القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الوحوش الفصل الثلاثون 30 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الحلقة الثلاثون 30 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثلاثون 30 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش البارت الثلاثون 30 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الفصل الثلاثون 30 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الفصل الثلاثون 30 بقلم سارة محمد

ادهم بعص*بيه مين اللي في المستشفي يا ليلي

ليلي دي مريم

ادهم مستشفى ايه

ليلي مستشفي .........

تركهم ادهم وذهب بعصب*يه

رعد ادهم ادهم استني

ولكنه لم يرد علي احد وركب سيارته وانطلق الي المستشفي

جاسر انا هروح وراه







ليلي انا جايه معاك

رعد وانا كمان يلا بينا

ثم اتجهوا الاربعه خلف ادهم

في المستشفي

امام غرفه العمليات

تقف والدته فاطمه وعمها وابن عمها

والدته فاطمه ببك*اء منك لله يا مدحت منك لله البت هتموت بسببك

مدحت بعص*بيه انا بردو ما تربي بنتك الاول يا مراه عمي مش هي بردو اللي راجعه البيت في نص الليل لا وكمان راكبه عربيه مع واحد غريب تستاهل اللي يجرلها

لم ترد والده فاطمه واكتفت بالبك*اء فقط

دقائق وكان ادهم امامهم ومن وراءهم اخوته وليلي

ليلي فاطمه مالها يا ماما خديجه

والدته فاطمه بب*كاء لسه في العمليات









ادهم عمليات ليه

مدحت وانت مالك يا جدع انت

نظر ادهم لليلي نظره هو دا ابن عمها

اوامت له ليلي بنعم

اتجه له ادهم بعص*بيه قائلا ثم امسكه من ثيابه قائلا اقسم بالله لو حصلها حاجه ما هيكفيني روحك انت فاهم قالها بص*راخ

واخيرا خرج الدكتور

اتجه له الجميع بلهفه

والده خديجه بد*موع خير يا دكتور فاطمه كويسه مش كده

الدكتور الحمدالله حالتها دلوقتي مستقره هننقلها لغرفه عاديه تقدروا تشوفها

ثم تركهم وذهب

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

والده فاطمه الحمد لله الحمدلله







احتضنتها ليلي قائله بابتسامه الحمدلله يا ماما خديجه الحمدالله

في غرفه فاطمه

دخل الجميع كي يطمئن علي فاطمه

والده فاطمه حمد لله علي سلامتك يا حبيبتي

فاطمه بتع*ب الله يسلمك يا ماما

ليلي كده يا بطه تخ*ضينا عليكي

فاطمه بتع*ب ليلي انتي مين قالك

ليلي رنيت عشان اطمن عليكي ماما خديجه قالتلي انك في المستشفي

رعد حمدالله علي سلامتك يا فاطمه

فاطمه الله يسلمك يا رعد ثم وجهت كلامها لوالدتها قائله دا رعد يا ماما جوز ليلي ودول اخواته

فاطمه اهلا وسهلا يا بني يوه فاطمه نساتني ابارك لك يا ليلي الف مبروك يا بنتي









ليلي الله يبارك فيكي يا ماما

ليلي وايه اللي حصل وصلها للحاله دي يا ماما

خديجه وقد لاحظت ان مدحت ووالده غير متواجدين

خديجه مدحت ابن عمها لما رجعت من عندك كان مستنيها نزل فيها ضرب لحد ما وصلها الحاله دي

ادهم ضغط علي يديه بغض*ب

بعد ان اطمئنوا علي فاطمه خرجوا جميعا واولهم ادهم الذي خرج من المستشفي بالكامل متجاهلا نداء اخوته

ركب ادهم سيارته ثم اخرج هاتفه خلال ساعه في واحد اسمه مدحت هبعتلك كل البيانات عنه دلوقتي عايزه في المخزن خلال ساعه واحده فاهم

ثم اقفل الخط وانطلق بسيارته

في الداخل عند رعد وليلي







ليلي هو ادهم راح فين

رعد خرج راح ورا مدحت

خادمه الوحوش بقلم sara mohamed

ليلي وانت سيبته ممكن يعمل فيه حاجه

رعد محدش هيقدر يوقف ادهم ولا حتي انا

ليلي ياتري هيعمل فيه ايه

رعد مش عارف في كل الحالات الموضوع يخصه هو هيتصرف وبعدين تعالي هنا عجبك اللي حصل النهارده دا

ليلي حصلت حاجات كتير حدد

رعد كل اللي حصل النهارده مش كان زماننا دلوقتي سافرنا

ليلي يا سلام واسيب صاحبتي في الوضع دا لا يمكن

رعد وانا اللي كنت محضرلك مفاجاه

ليلي فاطمه بقت كويسه تعالي نشوف المفاجاه ثم وقفت وسحبت رعد معاها قائله يلا بينا

رعد هههههههههههههه دلوقتي فاطمه كويسه ويلا بينا اقعدي يا بت

جلست ليلي قائله بفضول كانت ايه المفاجاه قول قول

رعد بضحك بعينك مش هقولك









ليلي اوووووف رخم

اتي جاسر قائلا فاطمه هتخرج النهارده

ليلي بجد

جاسر ايوا فارس بيخلص الإجراءات كان يومكم اسود النهارده اليوم دا هيتسجل في التاريخ

رعد ام*وت واعرف مين اللي باصصلي في ام اليوم دا

جلس جاسر بجانب رعد قائلا اباااا انا عايز اتدووووز

رعد ههههههههههههههههه اتفضلي

ليلي بفرحه بجد يا جاسر

اوام لها جاسر بابتسامه

ليلي مين بقي اوعي يكون اللي في بالي

جاسر بابتسامه هي

ليلي وهي تصفق بيدها انا كنت متاكده







رعد هههههه احنا كنا عاملين فرح بس عشان توفقي راسين في الحلال

ليلي طبعا يا بني لازم صاحبات العروسه يطلعوا بعرسان من الفرح اما يمو*توها علطول

رعد وجاسر ههههههههههههههه حصل

اتي فارس قائلا بابتسامه ما تضحكوني معاكم

رعد وانت يا اخ مفيش عروسه كده ولا كده انت كمان

فارس بابتسامه في اميره

ما إن قال اسمها

حتي انف*جر الباقين في الضحك

ليلي بضحك طب الحمدلله انا كده خلصت مهمتي مبروووك يا ولاد

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed







في المخزن

مدحت انتو مين سيبني يا عم

اثبت يالا لحد ما الباشا يجي

مدحت باشا مين

جاء ادهم ووقف امامه

مدحت بسخريه الله الله مش تقول كده

ادهم عملت كده ليه

مدحت وانت مالك بنت عمي وان حر فيها وقريب هتبقي مراتي

عند هذه النقطه وفقد ادهم السيطره واخذ يض*ربه بشده قائلا بصراخ يا كل*ب انا هقت*لك هقت*لك ياحي*وان

بعد دقائق تركه ادهم ووجه الآخر ملئ بالدماء

امسكه ادهم من ثيابه

مدحت بخ*وف خلاص خلاص اللي انت عايزه هعمله









ادهم بغ*ضب اسمع يالااا انت تختفي خالص لو لمحتك قريب من فاطمه في مكان هقت*لك فاهم

مدحت بخ*وف حاضر حاضر

تركه ادهم قائلا لرجاله ارموه في اي داه*يه

ثم خرج من المكان كله واتجه الي المستشفي

في المستشفي

رعد ما تكلم ادهم يا جاسر شوفه فين اتاخر اوي

جاسر بكلمه من بدري بس مش بيرد

فارس بقولكم ايه روحوا انتو واحنا هنفضل هنا

ولم يكمل جملته اتي كل من اميره وهند

هند بدم*وع في ايه بطه كويسه









ليلي اهدي يا هند هي كويسه دلوقتي متقلقيش

هند بدم*وع مقيقش ازاي يا يويو

اميره يا بنتي اهدي بقي خلينا نعرف ايه اللي حصل

هند اهو هديت بطه فين

ليلي هي جوه في الاوضه دي يا هند ادخلوا اطمنوا عليها

هند ماشي ثم سحبت اميره في ايدها ودخلت لفاطمه

بعد ذهابهم

رعد محدثا ليلي يلا بينا

ولكن قاطعهم ادهم قائلا فاطمه فين









رعد يوووووووه

ليلي ههه في الاوضه دي

رعد وهو يمسك يد ليلي قائلا قومي يا بنتي قومي بدل ما اطلقك وارتاح قومي

ليلي لا وعلي ايه يلا يا اخويا

ذهب رعد وليلي

تاركين فارس وجاسر واقع*ين علي الارض من الضحك

في غرفه فاطمه

فاطمه خلاص بقي يا هند انا كويسه اهو

هند بدم*وع كويسه ازاي بيفه الهدايا اللي عيي دماغك دي

الجميع ههههههههه

فاطمه ههههه بس يا هند مش قادره اضحك









هند بغ*ضب هو فين ابن الوايمه دا وانا انفخه ها هو فين

اميره هههههههه هند تعالي تعالي نجيب حاجه نشربها

ثم غمزت لها

هند بتغمزيي ييه

اميره بغض*ب يخربيت الغباء

ثم امسكتها من ايديها وخرجت

هند ااااه يا حي*وانه ايدي

اميره امشي يا بت

ثم خرجوا تاركين فاطمه وادهم

ادهم بمرح اميره دي بتفهم والله

ثم جلس علي الكرسي بجانب فاطمه

فاطمه جيت ليه

ادهم باستغراب جيت ليه لانك تهميني يا فاطمه









بصي يا فاطمه مش هقولك إن انا انسان كويس واني استحقك وكده انا عارف ان انتي كتير اوي عليا وانتي تستحقي حد احسن مني بكتير بني ادم كويس ونضيف بس انا انا بحبك يا فاطمه
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الوحوش الفصل الحادي والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الوحوش )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.