القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تزوجني لينقذني الفصل التاسع 9 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الحلقة التاسعة 9 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني الجزء التاسع 9 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني البارت التاسع 9 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني الفصل التاسع 9 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الفصل التاسع 9 بقلم رحمة محمد


جميله بصت ليه وزع"قت : انتي بتعملي معايا كدا لي انا اذ"يتك في اي عشان تكر"هيني كدا سبيني امشي انا دلوقتى بقيت متجوزه وهمشي مع جوزي ومش عايزه اشوف وشكو تاني 
سميه ضحكت : كان علي عيني بس جاي من وراكي كتير 
جميله بصوت عالي : رائد مش هيسبكم 
سميه ومحمود ضحكو ودا الي خلا جميله تتعصب اكتر وشافت حديده تحت رجليها خدتها وخبطت محمود علي دماغه خلتو ينز"ف وخرجت العربيه عن سيطرته : ي بنت ال🐕
سميه بغ"ضب ضربتها بالقلم بقوه خلتها تتخبط في باب العربيه ودماغها نز"فت : ي بنت المج"نونه اي الي عملتي دا 
محمود حاول يتحكم في العربيه لغايت ما اخيرا اتحكم فيها وفجأه وقف العربيه بسرعه لما شاف رائد واقف قدامه 
سميه بصد"مه : يالهوي اي الي جابه دا 
ولسه هتمسك جميله لقتها خرجت بسرعه وجريت عليه حضنته وتكلمت بد"موع : ككانو هيخدنوني لمنصور الحقني 
رائد حضنها بحنان : متخافيش انا معاكي محدش هيقدر يخدك مني (وركبها العربيه) خليكي هنا 
وهو قرب منهم بخطوات سريعه وفتح العربيه شد محمود من هدومه وفضل يضر"ب فيه بكل قوه : بقا انت يرو"ح امك تخطف مراتي (وكمل بصوت عالي) تخطف مرات رائد الجارحي وحياتي امي ما هسيبك ي كل"ب انت 
سميه نزلت من العربيه بسرعه : سيب ابني ي رائد 
رائد بصلها بعيونه كلها ش"ر وغ"ضب خلتها تخاف : حسابك لسه جاي انتي كمان متقلقيش 
وقرب منهم بوكس ونزل منه ظابط ومعاه عساكر قربو من رائد 
الظابط : تمام يفندم 
رائد زق محمود برجله : خدوهم يلا 
العساكر قربو من سميه الي زع"قت : سبوني انا معملتش حاجه ابعدووو عناااااي 
الظابط اتكلم بسخر"يه : قولي فاضل اي معملتوش كل حاجه متسجله ليكي ولابنك والدكتور ومنصور كمان (وكلم العساكر) خدوها علي البوكس يلا 
ومحمود سندو العساكر للبوكس لانه حرفيا مكنش قادر يتحرك من ضرب رائد 
رائد للظابط : شكرا ي حضرت الظابط 
الظابط ابتسم : دا واجبي وبعدين هو كل يوم هنقدر نساعد الظابط رائد الجارحي بعد اذنك 
ومشيو وبعدها جميله خرجت من العربيه وحضنت رائد وهي بتتكلم بخو"ف وعيا"ط هستيري : قالولي انك مش هتعرف مكاني وتجيلي بس انا كنت متاكده انك هتيجي وتنقذني كانو عيزين يودوني لمنصور ي رائد قالولي انه هيعمل اي حاجه عشان ياخدني انا خايفه 
رائد حضنها جامد : اهدي اهدي انا معاكي مستحيل حد يأذيكي ولا يبعدك عني ومنصور اتحسب معاهم (وباس جبينها بحنان شاف الد"م الي نازل من دماغها ) دماغك مالها
جميله حطت ايديها مكان الجرح اتألمت وشافت الد.م : دا اكيد لما سميه خبطتني في باب العربيه 
رائد اتعصب اكتر : امشي نروح المستشفى 
جميله ابتسمت لما لقته خا"يف عليها ومشيت معاه راحو المستشفى والممرضه عقمت ليها الجرح كان بسيط 
جميله بقلق : ماما فين 
رائد : روحت مع باباكي وبقت كويسه 
جميله ابتسمت براحه : الحمدلله وشكرا ليك انت وقفت معايا كتير 
رائد ببرو"د : طيب 
جميله بغيظ وهمست : رجعنا للبرود تانى (وكملت بصوت مسموع واستغرا"ب ) انت عرفت مكاني ازاي 
رائد اتنهد وقعد علي كرسي قدامها وبدا يحكي الي حصل 
*فلااااااش باااااگگگ 
رائد كان رايح للدكتور لانه كان شاكك في الي حصل مع مامت جميله لأنها كانت كويسه وفجأه اغمي عليها واول ما وصل كان باب المكتب بتاع الدكتور مفتوح شويه وسمع الحوار الي دار بين الدكتور وسميه وصورهم كمان 
بعدها كلم الظابط وبعتله الفيديو الي صوره 
الظابط بغ"صب : هاجي اقبض عليهم دلوقتي 
رائد بتفكير : لا الفيديوا مش موضح كلامهم اي بالظبط احنا فعلا هنمشي مع خطتهم اكننا لسه منعرفش ولما يطمنو ان خطتهم نجحت هنمسكهم 
الظابط : الي انت شافيه يفندم 
رائد : والي هيعرفنا كل حاجه الدكتور و............. 
وبعد ما خلص كلامه راح لجميله الاوضه لقاها بتعيط حاول يهديها وبعد دقايق جت الممرضه : استاذ رائد الدكتور عايزك 
رائد لجميله : مش هتاخر عليكي 
وفعلا راح للدكتور : في حاجه زعلتها او حاجه 
رائد : ايوا عشان انا وجميله كنا هنرجع القاهره النهارده اكيد دا الي زعلها 
الدكتور : ابعدوها عن اي ضغوطات الفتره دي 
رائد بصله بش"ك : هو دا بس الي عيزني فيه 
الدكتور بتو"تر : ايوا 
رائد قام وقف وراح للدكتور : اممم بس كدا (وضربه بالبوكس في وشه) 
الدكتور مسك وشه مكان الضر"به : في اي 
رائد قد علي المكتب ببرو"د : يلا احكيلي كل حاجه 
في دخول الظابط ومعاه العساكر 
الدكتور بخو"ف : احكيلك اي مش فاهم حاجه 
رائد شمر كمه وتكلم بغ"ضب : انا اكتر حاجه بكرها الكدب (وضربه بوكس في وشه تاني وبوكس في بطنه) انجز يلا وقول كل الي تعرفه
الدكتور وهو بيتألم من ضرب رائد : حاضر هقول (وبدا يحكي الي يعرفه وهو ان سميه ومنصور متفقين انهم يخطفو جميله) 
رائد اتعصب ونزل عليه ضرب وبعد شويه بعد عنه : خدو من وشي وفي خلال ساعه منصور وسميه ومحمود يكونو في السجن 
*باااااااااااااااااااگگگ
رائد بص لجميله لقاها مركزه اوي : وبس كدا 
جميله بتفكير : طب عرفت مكاني منين 
رائد : لما جيت وملقتكيش في الاوضه سالت الممرضه عليكي قالتلي انها لسه خارجه مع واحد واكيد محمود ولما خرجت وراكو شفته كان لسه ماشي بالعربيه مشيت وراكو والباقي انتي عرفاه وشوفتي
جميله ببتسامه عريضه : شكرا ي حضرت الظابط 
رائد غصب عنه ابتسم ليها : طب يلا نمشي 
جميله ابتسمت ومشيت معاه وبعد فتره 
كانو وصلو البيت 
واول ما وصلو جميله جريت علي اوضه مامتها لقتها نايمه علي السرير قعدت جنبها وحضنتها : حبيبتي انتي كويسه 
مامت جميله ببتسامه : الحمدلله يقلبي 
في دخول رائد الي بصلها ببتسامه وهي ابتسمت ليه 
صابر قرب من جميله وبص لدماغها بحز"ن : انتي كويسه 
جميله ببتسامه : ايوا ي بابا الحمدلله 
صابر بحز"ن : انا اسف ي بنتي حقك عليا انا السبب في كل الي انتي فيه دلوقتي 
جميله حضنته : متتاسفش ي بابا انا مش زعلانه اصلا 
رائد ابتسم علي حنيتها وبعدها اتكلم : طب انا عايز اكلمكم في موضوع مهم 
كلهم بصو ليه بنتباه ووووو.....
يتبع....
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : ( رواية تزوجني لينقذني الفصل العاشر )

لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجني لينقذني ) 

reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.