القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للقدر رأي اخر الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الحلقة الأولى 1 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الجزء الأول 1 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر البارت الأول 1 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

لقتكم كلكم زعلانين علي مو"ت مليكه وأدم ف انا بقي مش هزعلكم وهخليهم موجودين ابطال القصه الأساسية
مليكه قامت بفزع وقالت_اعاااا أدم
آدم _في ايه يا اخره صبري
مليكه _بقلنا اسبوع موجودين
أدم _ايوه
مليكه_يعني مغرقناش
أدم_انتي عبيطه
مليكه_هو انت يعني مش عارف بكده
ادم_صح انتي صح انا مني لله نامي 
مليكه دخلت الحمام وقامت هوب جابت كل الي في بطنها 
خرجت شافت أدم جريت هوب جابت كل الي بطنها
أدم بفزع قام يشوفها
مليكه_ااااه لو طلع الي في دماغي وبصت ل أدم الي قاعد قصدها علي الكرسي ومربع ورابط أشارب علي دماغه 
من الصداع الي بتتكلم
مليكه بصوت عالي_أدممممم 
أدم اتفزع راح يعين قلب امه واقع علي الأرض
مليكه بضحك_تصدق ونعمه تستاهل
ادم_ياشيخه انا مال امي استني الاوردر وصل
راح وجاب اختبار الحمل وقالها خدي 
مليكه _وربنا وربنا يا ادم لو عملتها لخلعك
أدم بكمل نوم_نبقي نشوف الحوار ده
دخلت الحمام وبعد نص ساعه خرجت وهي حالتها تصعب علي المسكين
مليكه _دوما هتبقي بابا هييي
ادم_أحيه 🙂
في الاقصر
مروان _بقولك كفايه متتكلمش معايا تاني اصلا
ملك _انت مش طايقني ولا بتحبني 
مروان_اه انا. مش بحبك 
صقر_مروان في ايه
حور_انت وملك الحضانه كلها سامعه صوتكم
ياسيمن_مالك يافضيحه منك ليه عاملين زاي النائر والنئير ليه
ملك_مروان مش راضي يصلحني وربنا عنيد ومتطفل اوي
مروان_اه انا عنيد ومتطفل متتعامليش مع عنيد بقي
ملك_انت ليه بجد عنيد كده انا مش بعاند معاك علشان تعاند معايا
ياسيمن_من شبه أماهو ف ما ظلم طالع لمليكه دماغه الف جزمه وجزمه 
صقر_كفايه خناق بقي
حور_خلاص يامروان بجد انت وملك
ياسيمن_زهقنا منكوا
مروان_طيب انا مش هصلحها مش انتوا قولتوا اني اصالحها انا مش هصلحها 
ملك_وانا بقي مش عايزاك تصلحني ومش هتكلم معاك نهائي
مروان _احسن 
ومشي وهو مدايق 
روحوا البيت لقوا مليكه وادم قاعدين وبكل ادب كده
ياسيمن_خير يا حجه ماما خير يا حج بابا
مليكه_سوسو 
ادم_مرمر 
ياسيمن _من غير لف ودوران
مروان_انا خايف
مليكه _ترارار اختبار الحمل
مروان بضحك_التار ولا العار
ياسيمن_يلهوي عملتيها يا مليكه 
ادم _جت كده 
ياسيمن_ناقصين صداع احنا بقي 
مليكه_ انا هطلع انام 
ادم_يله ياكتاكيت
صفاء _فهد هترجع امتي من الشغل
فهد_كمان ساعتين كده 
صفاء_قادر ومريم جاين يتغدوا معانا
فهد _ينورا خليهم يباتوا
صفاء _هحاول اقنعهم 
في غرفه الاطفال مروان كان قاعد مدايق هو وياسيمن وبيفكروا في الي جاي
ياسيمن_لو بنت ماما هتبطل تحبني
مروان _لو ولد بابا هيبطل يحبني
ياسيمن _لو بنت ماما هتجبلها فسايتن واكسسوارات وانا لاء
مروان_لو ولد بابا هيدلوا لبسي والبلايستيشن بتاعي
ياسيمن ومروان_لو. وتؤام يببقي احيه يا ابو سوسو احيه 🙂🤣
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر الفصل الثاني )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.