القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الوحوش الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الحلقة الثانية والثلاثون 32 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني والثلاثون 32 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم سارة محمد

جاسر بهمس لفارس شكلي حلو

فارس اوووووف ما خلاص ياعم دي المره العشره اللي تسألني نفس السؤال

جاسر مش عارف بس حاسس ان البدله مش لايقه عليا مش كنت لبست السوده احسن

فارس بتنهيده جاسر عدي يومك احسنلك بص كده هناك شايف عصافير الحب دول ااااه قالها وهو يشاور علي رعد وليلي الواد كل ودانها مش مراعي خالص أن في ناس سناجل هنا

جاسر بضحك لا لا بص علي ادهم ابو هند استلمه هههههههه بص منظره

فارس قول حاجه ياعم الواد هي*موت











جاسر احم احم اومال فين هند يا عمى

والد هند ثواني يا بني هقوم اشوفهم

ثم تركهم وذهب

ادهم وينق*ض علي جاسر ويحتضنه ربنا يسترك يا شيخ شوف كده وداني في مكانها

جاسر بضحك ايوا ايوا موجوده

ادهم بتنهيده طمنتني

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed









في الداخل

فاطمه اخلصي يا هند الناس بره

هند متوييه اوى يا جماعه

اميره اهدي بس وخدي الصينيه واطلعي

هند يأ يأ اخاف اوقعها اطيعي بيها انتي

اميره وانا مالي يا اختي

هند خياااص اطيعي بيها انتي يا فاطمه

فاطمه وانا مالي انجزي

قاطع حديثهم والد هند قائلا ايه يا بنات الناس مستنيه اتاخرتوا ليه

هند حاضي يا بابا حاضي













خرج والد هند وخلفه هند

اول ما جاسر شاف هند وحس انها متو*تره قام وقف ومسك الصينيه قائلا بابتسامه تسلم ايدك

هند بكسوف شكيا

ثم جلسوا جميعا

فارس بمصمصه اااااه يا حنين

جاسر بهمس ع*يب عليك دا انا اعجبك اوى

بعد مرور بعض الوقت

ليلي فجاه لولولولولولولولولولولولوي

رعد هههههههه المدام مبروك يا جماعه ثم امسك ليلي من يدها قائلا اقعدي يا بنتي بقي

ليلي استني كمان واحده لولولولولولولولولوي

جاسر بفرحه الله يبارك فيك









والد هند كده يا بني احنا اتفقنا علي كل حاجه والخطوبه الاسبوع الجاي

جاسر بفرحه اتفقنا نقرأ الفاتحه بقي

اوام له الجميع

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

في القصر

دخلوا جميعا القصر

جاسر يرقص ويغني قائلا هتجوز هتجوز هتجوووووز

والكل وا*قع علي الارض من الضحك

فارس هههههههههههه يا عيني الواد حالته صع*به خالص















ادهم هههههههههه بركاتك يا حجه هند

رعد وهو يمسك ليلي من يدها قائلا تصبحوا علي خير بقي يا شباب

ولكن امسكه جاسر قائلا لا لا انت رايح فين انت كل ليله تقول الكلمتين دول مش الليله دى يا استاذ الليله دي هنسهر مع بعض زي الاول انسي اني اسيبك الليله دى

رعد هههههههه ماشي يا عم هنسهر مع بعض النهارده

ليلي فجاه هجهز الفشااااااار

ادهم بخ*ضه لا لا يا ليلي مرتين النهارده يا اختي انا داخل علي جواز مش ناقص

الجميع هههههههههههههههههههههههههه

ليلي طيب يا اخويا هقوم اعمل فشار حد يشرب حاجه

الكل في صوت واحد قهوه













ليلي هههههههه ماشي

ثم ذهبت

بعد مرور بعض الوقت اتت وهي تحمل طبق كبير ملئ بالفشار

وضعته امامهم قائله محدش يمد ايده لحد ما ارجع ثم اتخت*فت دقيقه ورجعت وهي تحمل القهوه

ليلي اناااا جيييييت

رعد حبيبي تعالي عندي هنا

جلست بجوار رعد قائله اتفضل يا حبيبي

رعد تسلم ايدك يا حبيبتي

فارس وهو علي وشك البكاء ما خلاص بقي يا جدعان دا انتو لو قصدينها مش هتعملوا فيا كده

رعد وانت زعلا*ن ليه لو غي*ران روح اتجوز حد منع*ك













فارس بابتسامه كبيره بما انك فتحت الموضوع وانا ما صدقت بصراحه انا عايز اتجوز اميره

رعد هههههههه خلاص حدد معاد مع والدها واحنا نروح نطلبهالك بسيطه

فارس وهو يحضن رعد قائلا حبيبي يا ابو فارس

رعد وهو يبعده ومين قالك اني هسمي ابني فارس

فارس هتسميه فارس

رعد بلط*جه هي

فارس اه بل*طجه وهتسميه فارس

رعد هههههههه ماشي يا عم بس ابعد خنقت*ني











فارس ههههههه ماشي

رعد موجه كلامه لليلي ناوليني يا ام فارس الفشار من جنبك

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

بعد كام يوم الع*صابه لمت بعضها وطلعوا علي بيت البت اميره وطلبوا أيدها للواد فارس واتفقوا أن خطوبته هو جاسر في يوم واحد اما بقي ادهم وفاطمه فقال إنه هيتستني لما فاطمه تبقي كويسه وبعدين يروح يطلب ايديها









نيجي بقي ليوم خطوبه

فارس واميره

وجاسر وهند

هند عاااا مش ياقيا الطيحه( مش لاقيا الطرحه )

ليلي اهدي بس وانا هدور عليها

اميره فين الجزمه بتاعتي

ليلي اهي اهي اتفضلي

اتت فاطمه قائله كل تمام يا بنات خلصتوا

هند ايوا ايوا خلاص اهو

فاطمه وقد لاحظت تع*ب ليلي ليلي مالك يا حبيبتي شكلك تعبانه قوي













ليلي بابتسامه لا يا حبيبتي انا تمام

فاطمه متاكده

ليلي ايوا يا حبيبتي

في الاسفل

رعد ايوا بقي ايه الشياكه دى مبروك

جاسر الله يبارك فيك

فارس الله يبارك فيك













رعد الواد ادهم فين

جاسر بيدور علي فاطمه اهو هناك اهو ادهم ادهم

اتي ادهم قائلا محدش شاف فاطمه

فارس يا بني ارحم البت انت بتلف وراها من الصبح

ادهم الله بحبها يا جدع ثم نظر باتجاه السلم بقولكم ايه كل واحد يروح يشوف البت بتاعته اهم نزلوا اهم وسبوني ادور علي فاطمه ثم تركهم وذهب

فارس وجاسر يعدلون من مظهرهم ثم اتجه جاسر باتجاه هند وفارس اتجه الي اميره











ليلي لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولوى

رعد بس بس بس هتموتي يا بنتي

ليلي فرحااانه اوى يا رعد اوى

رعد بابتسامه وانا كمان فرحان جدا واخيرا الدنيا بتضحكلنا تاني

مش مصدق أن خلاص هنعيش حياتنا كل واحد مننا لقي اللي بيكمله

عند ادهم وفاطمه

ادهم بابتسامه عقبالنا

فاطمه بابتسامه إن شاء الله

ادهم شكلك حلو اوى النهارده













فاطمه شكرا احم احم وانت كمان

ادهم بصدمه وانا كمان ايه

فاطمه شكلك حلو

ادهم بفرحه قولي والله

فاطمه في ايه يا ادهم

ادهم اول مره اسمع منك كلمه حلوه اعذريني

فاطمه لا بجد شكلك حلو اوى

ادهم احم احم عارف

فاطمه ايه التواضع دا

ادهم ههههههههههههه

بعد انته*اء الخطوبه











وذهاب المدعوين

رعد كل واحد ياخد خطيبته ويلا عشان عازمكم علي العشا

ادهم وانا وانا

رعد ههههههههه وانت وفاطمه يلا

ادهم حبيبي يا رعد

خرجوا جميعا
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الوحوش الفصل الثالث والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الوحوش )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.