القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت اربعيني الفصل الثالث 3 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الحلقة الثالثة 3 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني الجزء الثالث 3 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني البارت الثالث 3 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني الفصل الثالث 3 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الفصل الثالث 3 بقلم عشق كاتبة

وكانت صدمة كبيرة لها لما شافت كيان في الأرض و مغمى عليها و حب*وب الأد*وية مزطوط معها منى راحت عند كيان بسرعة 
منى : كيان ارجوكي فوقي يا بابا كيان انت*حرت
زين و امير سمعوا صوت منى وراح عندهم زين راح بسرعة عند كيان وحملها واخدها العربية امير راح بالعربية التانية مع منى وامه سعاد بعد مدة وصل كلهم على المستشفى الدكتورة اخدت كيان غرفة العمل*يات 
امير : انا مش قلتلك يا عمي انو ده مش حيكون حل مناسب لكيان 
زين : ملكش دعوة فهمت هي مكنتش مجبورة تيجي معانا للبيت وكمان تحاول تنت*حر ايه اللعبة دي هي حياتها وحر فيها سمعت انت عندك كم سنة عشان تدخل بيها 
امير : يا عمي انت عارف كويس انه مليش دعوة بيها بس حر*ام يلي عملت بالبنت المسكينة دي 
زين : دي مراتي وانا حر اعمل يلي انا عاوزه فيها 
سعاد : انا بتقول ايه انت اتجوزت بنت بعمر بنتك 
زين : ما الشرع حلل أربعة اهو عندي الحق اني اتجوز 
منى : بس يا بابا انت لازم تعرف انه هي اقل منك ب26 سنة انا مستحيل أصدق الكلام ده 
امير : مكنتش متوقع انك تنسى خالتي بالسهولة دي البنت بعز شبابها وانت حتحرمه منها 
زين : يلي مش عاجبو يروح في الداهية 
منى عيونها دمعت بس مكنتش قادرة تعيط قدام زين 
منى : حتى انا يا بابا 
منى نزلت جري و سعاد وامير لحقوا بها بعد مدة صغيرة خرجت الدكتورة من غرفة عمليات كيان زين واقف قدام الدكتورة وقال 
زين : هي كويسة يا دكتورة 
الدكتورة : ايوة عدينا مرحلة الخ*طر يا زين بيه 
زين : طيب ولو حصل اي حاجة طمنيني عليها انا حرجع دلوقتي 
الدكتورة : حاضر يا زين بيه 
زين راح و كيان صحيت ولاقت نفسها بمكان تاني قامت من مكانها 
كيان : فين انا منى انت فين 
منى دخلت عندها ووقفت قدام الباب 
منى : اهو كده تعميلي بيا انا مش صحبتك يا كيان اومال عملت بيا كده ليه 
كيان : قصدك ايه هو حصل معاك حاجة 
منى : ليه اتجوزت بابا مش كنت بتقولي انك تعتبريه زي عمك وتحترميه اومال اتجوزتيه ليه 
كيان : انا والله مش عارفة كلامك ده بس انا متجوزتهوش
منى : لأ انت اتجوزتيه ودم*رت حياتي انا مش كويسة عشان انا هي يلي خيتك ببيتي ورحت عملت كده وخون*تني بجوازك من بابا
زين دخل عندهم وراح قعد جنب كيان 
زين : مش مسموح ليكي تتكلمي مع مراتي بالطريقة دي 
منى : انا حسافر من هينا وانت يا كيان منك لله 
منى طلعت بره وقفلت الباب وراها وزين قام من جنب كيان 
كيان : انت اتجوزتني ليه 
زين : مين قال الكلام ده 
كيان: اهو مني قالت كده وانت كمان 
زين : الله على دكائك يا بنت اول حاجة هو في شاهد على جوازنا انت وقعتي على جوازك مني 
كيان : لأ 
زين: انت مش مراتي لحد دلوقتي بس حتكون مراتي بعد ساعتين 
كيان : انا مش موافقة عليك 
زين: مش زي ما انت عاوزة اسيبك ترتاحي دلوقتي وحرجع 
زين طلع بره وكيان هربت من المستشفى كلها بعد ساعتين دخل زين عندها و مكنتش موجودة زين اتصل بامير 
زين : كيان عندك 
امير : لأ يا عمي هو في حاجة 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية احببت اربعيني الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية احببت اربعيني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.