رواية خادمة الوحوش الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الحلقة الثالثة والثلاثون 33 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثالث والثلاثون 33 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش البارت الثالث والثلاثون 33 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم سارة محمد

في حفل زفاف

جاسر وهند

فارس واميره

ادهم وفاطمه

القصر ملئ بالمدعوين

رعد يقف أمام الثلاثه وهو يمسح دم*عه وهميه قائلا مبروك يا ولاد كبرتو بسرعه

ادهم ماخلاص بقي يارعد انت عايش الدور كده ليه
















رعد باين اوى يعني

الثلاثه في صوت واحد جدااااا

رعد طالما كده بقي مبروووك يا ج*زم

رعد محضرلكم برنامج هايل

فارس طبعا ما هتصدق هنمشي ونسيب القصر شهر كامل

رعد لا وحياتك جايين معاكم

جاسر هههههههههههه وربنا كنت حاسس

رعد انتو سبتوني اتهنا ياعم بسببكم نزلت ومقعدتش غير اسبوعين بس

فارس هيبقي شهر عسل زي الفل اسمعوا مني هنبقي كلنا مع بعض

جاسر معاك حق هننبسط اوى
















ادهم والنبي تسكتوا لما الليله تعدي علي خير الاول حاسس ان هيحصل حاجه مش عارف ليه

رعد بس يا ف*قري تلاقيك عازم حد كده ولا كده

ادهم ابدا انا قط*عت علاقتي بكل البنات اللي اعرفهم

نظروا له الثلاثه بش*ك

ادهم احم احم مش كلهم كلهم

الجميع ههههههههههههههههههههه

مرت دقائق

اعلي السلم تقف فاطمه واميره وهند كل منهم بفستانها الابيض الجميل

رعد وهو ينظر الثلاثه واقفين وافواههم تكاد تصل

 للأرض
















رعد وهو يكتم ضحكته علي منظرهم قائلا ايه يا جدعان وما كل واحد يروح ياخد عروسته هيفضلوا واقفين كده مينفعش

ولكن لا رد

رعد ايه يا جدعان حد يرد عليا فجاه صر*خ فيهم وما تنجز ياض انت وهو الله

جاسر ايوا صح

ثم ذهب باتجاه السلم وخلفه ادهم وفارس

عند رعد وليلي

ليلي لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولوى

رعد هههههههههههههه يا بنتي أهدى

ليلي ايه ياعم دا فرح لولولولولولولولولولولولولولوي

رعد ههههههههه بقولك انا حجزت لينا مع العيال دي ايه رايك
















ليلي بفرحه بجد يا رعد

رعد طبعا بجد

ولكن فجاه ليلي امسكت رأسها بالم

رعد مالك يا حبيبتي

ليلي وهي تحاول أن تبتسم ابدا يا حبيبي مفيش

رعد متاكده شكلك مرهق اوى

ليلي بابتسامه من الصبح مشغوله مع البنات من فستان الطرحه للميكب

رعد وطبعا ما اكلتيش حاجه

ليلي بصراحه اه
















رعد امممممممم تعالي

عند جاسر وهند

جاسر بابتسامه مبروك يا حبيبتي

هند بكسوف اييه يبايك فيك

امسك جاسر يد هند وقبلها

هند يا ييييييهوى انت بيعمي ايه مينفعش

جاسر يا بنتي وربنا انتي مراتي بقولك ايه قومي نرقص

هند ايوا يلا نرقص










عند ادهم وفاطمه

ادهم هههححح واخيرا يا بطه مبرووووك ياقلبي

فاطمه بكسوف الله يبارك فيك

ولسه هيتكلم وجد احدهم يضع يده علي كتفه

سيلين مبروك يا ادهم مش كنت تعزمنا

ادهم وهو مازال ينظر لفاطمه قائلا بهمس توبت وربنا توبت

ادهم وهو يبعد يدها قائلا اهلا اهلا مدام سيلين اهلا

سيلين لا انا زعل*انه منك جدا يا ادهم كده متعزمناش لا زعل*انه

ادهم كل حاجه جات بسرعه بقي ثم أشار علي فاطمه قائلا بابتسامه فاطمه حبيبتي ومراتي ودي يا فاطمه مدام سيلين عميله عندنا في الشركه

سيلين وهي تنظر لفاطمه مبروك
















فاطمه فقط ابتسمت

سيلين طيب عن اذنكم

ادهم اتفضلي

بعد ذهاب سيلين

فاطمه ممكن تفهمني ايه اللي حصل دلوقتي

ادهم ايه اللي حصل الست جات تبارك بس

فاطمه انت شايف كده

ادهم اه

فاطمه ماااشي يا ادهم انا مش هتكلم دلوقتي عشان الناس بس

ادهم لا والنبي عديها انا اساسا قلبي مقبوض النهارده مش عارف ليه قومي نرقص قومي

فاطمه ماشي
















خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

عند فارس واميره

دول بقي مبطلوش رغي

فارس تعالي نرقص

اميره بفرحه ايوا بقي

فارس ههههههه يلا يا مجنونه

بعد دقائق اتي رعد وليلي

رعد تيجي نرقص احنا كمان

ليلي يلا يا اخويا

ثم انضموا الي الجميع
















ادهم ايه يا عم اختف*يتوا فين

رعد وانت مالك يا رخ*م

ادهم ههههههه انا بطمن بس

رعد لا اطمن

بعد مرور ساعات

وذهاب المدعوين

رعد يلا يا شباب عايزين نلحق الطائره

جاسر ايوا احنا جاهزين اهو

فارس واحنا كمان ادهم وفاطمه نازلين ورايا اهم

رعد تمام يلا يا لولو

الجميع يقف عند السيارت مستنين ادهم وفاطمه
















واخيرا ظهر ادهم وفاطمه ولكن قبل أن يصلوا إليهم

سمعوا جميعا إطلاق ن*ار وبعدها وجدوا ادهم علي الارض بين احضان فاطمه غ*ارق في دم*ائه

فاطمه بص*راخ ادههههههههههم رد عليا يا ادهم اااااه

رعد بص*راخ موجه كلامه للحراس انتو واقفين بتتفرجوا شوفوا مين اللي عمل كده ثم ذهب باتجاه ادهم قائلا ادهم حبيبي ادهم رد عليا قوم يلااااا قووووووم

جاسر لازم ننقلوه المستشفي

ايوا يلا حملوه فارس وجاسر

فارس شوف ليلي يا رعد اغ*مي عليها

نقلوا ادهم المستشفي
















ورعد حمل ليلي وذهب خلفهم وكذلك البنات

في المستشفي حاله من الفو*ضي تسيطر علي المكان بسبب وجود الوحوش

جاسر وفارس يحملون ادهم وهم يصرخ*ون دكتور بسرعه

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

دخل ادهم غرفه العمليات وليلي للفحص

الباقين منتظرين في الخارج

جاسر بدم*وع كان بيقول إنه مش مطمن مش الصبح وحاسس أن في حاجه هتحصل
















رعد إن شاء الله هيقوم ادهم قوى هيقوم

فاطمه كله بسببي

انتبه لها الجميع

رعد بسببك ازاى

لا رد

رعد فاطمه لو سمحتي ازاى اللي حصل بسببك

فاطمه اللي ضر*ب ادهم بالن*ار يبقي مدحت ابن عمي كله بسببي ثم انفج*رت في البكاء
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الوحوش الفصل الرابع والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الوحوش )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-