القائمة الرئيسية

الصفحات

روية ليلة الأسد الفصل الثالث والعشرون 22 بقلم دنيا فادي

روية ليلة الأسد الحلقة الثالث والعشرون 23 بقلم دنيا فادي
روية ليلة الأسد الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم دنيا فادي
روية ليلة الأسد البارت الثالث والعشرون 23 بقلم دنيا فادي
روية ليلة الأسد الفصل الثالث والعشرون 22 بقلم دنيا فادي

روية ليلة الأسد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم دنيا فادي

بعد 3 ساعات
ليل وتبلع ريقها بصعوبه : ااييييي ح ح حامل
وبتهرب من نظراتو ليها الي مش فاهماها و دموعها تنزل وهي مش قادره تحدد هي مبسوطه ولا زعلانه؟؟ و وشها يصفر من الخجل والتوتر
اسد : انتي بتعيطي يا ليل؟ مش المفروض تفرحي انك هتبقي ام
ليل بإستغرب : اي السهولهه والبساطهه الي انت بتتكلم بيهم دول
اسد بعدم فهم : اومال عايزاني اتكلم ازاي؟؟
ليل وتمسك راسها بصُداع وتكلم نفسها
ليل : دلوقتي انا هعمل اي لو حد عرف !! هيقولو عليا اي !!
اسد : بتهزري صح !!
ليل : والنبي استر عليا ومتقولش لحد
اسد : حاضر كده كده هيعرفو لوحدهم لما يلاقو بطنك بقت شبه البلونه
ليل بصُراخ وتدفن وشها في المخده : لاااااااا
_____________________________________
حمزه : حلوه؟؟ دي جامده
زين بإشتيا*ق : عايزها
حمزه بأسف : للأسف يا صاحبي بس دي تخص اسد
زين بعصبيه : وانا بقول عايزها واقولك علي حاجه انا عايزها الليله
حمزه : وهتجيبها ازاي؟؟
زين : هو انت مش خلاص بقيت منهم اتصرف بقا
حمزه : نعم !! ولو حصل انا كده هيتشك فيا
زين بزهق : هديلك وقتك وتتصرف وتجيبهالي
______________________________________
غزال : خيرر بترن عليا ليي
عزيز : مش خطيبك !!
غزال : ههه لا يحبيبي انت هتصدق الكدبه ولا اي
عزيز بإبتسامه : ممكن اعرف كدبتي لي؟
غزال بتردد : ع عشان بس كانت ممكن تفهم غلط وملقتش رد غير ده
عزيز بضحك : بجد !! يعني مش عشان كنتي غيرانا ؟؟
غزال : ايي اييي اغير انت بتهزر اكيد لا طبعا انا مبيفرقش معايا الهبل ده
عزيز : بتتكلمي جد
غزال : ايوا
عزيز : طب كويس انا كنت شايل هم صحابي البنات بعد جوازنا انا وانتي هقطع علاقتي بيهم ازاي بس انتي مش بتغيري بقا
غزال بنرفزه : صحاابك البناتتت؟؟ اه يا حيو*ان انت هتقطع علاقتك بيهمم دلوقتييي ،،، اي ده ثواني جواز مين!!!
عزيز بضحك : ااه هموت
غزال بندم وإحراج : متكلمنيش تاني يا عزيز
______________________________________
ليل بتوتر : انت قولت لما تبقا شرطيتين ابقا حامل؟؟
اسد ويهز راسو بمعني اه
ليل وترمي نفسها علي السرير
ليل : شرطيتين احيييه
اسد بضحك : طب مبروك يا مدام اسد. ،، قومي انتي نايمه علي الواد
ليل بتقوم من مكانها وتنظر لي بخجل ودموعها تنزل
اسد ويمسح دموعها : لا اهدي بتعيطي لي
ليل بتوتر : ا انا خايفه
اسد بقلق : خايفه من اي
ليل : مش عارفه
اسد بحنيه : متخافيش انا معاكي ومش هسمح ل اي حاجه تضايقك في الدنيا بس انتي متعيطيش ممكن؟؟
ليل بطمأنان و تستخبا في حضنو بعد حيره وخوف
اسد بتردد ويضمها لي بق*وه
اسد ويغير الموضوع : هي اي صح الصور الي انتي شوفتيها
ليل في ذهنها بعدم فهم : صور؟؟
وبتفتكر الصور الي اتبعتتهالها وتبعد عنوو بسرعه
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والعشرون اضغط على : ( روية ليلة الأسد الفصل الرابع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( روية ليلة الأسد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.