كل
مروان قام بفرح ومسك السندوتش وابتدي ياكل وكان جعان اوي يحبه عيني 
(.🥺🥺قطع قلبي يكبد امه )
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.