القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للقدر رأي اخر الفصل الثالث 3 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الحلقة الثالثة 3 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الجزء الثالث 3 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر البارت الثالث 3 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الفصل الثالث 3 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الفصل الثالث 3 بقلم نسمة محمود


مليكه: شغل اغنيه سوابق سوابق وخد الخمسين جنيه ديه
بتاع الديجيي:بس يا فندم 
مليكه رفعت المو*س وقالت حيات ربنا اشلفط وشك 
بتاع الديجي سرسج كل المهرجانات كلها هتشتغل دلوقتي
مليكه راحت وجابت سن/جه ونزلت تعقب زاي السرسجيه علي الاغنيه والكل كان مصدوم ديه بتعقب.احسن من احسن عقباوي
أدم واقف بصدمه مذهول حرفيا
وصفاء وفهد متوقعوش ده 
والمعازيم كانت بتسقف وبتصور 
مليكه ؛شغل اغنيه رضا البحرواي يبنااااي
فعلاً الديجي شغلها ومليكه أتأثرت وابتدت تغني مع الاغنيه اقول 
ميشواااا وسبونييي مش يهنوني والي يقولك انت فيك وفيك قولوا ليا مش ليك اضربب 😂😂
أدم:هتجوز سواق توكتوك مش بنت
مليكه:شغل اغنيه شبرا ياض
ابتدت تشتغل الاغنيه وهي 
بتقول رقصني شبرااااا وبنات شبرااا 💃🏻😂
سبتيه والي في حلميههه حاسب ياعم حاسب ياخويا حاسب يابويا حاسب يا شقييق انا برضوا من السيده 
واعرف كل الافقده انا برضوا من السيده وأعرف كل الافقده 💃🏻💃🏻😂
حاسب من الحلميه شقوتهم من التقليه حاسب من الحلميه شقاوتهم اااااااااايه .😂😂😂😂😉
باك
ادم_وااااااايه
مليكه_في ايه
ادم_سوابق 
مليكه _ايه
ادم_وشبراا
مليكه _مالك يا ادم
ادم_كنتي قمه الرقه بصراحه يعني 
مليكه _اه اعمل ايه بؤحراج
فهد_بت ايه 
مليكه_بؤحراج
ياسيمن _يعني خالتي ياسيمن لوكل 
مليكه_يس شور ياروحي 
أدم _مليكه هي الي علمت خالتك ياسيمن تكون سوابق.. قصدي رقيقه رقيقه
مروان_انا بشك في كلامتك كلها كلمات كلمات
مليكه_يله نفطر هنقضيها تعارف ولا ايه 
فطروا وراحوا وصلوا العيال المدرسه ومليكه راحت الشغل
أدم _البسي يله البلطوا وطلي 
مليكه _حاضر
ادم_متجريش براحه في نونه 
مليكه دخلت وهي بتضحك وغيرت وطلعت بجد كانت قمر اوي
أدم _في قمر بالنهار كده
مليكه_اه جوزي قره عيني
ادم شدها من وسطها وقال وفلزه كبد جوزك كمان
في الوقت ده اتفتح الباب عليهم وكانت ممرضه جديده اسمها هند 
هند_أنا اسفه أنا اسفه
مليكه بديق_ولا يهمك بعد كده خبطي علي الباب مش زريبه هي ماشي
أدم _اهدا يوحش
مليكه بصوت واطي_سواق التوكتوك جاي يطلع دلوقتي احيه 
ادم بضحك_سلام ياقمرايه قلبي عندي شغل باي
مليكه_باي
هند فضلت معلقه عيونها علي أدم ومنزلتش عيونها من عليه 
مليكه_عيونك يابسه علشان هتوحشك
هند_افندم
مليكه _كنتي عاوزه ايه
هند_في حاله والمدير قالي اعرضيها للدكتورة مليكه علشان فتره التدريب بدأت
مليكه _طيي هاتي التقارير وبعد كده خليكي في الي يخصك انتي فاهمه طبعاً
هند خرجت وهي كلها غيظ من مليكه ومقرره قرار ان جوزها هيكون ليه زوجه تانيه وهي هند يعني هند 
في الحضانه
صقر _بت يا ياسمين شايفك يا غشاشه حور وملك مش بيغشوا زايك 
ياسيمن_يعني عنيا توجعني يعني
حور_لاء حاشا لله تقومي غاشه حطي تاني الاقماشه علي عيونك ومتغشيش
ملك_نفسي مره واحده متغشيش
ياسمين_الطبع غلاب يا بنياتي 
صقر_فين مروان
ياسمين_هتلقيه مع ضحي 
ملك بصدمه_بيعمل ايه مع البت ديه ديه بت حلبوحه اقسم بالله
ياسمين حابه تغظها اكتر
ياسمين_هتلقيهي بيلعب معها ولا حاچه
ملك_يخربيت الفلاح الي انتي فيه يبت اتكلمي عدل.
صقر_ضحي كل الحضانه الولاد هيمو"توا ويكلموها
حور_وانت منهم
صقر _لاء انا مش من حد انا من نفسي
ياسمين _ياااولااا
ملك بغيظ_اصلا عادي ولا في دماغي يشبع بيها
صقر وحور وياسيمن بصوا لبعض وابتسموا بخبث
ضحي_مروان ينفع ناكل السندوتشات سوا
مروان _مش جعان
ضحكي _طب تيجي نلعب 
مروان كان عيونه علي ملك وملك عيونها عليه مفرقوش نظرات الغل لبعض
مروان_اه طبعا يله بينا 
راح يلعب عندددد 👍🏻😌
مروان ده بيمثلنيييييي 💃💃😂😂
ملك راحت بغيظ وقالت ازيك يا حلبوحه قصدي يا دودو
ضحي_بخير يا ملوكا سوري هلعب انا ومرمر 
مروان في نفسه جتك الارف مرمر في عينك
ملك_اه مرمر طب متيجي تلعبي معانا انتي ومرمر وقالت الأخيرة بجززان شويه 😒
ضحي_نو هلعب مع مرمر وبس 
ملك_طيب 
مروان _اااوف البت ديه حيزبونه اقسم بالله مش طيقها 
ضحي_بتقول حاجه
مروان _لاء يا يحيزبونه قصدي يا ضحي يله نلعب
ملك راحت وهي مدايقه وواققه بتشيط كده
ياسيمن _يابنتي روشتيناا
صقر_اهدي ده انتي صداع والله
حور _سبوها تكمل عصبيتها بضحك والله
ملك بصتلها بغيظ_انتي قاعده بتضحكي مهو مش صقر علشان تدايقييي
حور_وادايق علي صقر ليه 
صقر_اه وتدايق عليا ليه 
ملك_,اسكتوا بقي علشان افكر هعمل ايه مع ام اربعه واربعين ديه إذاً فالتبدأ الحرب انا ملك ملوك صاحبه الهلوك ستوريكم يا شويه اطفال
ياسيمن _يبقي الله يرحمك ياضحي 
بعد مرور اسبوع علي الاحداث الكتيره الي حصلت
مروان _بابا أطلب منك طلب وتنفذهولي لو بتحبني 
مليكه وادم بصوا لبعض وسكتوا
مروان _في مدرسه داخليه في لندن حلوه اوي وهطلع منها بروفيسور
مليكه _لاء مش هوديك بره اكيد انت اتجننت
ادم_مستحيل الي بتقوله ده
مروان _بس انا حابب اروح وادرس وهاجي في الاجازه
أدم_بس يا زئرده روح نام
مروان_طب ورب الكون مش هاكل لحد م اتعب وتوافقوا
مليكه_طب متحلفش علشان مفيش اعند مني ومنك هنا وانا يا انت يا ابن بطني وهخليك تصوم ال ٣ ايام زاي البوبي 
مروان _ماشي وتحدي
مليكه_اه
مروان_هتشوفي يا مليكه 
مليكه_روح ياض اعمل الواجب
مروان_طب انا هصوم سندوتش واحد
مليكه_ولا سندوتش انت حلفت خليك قدها
مروان_ايوه انا قدها
ادم_الواد اتعبط ولا ايه
ياسيمن وهي بتاكل_عايز يسافر علشان يبعد عن ملك 
ادم ومليكه_ليه
ياسمين_بيغير.عليها واتخانقوا اخر مره ومن سعتها المشاكل تكبر. هما يتخاصموا وملك تمشي تصدع الي جبونااا
ادم_مهما كل مره بيتخانقوا ويصالحوا اشمعنا المره ديه
مليكه_فعلا الامر غريب غير كده انا مستحيل اسيبه في الغربه لوحده
نزلت صفاء وفهد في دخله مريم وقادر و 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.