القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الصقر الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الحلقة التاسعة والأربعون 49 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء التاسع والأربعون 49 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت التاسع والأربعون 49 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم يوستينا سامي


في العربيه .. معاذ كان نائم على رجل قمر  ونغم سانده على الشباك وبتعي*ط و قمر نايمه
 عساف بص في المراية وشافها بتع*يط 
عساف بهزار / بقالي كثير ما شفتكيش بتعي*طي او يمكن اول مره كمان ، مالك اوعي تكوني قا*فشه من حوار خالد تبقي عبي*طه بصراحه 
نغم بعيا*ط / هو انت شايف ان الموضوع سهل يا خالد ان هو يمد ايده عليا قدامكم واصلا ايه السبب امال لو ما كنتش باهزر معاه
عساف ضحك / مشكلتك يا نغم ان انت مخك مخ اطفال ومش بتعرفي تختاري الوقت المناسب يمكن قمر انصح منك بكثير عشان كده انت لو كنتي اتجوزتي صقر كان زمانكم مطلقين من ثاني يوم
نغم / انا عمري ما حبيت  صقر ولا حتى فكرت فيه برغم ان الاثنين توام الى اني مش شايفه صقر تماما 
بس خالد بيعاملني وحش اوي و مش بيراعي اني ضحيت معاه كتير 
 عساف / بالعكس خالد بيحبك قوي واكبر دليل على كده انه نزل مصر و بدا يتعامل مع اللي حواليه بسببك انتي يا نغم .. اه متستغربيش كدة انت عملت معجزه مش انتي بس انتي و قمر انتم فتحتم قلبين اكثر اثنين عانه وخلتوهم يحبوا الحياه 
عساف في حزن خب*ط يده على الدركسيون وقال لها/ ما تضيعيش خالد من يدك يا نغم هو بيحبك بلاش تعملي غلطتي وتبيعي حد كان مستعد يضحي بالدنيا كلها عشانك
نغم  / طب انا وعرفت مالي انت مالك بقى يا عساف شكلك متضا*يق قوي على فكره 
عساف /  دي حقيقه النهارده صقر سالني عن كريم عشان يعرف هو فين بس قولت معرفش 
برغم اني عارف بس كريم طلع ند*ل سابنا و سافر قرر يضبط حياته ويسيبنا احنا .. يلا ربنا يوفقه 
صحي قمر علشان وصلنا .. و انا لازم ارجع دلوقتي 
______________________________________________
في المخزن 😡
فتحوا الباب واتصدموا اول ما شافوا نانسي كلها متبهد*ل وواضح عليها اثا*ر الضر*ب المبر*ح و ماسكه قطعه ازا*ز كبيره من الشباك اللي موجود في الاوضةو بتغر*زها في جسم يوسف.
صقر من الصدمه فضل المبرق ومش قادر تتكلم و خالد كان بيبص ليوسف وكان حقيقي حز*ين على اللي حصل .... اما جاسر هو الوحيد اللي قدر يتقدم ويقرب من نانسي ويمسك يديها 
جاسر بعص*بيه / ليه يا شيخه حرام عليكي مكانش يستاهل يحصل في كدة .. اوعي كدة
و ز*قها جاسر بعيد عن يوسف و بدا يقرب و قلبه موجوع علي منظره اللي يوحي انه حقيقي سلم روحه للي خلقه .. برغم اني لما اقرب منه شاف النبض اتاكد ان يوسف ما*ت 
وجاسر لقه نفسه تلقائي  بيع*يط جامد / يوسف ... لا يا ربي ، انا مكنتش عايزك تمو*ت ، ما كلنا بنغلط 
ليه مو*ت ليييه 
.....و فضل جاسر يع*يط جامد و خالد كمان دمو*عه خانته و قرب ناحية يوسف و قلع القميص بتاعه و غطي وشه و في الوقت ده  نانسي كانت في الارض قاعدة في ركن و ضامه رجليها عليها و بتع*يط بنهيا*ر .
جاسر بغ*ل قرب منها و شدها من شعر*ها / انتي ليه عملتي كدة ..لييييه ، ما انتي هتروحي في ستين داهية 
كانت بتع*يط وبتحاول تبعد عنها بطريقه
  خو*فتهم منها /  انا اخذت حقي منه انت مش عارف هو عمل فيا ايه ، ده مسبش حاجة معملهااش 
انا اللي حر*ام عليااااا .. هو اللي حرا*م عليه اللي عمله فينا ده .. هو  بجد صعبان عليك بعد كل اللي عمله فينا  ده مر*يض فاهم يعني ايه مر*يض .. عمره ما حب حد غير نفسه ...و لعلمك لو كنت سيبته عايش كان قتلنا كلناااا و انا اولكم 
و قعدت نانسي علي الارض و فضلت تتر*عش جامد و تعيط و تصر*خ بصوت عالي/ انا كنت بدافع عن نفسي  هو اللي كان عايز يمو*تني علفكرة ، انا اترجيته يسيبني بس هو استكتر عليا اعيش ..
 علشان كدة قولت لازم امو*ته و لازم اطع*نه في قلبه زي ما عمل معايا ....خد مني كل حاجة ...كل حاجة شر*في و اهلي و فلوسي.. كنت مراته بس كان لازم يز*لني طول ما انا معاه ، انا بكر*ه اوي .. حقيقي بكر*ه اوي 
صقر بثبات عكس خالد و جاسر/ لازم نتصرف دلوقتي بقي مافيش وقت للكلام او للتبرير .. كلم عساف يا خالد و قوله يجي علي هنا و ميتاخرش 
لازم يوسف يد*فن النهاردة منغير ما يتجاب اسم نانسي في الموضوع .
.....و فعلا خالد كلم عساف وحاول يبقى طبيعي معاه علشان ما يقلقو*ش وهو عن طريق سفر وعساف وصل المخزن بعد حوالي ساعتين .. و كانت وقت الفجر ..
________________________________________________
في اوضة همس .
والدها / خلاص يا همس اخدتي قرارك انك تبعدي عني يا بنتي ، همس اسمعيني انا عارف انك زعلا*نة بس 
همس ابتسمت / انا مش زعلا*نة من حضرتك في اي حاجة ، و اقولك انا مش زعلا*نة كمان من عساف 
ده يمكن حوار عساف ده السبب ان انا و انت نقرب من بعض يا بابا و تحس بيا 
عدلي / و بعد ما نقرب من بعض ، جاية انتي تبعدي بالسهولة دي ، خليكي جمبي انا ماليش غيرك يا روح قلبي .. ولو عايزاني ابعد عساف عنك تماما .. صدقيني 
همس / صدقني عساف عمره ما هيبعد و انا صعب 
انساه لانه حب حياتي ، لكن هحاول و اكيد هقدر علفكره انا بنتك . 
و قربت همس و حضنت ابوها و قالتله بهزار / وبعدين انت اصلا طول الوقت عندك شغل و انا كمان عايزة اركز في شغلي .. عايزة ابقي اكبر صحافية في العالم ..او إعلامية ايهما اقرب 
عدلي باس راسها / هتوحشيني يا قلب ابوكي . و طلاما ده قرارك .. انا عمري ما هقف في وش سعادتك 
يلا علشان اوصلك المطار 
..و فعلا اخد عدلي بنته و وصلها لحد المطار و سافرت همس امريكا ..
في الطياره ..
همس بتلبس النظاره و بتبتسم / هود*ع كل حاجة 
حز*ني علي امي و فش*لي و خد*عتي في الناس و هبدا حياه جديدة ..و هنساك يا عساف.
______________________________________________
في المخزن 
عساف وصل و هو تعبا*ن اوي بس اول ما دخل لقاهم قاعدين علي الارض و خالد قالع القميص بتاعه و جاسر ساند وشه علي ركبته 
عساف ابتسم / وحدووه  ...مالكم قاعدين كان ميت*لكم مي*ت ليه كدة ، علفكرة يا عم خالد مراتك زعلا*نة منك اوي ..و 
صقر قاطعه بتعب / عساف في واحد اتق*تل و عايزين نخفي الموضوع تماما و ند*فنه النهاردة 
عساف كشر و اتو*تر اوي / اتق*تل .. مين ده اللي هيتق*تل .. انتوا عاملين كدة ليه ، ما حد يفهمني اي اللي حصل بالضبط.. 
خالد بحد*ه /  انت شايف ان دي طريقة صح يا صقر
بص يا عساف يوسف اللي اتقت*ل ، و احنا عايزين نخلص من الموضوع ده دلوقتي .. لازم يد*فن
عساف بصدمه سكتت / مين اللي اتق*تل
يتبع....
لقراءة الفصل الخمسون اضغط على : ( رواية خادمة الصقر الفصل الخمسون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.