القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الحلقة الرابعة والثلاثون 34 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الجزء الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد البارت الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد هاني

راجل من الرجاله وشال عزام بيقل*عه هدومه.
عزام بخوف:ابعد عني ي عمو انت بتعمل أي.
راجل التاني:بيقرب من عزام.
عزام بخوف:بيرجع لي وراه وقال ابعد عني كدا عيب.
راجل:بضحك العيب دا عند ماما ي حبيب عمو.
عزام:يعتبر بي هدومه الخفيفه وعمال يبعد يبعد.
راجل:لسه هيقرب منه.
كان عزام:طرحه بي ضهره اتقلب من علي سور .
عزام: صوتتتت وقال باباااااااااااااااااا كان وقع عزام من السطح.
رجاله بخوف:طلعه يجره كل واحد استخبي في مكان.
أما عند أسد:نزل من العربيه بسرعه شال ابنه عمار بخوف الي عمال ينزف.
جميله دموعها نازله من عنيها: بتجري وراه ابنها هي بتدعي ربما يقومه بسلامه يحفظه وبتدعي لي ابنها التاني عزام.
عند:أسد دخل بسرعه المستشفى حوله عمار لي غرفه العمليات.
هنا جميله وقعت علي الارض:هي بتبكي حاسه بوجع في قلبها فصلت تدعي لي ربنا ان قلبها مش توجع علي حد من عيالها.
أسد:مسح دموعه عاوز يقوي عشان جميله عياله نزل حضنها وخدها في حضنها وقال اطمني ي جميله ان شاء الله خير اهدي ي حببتي.
جميله رفعت راسها:عيونها كانت زي دم بتقول ابني جو في العمليات هو لسه عنده خمس السنين وابني التاني مخطوف عاوزني اهدي ازاي.
أسد:قلبه في نار بس عاكس دا كله وقال في حاجه اسمها رضا رضا بالمقسوم عباده احنا لازم نرضا عشان ان شاء الله خير.
جميله ونعمه بالله بس انا مش هقدر امنع قلبي بخاف دموعه مش تنزل مش هقدر ي أسد قدرني انا ام .
أسد:خدها في حضنه دموعه نازله وقال يارب خليك مع اولادي يارب يااااااااااارب.
بعد ساعه من توتر وخوف طلع دكتور:وقال الحمدلله رصاصه كانت سطحيه بس هو عنده سيوله في دم ف نزف كتير.
أسد:براحه بعض مااااا وقال طب ينفع نخش نشوفه.
دكتور: طبعا هو جوا في الاوضه عمال يقول بحبك ي عزام هنقذك من الاشرار.
جميله:هنا شهقت بي صوتها كله وقالت بوجع ربنا يحميك ي عزام يابني.
أسد:مش قدر يخش يشوف ابنه كدا وقال جميله خليكي مع عمار انا هروح عشان اشوف ابني التاني فين.
جميله:ابقا طمني ي أسد انا عاوزه عيالي ينموا في حضني النهارده.
أسد:ان شاء الله ي حببتي..
عند عمار:قاعد بيخرف من اثر البنج بيقول عزام انا معاك بحبكككككككك اوي اوي ي اخويا انا هنقذك مش تخاف انا معاك.
جميله ؛دخلت عماله تعيط علي حبه ابنها لي اخوه وكمان هي شايفه المحاليل الي ماسكه في ابنها وقاعدت جنبه علي سرير وقالت سلامتك ي قلب امك حسبي الله ونعمه الوكيل في الي عمل كدا فيك ي ابني في اخوك.
عند راجل طيب في حاره صغيره واخد طفل في حضنه وقال سلامتك ي ابني.
نبيله بحب:خطف قلبي اوي ابني حبيبي.
عند زين:كلم ليالي قالها روحي مستشفي***خليكي مع جميله.
ليالي:خافت وقالت في اي حصل اي ي زين.
زين؛مش وقته.
أسد:فضل يدور بي العربيه علي إبنه وراح مركز الشرطه.
ظابط:اتفضل ي استاذ ان شاء الله خي احنا طلعنا قوه دور عليه حالا.
أسد:انا بشكر حضرتك جدا انك ساعدتني في الاجراءت.
ظابط؛دا وجبي بعد عشرين دقيقه جه الخبر.
أسد:هاااااطمني.
العسكري:طفل الي بتكلمه عنه ماااااا*ت
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس والثلاثون اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الخامس والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.