القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببني ابي الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة ممدوح

رواية احببني ابي الحلقة الرابعة 4 بقلم حبيبة ممدوح
رواية احببني ابي الجزء الرابع 4 بقلم حبيبة ممدوح
رواية احببني ابي البارت الرابع 4 بقلم حبيبة ممدوح
رواية احببني ابي الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة ممدوح

رواية احببني ابي الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة ممدوح

طلعت الدكتوره وفعلا وصلنا الكافية لقينا سعاد موجودة 
•ازيك ي سعاد اسفة ان استعجلتك كدا 
_ف اي ي نهي ومين دي 
انا ليلي.. بنت اخوكي 
_اي بنت اخويا؟!
اة بنت اخوكي 
_اخويا!! اخويا مين 
محمد مسعد
_انت بتقولي اي ي حبيبتي 
هو ف اي 
_محمد ماات من زمان.. 
نعاااااام 
•اي ال انت بتقولية دا ي سعااد اخوكي لساا مقابلني من فترة
_انتو مجانين انتو بتقولو ايي 
•اهدي ي سعاد وفهمينا براحة 
_افهمكو اي ي نهي انا ال عاوزة افهم 
•طيب انا ال هفهمك دي بنت محمد اخوكي... 
نهي حكتلها كل ال حصل وهي مع كلمة كلمة بتطلع كانت علمات التعجب والاستغراب بتظهر ودموعها بتزيد.. سكتت شوية وقالت بس انا اعرف ان محمد كان متجوز هنا بس معرفش ان لي بنوتة زي ليلي..
•طيب انت ازاي بتقولي مات 
_انا بقولك اخويا مات ومش هو ال عمل كل ال بتقولية داا مات من ١٠سنين كان مسافر برا مصر للشغل وحد من منافسينو ف السوق قتلوة كان ناجح ف شغلو وكان دايما بيحكي ان لي مراتو هنا ف مصر وبيحبها وكان هيعرفنا عليها بس مكناش نعرف ان عندو بنت.. احنا كنا منهارين ومعرفتش اوصل لمراتو حولت ادور بس معرفتش اخويا انا كنت معاة وهو بيدفن.. 
بصينا بصدمة احنا الاتنين وقولت
يعني اي يعني ال عااش معانا دا مش ابويا.. 
•يعني ايي الكلام دا 
_ انتو متاكدين ان ف واحد عايش معاكو اسمو محمد مسعد.. 
بقولك كان عاايش معاناااا.. يعني اييييي يعني انا ابويا مااات ومين الراااجل دااااا يعني ايييي 
•اهدي ي ليلي اهدي 
من صوت عيااطي دخل احمد جري 
-مالك ي ليلي مالك.. 
•استاذ احمد عاوزاك 
-خير ي دكتورة 
•ليلي دلوقتي تعبانة ومش مستحملة وكمان والدها اصلا ماات
-يعني اي اومال مين دا
•محدش يعرف.. ارجوك خليك جمبها ف الفترة دي 
-اكيد اكيد.. يالة ي ليلي
قولت بزعيق
انا عااوزة اعرف مين دااا
-هنعرف اهدي بس انت لازم ترتااحي دلوقتي.. تعالي علشان انت تعبانة
مشيت وانا مش حاسة بالدنيا.. يعني انا عاايشة كل داا مع واحد معرفهوش بابا ميت من عشر سنين وانا عندي دلوقتي 22يعني وانا عندي12سنةة.. ازااي دا ازاي محستش ان هو ازاي معرفتش من معاملتة الوحشة لماما.. ميت سؤال وسؤال بيدور ف دماغي لحد مقطع تفكيري صوت احمد
-وصلنا يالة 
نزلت بيت كبير هادي.. دخلنا ولقيت مامتو جاية شكلها طيب حسيت انها شبة ماما الله يرحمها.. 
-ماما دي ليلي ال حكتلك عنها 
•ازيك حبيبتي عاملة اي
-الحمدلله.. 
•انا عارفة انك تعبانة تعالي اوريكي اوضتك
دخلت الاوضة نمت من كتر التفكير.. صحيت باليل فتحت الدولاب لقيت ف هدوم ع مقاسي وفستان اسود لفت نظري لبستو ونزلت لقيت مامتو
•اهلا ي ليلي تعالي.. الفستان جميل عليكي..
معلش اني لبست واحد اصل معنديش هدوم
•ي حبيبتي متتاسفيش دول كلهم بتوعك احمد ال جيبهوملك ع فكراا. 
شكرا مش عارفة اقول لحضرتك اي 
كنت مخنوقة وعاوزة اشم هوا 
هو انا ممكن اطلع اقف برا شوية 
•اكيد ي حبيبتي 
طلعت مشيت شوية كانت الجنينة كبيرة وف حرس وناس كتير مشيت لحد متعبت لقيت كرسي قعدت كنت محتارة هعمل اي ف ال جاي من حياتي.. وهاخد حق ماما ازاي..
-احم احم.. ممكن اقعد
اتفضل اكيد
-انا عارف انك بتفكري كتير.. بس متفكريش هلاقي حل. 
دموعي اتجمعت ف عيني وقولت
انا دلوقتي كل الصعباان عليا امي..قعدت عشر سنين مع الكائن دا.. وانا.. انا ال كنت ظالمة بابا ومفكرة ان هو دا.. كنت بستغرب هو ازاي اتحول كدا.. ظلمتة ومش ذنبو..
حط ايدو ع كتفي وقال
-متزعليش.. هتتحل صدقيني
لقيت صوت من ورايا
_الله الله يعني انتت ساايبني كل دااا علشااان دييي
-هنااااء؟
_مبتردش ع مكلماتي ومش معبرني اتاريك مقضيها مع الست هاانم 
متحترمي نفسك مينفعشش ال بتقولية دااا... انت مين 
_هو انت كمان مش معرفها انا مين... انا خطبتو ي حبيبتي ومراتو المستقبلية.. 
اي؟ 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية احببني ابي الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية احببني ابي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.