القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق كارما الفصل الثاني 2 بقلم نادية نشأت

رواية عشق كارما الحلقة الثانية 2 بقلم نادية نشأت
رواية عشق كارما الجزء الثاني 2 بقلم نادية نشأت
رواية عشق كارما البارت الثاني 2 بقلم نادية نشأت
رواية عشق كارما الفصل الثاني 2 بقلم نادية نشأت

رواية عشق كارما الفصل الثاني 2 بقلم نادية نشأت


مها :اي يكرما مش هتسلمي ع ولد عمك اللي هيبقا حوزك
كرما بضحك:جوزي ااه جوز مين اي الهبل ده 
مها:لا مش هبل عاد انهارده فرحك ع احمد امال هو هنا بيعمل اي عاد 
كرما:انتي بتخرفي ونظرت اللي احمد 
كرما:الكلام ده صحيح 
احند:ايوا صحيح
لم تمر دقايق وكانت كرما وقعه مغشيه عليه 
احمد :كرماااا😳
وجري عليه هو ونوفا وكانت نتظر مها بسخربه له
مها بخبث:سيبه يولدي ده دلع بنات ماثخ عاد 
احمله احمد واتجهه لغرفته 
وهو يسطحه ع السرير 
احمد:هاتتي ينوفا البيرفيوم بسرععه 
نوفا بخوف:حاا حاضر
وبلفعل قامت كرما بعد ان شمت البيرفيوم 
احمز بهدوء:سبيني ينوفا شويه مع كرما 
نوفا:حاضر
كرما بخوف:انت عايز ايي
احمد:اهدي عشان نعرف نتكلم 
كرما:هنتكلم في اي
احمد:في مثلا انك هتبقي مراتي 
كرما:لا لا مش هتجوز 
احمد:خلاص معتش هينفع الكلام ده انتي بليل هتكوني مراتي يعني علي اسمي يعني لبسك الضيق وانك تفردي شعرك والكلام ده معتش ينفع
كرما:ونا مش هتحوز لو ع موتي مستحيلل
احمد:مش بمزاجك ونا بقولك اهو 
فكرت كرما انها مينغش تعاند احمد وانه تاخده ب الهدوء
كرما:والنبي ياحمد مش اتجوز الله يخاليك انا عايزه اكمل دراستي واسافر عندي احلام كتير بلله متتحوزني اقنع عممي والنبي 
احمد:معتش ينفع انتي هتكوني ف امان وانتي مراتي وبعدين تعليم هتكلمي ف مصر تحت عيوني. 
كرما بضريخ:اناااا مش عاااايزه اتجوززززز  وقامت من ع السرير
قام احمد: مستنياكي بليل 
كرما وهي تبكى:والنبي ياحمد مش عايزه اتحوز دلوقتي بجد لو بتحبني بلااش مش عايزه اناا قطعه احمد وهو ياخده ف حضنه 
احمد:بسس اهدي انا مش هعمل حاجه تضر ليكي ابدا
انا لو متحوزتكيش بليل 
صديقني بعده بيوم هتلاقي نفسك مع ابن اخو مها في بيت واحد وهتكوني مراتو فعلا 
كرما بخوف وهي تحضن احمد اكتر:لا لا كش عايزه خلاص هتحوزك انت 
احمد ببتسامه:افهم من كده انك بتفضليني ع ابن اخو مها
كرما:لا بس هو دايما بيبصلي نظرات مش كويسه وانا مش برتاح معاه لكن انت بحسك اماني كده رغم انك معمالتك وحشه معايا 
بعد احمد عن حضنه 
احمد ببتسامه:تمام اجهزي ي كرما لاني هننزل مصر بعد كتب الكتاب 
هزت راسه ب ايجااب
خرج احمد  وجد مها ونوفا
مها:هاا يولدي عملت اي
احمد:مفيشش حاجه وذهب وتركه 
دخلت فورا نوفا الي كرماا 
نوفا:اي الي حصل
كرما:الموضوع بجد وهتجوز احمد انا مش مصدقه 
نوفا:اعااا هتتجوزي احمد بجد انا فرحانننهههه
كرما بخوف:بس بقا انا خايقه من احمد ده كمان
نوفا:خايفه منو لي وبعدين منتي موافقه اهو
كرما:لا انا موافقه لان لو موفقتش احمد هبرجع مصر وانا هنا مرات ابوكي مش هتسبني في حالي 
نوفا:خير خيرر قومي يلا نشوف هتلبسي اي
كرما:صدقي انك مهزئه امشي من وشييي
بعده عده ساعات جاء الليل وامتلات البلد ب الانواع والاغاني وكل الجميع سعيد 
الماذون: بارك الله لكما وجمع........... 
واطلقت الزغريط
سليم:مبروك ياولدي 
احمد:الله يبارك فيك يبوي 
سليم:يلا يولدي ادخل لعروستك
احمد:انا هدخل اخده وهنزل مصر 
سليم:لائع انت انهارده هتنام هنا والصبح ابقو انزل مصر 
احمد :تنام يبوي 
ودخل احمد واتفاجاه ....
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية عشق كارما الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق كارما )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.