القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق كارما الفصل الأول 1 بقلم نادية نشأت

رواية عشق كارما الحلقة الأولى 1 بقلم نادية نشأت
رواية عشق كارما الجزء الأول 1 بقلم نادية نشأت
رواية عشق كارما البارت الأول 1 بقلم نادية نشأت
رواية عشق كارما الفصل الأول 1 بقلم نادية نشأت

رواية عشق كارما الفصل الأول 1 بقلم نادية نشأت

احمد:يعني اي يبوي هتجوز كرما 
سليم:دي مقولتلك كده يحضرت الظابط هتخالف كلام ابوك عاد 
احمد:ابوي انت عارف كويس ان كرما بتاعتي دلوقتي اوو بعدين 
سليم:عارف يولدي ونا عاوزك تتجوزه وتاخده معاك مصر
احمد:ونا مش عايز دلوجتي يبوي
سليم:قسم بلله يااحمد لو متجوزتها لهجوزها لولد خالته وانهارده كوومان
احمد:تمام يبوي هتجوزه انهارده
احمد:يعني اي يبوي هتجوز كرما 
سليم:دي مقولتلك كده يحضرت الظابط هتخالف كلام ابوك عاد 
احمد:ابوي انت عارف كويس ان كرما بتاعتي دلوقتي اوو بعدين 
سليم:عارف يولدي ونا عاوزك تتجوزه وتاخده معاك مصر
احمد:ونا مش عايز دلوجتي يبوي
سليم:قسم بلله يااحمد لو متجوزتها لهجوزها لولد خالته وانهارده كوومان
احمد:تمام يبوي هتجوزه انهارده
سليم :تمام يولدي
وتركه احمد وذهبه اللي غرفته
دخلت مها اللي سليم 
مها بخبث:هاا عملت اي هيتجوزها
سليم:ايوا وانهارده كوومان
مها بفرحه:تمام بس انا زعلانه منك 
سليم:منيي لي 
مها:بقا انا ابن اخوي كان عايز بتك نفيسه وانت ترفض كده ويبقا شكلي مسخره قدام اخوي 
سليم:ولد اخوكي مش مظبوط وانا معنديش غير بت واحده ارميه لنار بيدي عاد
مها:خلاص ي سليم بق خير المهم البت كرما دي هتقوله الخبر الزين دي كيف انت عارف عاد انها في دماغه انها هتكمل تعليمه من غير حواز
سليم:ملكيش صالح انا هعرف اخبره كيف انا نازل اخبر الناس بفرح انهارده 
مها بشر:طيب يخوي انزل
في الكليه عند كرما ونوفا♥️
كرما:هووف اخيرا خلصنا بجد السنه دي
نوفا:الحمد لله ياشيخه الواحد بجد زهق اوووي من السنه طويل بشكل
كرما:فعلا بس يلا بينا نروح اصل مهومه تعمل حوار وبسم الله ماشاء الله عمي سليم هيدخل ف الحوار بردو 
كرما بضحك:بس يلمضه بس عندك حق يلا بينا 
وبلفعل ذهبو اللي المنزل 
♥️عند احمد♥️
احمد : لا ي علي مش هنزل مصر انهارده 
علي :لي يابني في اي 
احمد:انهارده فرحي بس 
علي:فرحك ازاي ده
احمد:فرحي انا وبنت عمي 
علي:ازاي كده مش انت قولت مش هتتجوزه غير لما تخلص تعليم وتعمل اللي نفسه فيه 
احمد:خلاص بقا يعلي اقفل دلوقتي
احمد مع نفسو:لازم يبوي يعني مش عارف هتعامل مع كرما ازاي ولا هتستقبل الخبر ازاي ربنا يستر 
نرجع بقا لكرما ونوفا 
نوفا:ي اهل البيت انا جيت 
مها بخبث:نورتي ي نونو انتي وكوكو
كرما :كوكو ونونو لا في حاجه 
عند الحديث طلع احمد من غرفتها 
نوفا:اعاااا احمد وجرت حضنته 
نوفا:وحشتني خالص انت جيت امتا 
احمد ببتسامه:دلوقتي 
كانت كرما تنظر له بخوف 
مها:اي يكرما مش هتسلمي ع ود عمك اللي هيبقا حوزك 
كرما بضحك:جوزي اااه حوز مين اي الهبل ده 
مها:لا مش هبل عااد انهارده فرحك ع احمد امال هو هنا بيعمل اي عاد 
كرما:انتي بتخرفي ونظرت الي احمد 
كوما:الكلام ده صحيح
احمد:ايوا صح 
لم تمر دقايق وكانت كرما وقعه مغشيه عليه 
احمد:كرماااااا😳
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : ( رواية عشق كارما الفصل الثاني )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق كارما )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.