القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للحب رأي آخر الفصل التاسع 9 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الحلقة التاسعة 9 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الجزء التاسع 9 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر البارت التاسع 9 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الفصل التاسع 9 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الفصل التاسع 9 بقلم نسمة محمود

آدم_لولو هاتي يابت الطماطم

مليكه_مش فاضيه باكل

آدم_عبو طفستك يا شيخه طب مش هعملك مكرونه

مليكه_دومي قفوشه اوي خد ورمتله الشنطه في وشه

آدم_بتموت فيا موت

مليكه_فهد ابو الفهود ازايك وازي صفاء

صفاء _لسه فكراني يابنت الجزمه

مليكه _يوه مالها الست ديه

فهد_اسكتي انتي

ادم نط في التلفون وقال يعني ايه اسكتي انتي

فهد_معرفش انا قولت اسكتي انتي يعني اسكتي انتي

أدم _استني ياما يعني ايه اسكتي انتي

فهد_اقعدي اقعدي

ادم_لاء مش قاعده

فهد_اقعدي

ادم_بقولك مش قاعده

(ده ترند للناس الي متعرفهوش )

صفاء ومليكه فضلوا يضحكوا عليهم وادم خلص المكلمه وقال بت يالوكا

ملكيه _خير ياطير

ادم_تيجي ننزل الملاهي

مليكه_لاء.انا مخنصاك

ادم_مخثماني انا🥺🥺

مليكه _يله يامحنو قصادي

ادم_ابو ام رومنسيتك.البايظه ديه

______________________________❤️،

مليكه _تعرف يا ادم من وأنا طفله صغيره مكنش مسموحلي

آلعب زاي الاطفال او أدرس او أعيش طفوله عاديه

من وانا في سته ابتدائي ماما تو'فت ابويا كان راجل جميل

فوق الوصف لكن كان مشلو"ل بعد م ماما تو"فت بسبب

الصدمه وبعديها توفي هو كمان وسبني

آدم مسك ايديها وقال_إن الله إذا أحب ابتلاه وان كنتي عزيزه عند الله كانت الابتلاءت كثيره والعوض أجمل 🖇️❤️

مليكه_ربنا عوضني ب عيله هبله كلها اصلا 😂❤️

آدم_طب وبعدين بعد م ابوكي اتو"في

مليكه_الكلا"ب كتروا كانوا عايزين يستغلوني علشان كنت حته لحمه حمرا صغيره كان لازم استرجل واعيش دور عبدو موته

أدم_آسد يلاا

مليكه_انا اشتغلت نجار/مكنيكي/بتاع رخام/كنت بشطب

شقق /سواقه ميكروباص /اخر شغلانه كانت سواقه توكتوك

أدم_شوفتي كتير في حياتك بس بعد كده هترتاح وسواقه

التوكتوك هتكون اجمل دكتوره في الكون كله

مليكه حضنت أدم وقاموا يلعبوا ويتنطتوا

ركبوا المراجيح اتصوروا صور هبله لعبوا مع الاطفال ومليكه

رجعت اكنها طفله وادم أكنه طفل صغير جريوا ورا بعض

كلوا حمص الشام علي النيل في اخر الليل ورجعوا البيت

(بس عند فهد وصفاء )

صفاء_دومي لوكا وحشتوني وحضنتهم

مليكه_وحشتيني اوي ياماما بابا وجريت علي فهد حضنته

صفاء بغيره_ايه يافهد مش عجباك كيس الجوافه الي واقفه

فهد_لاء ياروحي انتي قلبي هي كيس جوافه

ادم_بعد اذنكم انا هاخد جوافتي وهطلع ياله يابت

مليكه_يله يالاا ياجوزي

فهد وصفاء بصوا لبعض وضحكوا،

في الصعيد

الجد_التار ولا العار يابنت المركوب حامل والله لطخك عيار يچيب أجلك الي چابوكيي

مريم_انا حامل في ابن قادر ياچدي.وكمان احنا متجوزين

علي سنه الله ورسوله

الجد عَمر السلاح ولسه هيضرب مريم بالنا'ر قادر مسك

السلاح ورفعه لفوق الطلقه جت في الهواء

قادر بحده_مش هسمحلك انك تاخد حاجه مش ملكك هي حامل في ابني وانا مش هخليك تجرب منيها هي وولدي

طول م انا عايش علي. وش الدنيا

ام قادر علياء قربت منه ضربته بلقلم وقالت اخرچ بره وخد بنت المركوب ديه وياك اوعاك انت او هي تعاود السرايا ديه واصل

.ابو قادر محمد_مش عايز اشوف خلجتك يا وش الفقر

ام مريم حكيمه بدموع_ليه كده يامريم ليه كده

مريم _ماما

الچد_انتي امك من الليله مي_ته حتي چدك اعتبريه م_يت

قادر مسك ايد مريم وخرجوا ومريم كانت منها'ره حرفياً
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر الفصل العاشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر )
reaction:

تعليقات