القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت اربعيني الفصل الثاني 2 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الحلقة الثانية 2 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني الجزء الثاني 2 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني البارت الثاني 2 بقلم عشق كاتبة
رواية احببت اربعيني الفصل الثاني 2 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الفصل الثاني 2 بقلم عشق كاتبة

سعاد : طيب يا حبيبتي امير تعال يا ابني اهو عادي عمك زين مش حيزعل عشان هو اكيد حيكون سعيد لما يشوفك وانت كبير قوي 
امير دخل البيت وكان لابس بنطلون اسود و تيشرت ازرق راح قعد جنب امه وكانت منى واقفة لحد مانزل ادم و زين و كيان طلعت من المطبخ 
سعاد : مين دي يا منى
منى : دي صحبتي بالكلية يا خلتو اسمها كيان 
امير : اسمك حلو زيك انا امير 
كيان : تشرفت بحضرتك يا بيه 
امير : بلاش بيه دي عشان انا امير و اسمي حلو
زين قرب من امير وامير راح وب*اس ايد زين وبعدها راحوا كلهم على الفطار ولما خلصوا راحوا على الشغل وكيان قعدت بالبيت بأوظتها بتراجع دروسها دخل عندها امير وكان معها أكل 
امير : انت مفطرتيش ليه 
كيان : انت جيت لأوظتي ليه 
امير : والله انا جبتلك الفطار عشان شفتك لما كنت 
كيان : اطلع بره أوظتي احسن ما والله الم عليك البيت كله 
امير كان طالع مت الأوظة وكيان ضحكت بصوت عالي امير لف عندها ولقها ماسكة ببطنها و تضحك عليه وهو خايف بملامحه الرجولية 
كيان : اهو كده انت خفت بجد 
امير : قصدك انك كنت بتهزري معايا 
كيان : ايوة اسفة بجد تعال اقعد والله اسفة يا امير بيه 
امير : طيب انت عملت كده بيا يا ست كيان حقلب وشي التاني 
كيان نزلت جري من اوظتها و امير كان بيلحق بيها واتخبطت بزين يلي رجع من الشغل وكان معصب وهي كانت حتوقع بس زين مسكها من خص*رها بقوة وكانوا يبصوا على بعض منى وسعاد طلعوا من الأوظة
سعاد : امير كنت بتعمل ايه باوظة البنت دي 
امير : ولا حاجة يا ماما 
وكمل نزل من السلم كيان باعدت عن زين وزين مسح على وشه وقال
زين : كنت بتعملي ايه 
كيان بخوف : ولا حاجة بس كنت بلعب مع امير بيه 
زين : بتلعبي عندك كم سنة حتى تلعبي الستات يلي بعمرك اهو متجوزين وعندهم ولاد وانت ابقي العبي كويس مع امير 
امير : هو في حاجة يا عمي زين
زين: ايوة اسمعني يا كيان مفيش خروج من اوظتك وكل حاجة حتوصلك فهمتي يلا غو*ري وشي 
كيان : بس انا والله ما عملت حاجة انا لازم اكون دكتورة وكمل كليتي 
زين : مفيش كلية بعد اليوم 
زين مسك ايد كيان بقوة وطلعها أوظة فوق وسكر الباب امير كان واقف جنب أوظة كيان كيان كانت تعيط وصوت شهقتها عالي نزل زين من الأوظة وقعد على الكنباية وقال 
زين : مفيش حد يدخل عندها وانا بس حوديلها الأكل 
منى : والله يا بابا حر*ام عليك انت عارف انو البنت ملهاش حد غيرنا انت بتعمل بيها كده ليه 
زين : قولت مفيش كلام 
سعاد : امرك يا جوز اختي
امير نزل من جنب اوظة كيان وراح عند زين ووقف جنبه وقعد 
زين: انت حتقول ايه 
امير : يا عمي انت حبست كيان بالأوظة ليه 
زين : ملكش دعوة بيها فهمت 
امير سكت و منى راحت عند كيان فضلت تطبطب عليها بس مفيش رد فتحت الباب و كانت صدمة كبيرة ليها 

يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية احببت اربعيني الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية احببت اربعيني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.